Musta 156 (MCY tai sinnepäin alkava rekisterinumero) bongattu tankilla Tuusulassa, Riihikallion Nesteellä. Heti perään Lidlin perässä - joskus ~13:50 tienoolla tuo oli.
Klo 14 bongattu punainen MiTo Kulloontiellä - kuski näytti säätävän mankkaa tms?
WWWVespa kirjoitti:Musta GT Päijänteentien lumipöpperössä. Sieltä se hangen keskeltä (=parkkiruudusta) ilmestyi. Olosuhteet tietäen olin liikkeellä toisella autolla, joten jäi morottelematta.
Meikäläinenhän se oli. Siellä se on tälläkin hetkellä, metri lunta katolla.
Meikäläisellä GT ainoa käyttöauto, koko talven työmatka-ajossa Helsingissä ja kadunvarsipysäköitynä, eikä mitään ongelmaa. Paras talviautoni tahan saakka, tosin maavara vähän kiusaa välillä. Lapiolla siitä selviää.
Ja aina kaikki kyselee että "mites tuo Alfa pärjää Suomen talvessa?"
"What the hell do you know about surfing? You're from goddamned New Jersey!!"
Laziale kirjoitti:Mikkelissä eilen Mikonkadulla kauniin punainen 159 3.2 SW herrasmiehen kuljettamana... taisi kello olla jotain 12.40. Empä ole ennen nähnyt.
Entäs minäs näkönen (siis värinen) sun autos on? Kuvia albumiin!
Janski kirjoitti:
Meikäläisellä GT ainoa käyttöauto, koko talven työmatka-ajossa Helsingissä ja kadunvarsipysäköitynä, eikä mitään ongelmaa. Paras talviautoni tahan saakka, tosin maavara vähän kiusaa välillä. Lapiolla siitä selviää.
Ja aina kaikki kyselee että "mites tuo Alfa pärjää Suomen talvessa?"
Jep, ei mitään ongelmia. Kadunvarressa munkin gaytee kököttää, eli lapiota on todellakin joutunut käyttämään viime aikoina
Hyllykallion Prisman pihassa tänään 18.00 aikoihin nähty Ragazza (todennäköisesti?),sorry hölmistynyt ilmeeni, koska ihailin autosi väriä,enkä heti hoksannut, että istutkin sisällä autossasi parkkipaikalla.
Tämä pimeä vuodenaika teettää kaikenlaista.
Onneksi ymmärsin edes moikata. Ensi kerralla yritän olla terävämpi.
mies joka tiesi kirjoitti:Hyllykallion Prisman pihassa tänään 18.00 aikoihin nähty Ragazza (todennäköisesti?),sorry hölmistynyt ilmeeni, koska ihailin autosi väriä,enkä heti hoksannut, että istutkin sisällä autossasi parkkipaikalla.
Tämä pimeä vuodenaika teettää kaikenlaista.
Onneksi ymmärsin edes moikata. Ensi kerralla yritän olla terävämpi.
Sehän oli tyylikäs tervehdys, kiitoksia vaan Musta on petollinen väri talvi-iltana En viitsinyt kauppaan lähteä, niin odottelin autossa. Kävikin hyvä tuuri, että parkkeerasit Alfasi lähes nokat vastakkain!
Tänään klo 13.50 aikoihin Hyllykallion Prisman parkkipaikalla bongattu punainen 159 SW. Itse kävelin autolle päin.
Viimeksi muokannut ragazza, 22 Joulu 2010, 18:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keskiviikkona n. 16.30 reippaalla (n. 120 km/h) marssivauhdilla 3-tiellä väli Valkeakoski E - Hämeenlinna tummansinisen 156 SW JTD:n kanssa. Vastaan tullut poliiisimaijakin tervehti matkalaisia iloisesti sinisillä vilkuilla
Motarilta poistuessani piti oikein tarkastaa takakulmasta, että kyllä siinä JTD lukee.
Keravan Prisman parkkihallin megaruuhkassa bongattu joskus 13 maissa punainen SW - morotettu molemmin perin jopa
Oli muuten hiukkasen vaikea löytää paikkaa, mutta kun Alfatuuri kävi niin löytyhän sieltä sitten jollekin Micralle mitotettu ruutu, johon tuo 156 taittu kuin taittukin pienen taistelun jälkeen.
En muuten ole ikinä ennen eläessäni nähnyt noin montaa autoa yrittämässä pois Prisman parkkihallista
Kullanhopeavihertävä (?) 166 "meidän" K-kaupan edessä Martissa tänään 12aikaan.
13aikaan Aurakadun mäessä parkissa kiiltävä, kaunis, tumma 156, joka ensin näytti tummanvihreältä mutta takaisintullessa mustalta. Hmm, pitäisiköhän käydä optikolla taas...
Outo näky Viialan keskustassa:
Eilen vastaan ajeli punainen Alfa, josta tervehdykseen vielä vastattiinkin.
Täkäläisiä?
Myöhemmin pimeämmällä missasin yhden.., sori.
Aattona Mikkeli-Tampere välillä puolenpäivän jälkeen Pertunmaalla tuli vastaan komea musta Brera, vähän myöhemmin ehkä Lammilla viininpunainen 147, josta vastaus morotukseen vähän viiveellä ja kahden aikaan Pälkäneellä Aapiskukon pihassa kumimuumi livenä.
Ja seitsemän jälkeen illalla ohitin vielä Kekkosentiellä hopeanvärisen 156:n, jonka kuski taisi olla yhtä jäässä kuin autonsakin.
Lauantaina harmaa 156 sw Lyseon lukion lähellä vastaan (olikohan lukiokatu). RIPA?
Torin parkissa samanlainen tummanpunainen, ilmeisesti myös juoppokuskina
Tänään puoliltapäivin Kolinportilla nähty punainen Alfa 156 facelift, oli komeata katsottavaa harmaiden japsi/saksa-autojen vierellä . Liekkö ollut foorumilaisia? Itse olin liikenteessä moottorikelkalla.
Finest kirjoitti:Lauantaina harmaa 156 sw Lyseon lukion lähellä vastaan (olikohan lukiokatu). RIPA?
Ei osunut tällä kertaa meikäläiseen.
Painavat oloiset kengät oli silläkin kuskilla , siitä päättelin ja metsään meni.
Sunnuntaina samanlainen sw aluvanteilla tuli vastaan aulangontiellä n14.15.
Tänään päivällä 10-tiellä Ypäjän kohdalla vietiin trailerilla punaista peräkolaroitua 166:tta Hämeenlinnan suuntaan. Pian sen jälkeen 156 FL tuli myös vastaan.
Itse olin liikkeellä traktorilla, kun lumitöiden päätteeksi kävin sen tankkaamassa.
makita kirjoitti:Tänään päivällä 10-tiellä Ypäjän kohdalla vietiin trailerilla punaista peräkolaroitua 166:tta Hämeenlinnan suuntaan. Pian sen jälkeen 156 FL tuli myös vastaan.
Itse olin liikkeellä traktorilla, kun lumitöiden päätteeksi kävin sen tankkaamassa.