156 JTS lämmöt

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Ismo Laitinen
Viestit: 97
Liittynyt: 18 Helmi 2007, 11:09
Car(s): 156 SW Selespeed ´05
Thesis JTD
ex. 147 2.0 T.S. ´08
ex. 156 JTS ´04
Pegaso Trail ´07
Quota 1100 ´99
Stelvio NTX ´12 ym.
naisen Stelvio ´08
Paikkakunta: Kajaani

156 JTS lämmöt

Viesti Kirjoittaja Ismo Laitinen »

Aamulla pakkasta 20, auto lohkolämmittimessä. 8 km kaupunkiajoa ja lämmöt nousee vain havaittavasti. Normaalisti lämpenee selvästi paremmin. Ylä- ja alavesiletkut kylmät. Paisuntasäiliö lämmin muttei kuuma. Ylävesiletkua puristellessa tuntuu kuin paineet pääsisi jostakin karkuun koska tuntuu lutterolta.
Termostaattivika? Paisuntasäiliön korkki fuskaa? Vesipumppu on vaihdettu hihnahuollon yhteydessä viime syksynä.

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Termari termari...

Mulla ei ihan keskusta ajoa 5km niin pääsee ekalle viivalle. Suhahtaako paisuntasäiliön korkki avatessa ajon jälkeen?
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Ismo Laitinen
Viestit: 97
Liittynyt: 18 Helmi 2007, 11:09
Car(s): 156 SW Selespeed ´05
Thesis JTD
ex. 147 2.0 T.S. ´08
ex. 156 JTS ´04
Pegaso Trail ´07
Quota 1100 ´99
Stelvio NTX ´12 ym.
naisen Stelvio ´08
Paikkakunta: Kajaani

Niin...

Viesti Kirjoittaja Ismo Laitinen »

Termari vaihdetaan ensi viikolla. Alkuperäinen laitetaan ja osa maksaa tasan satasen ynnä asennus. Ei sihahtele, johtuuko ettei kehitä painettakaan kun ei lämpene, pähkittiin... Eilen illalla ujutin pahvia syylärin eteen ja tänä aamuna vaikka pakkasta oli enemmän kuin eilen, kone lämpeni hieman paremmin.

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Jos pahvi vaikuttaa lämpiämisnopeuteen, täytyy termarin olla rikki?
VMP

Avatar
h_lauri
Viestit: 6198
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

mattijus kirjoitti:Jos pahvi vaikuttaa lämpiämisnopeuteen, täytyy termarin olla rikki?
Jaa-a, kyllä jo setämies asetteli ysikutosen keulaan paffeja 70-luvulla ja sitä ennen satakakslaiskaan.

Pahvia tuon 156:nkin myyjä suositteli talveksi, lämpiää kuulemma puolet nopeammin. 28 km:n matka parinkympin pakkasessa eikä mitään lämpöä. Hiivatti hikeentyy alle 10 km:n ajolla, ja nyt siis höpisen moottorin lämpötilasta.

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Sitä ihmettelen vaan tuossa pahvissa, jos termari toimii, ei kylmä neste kierrä syylärin kautta jolloin se ei myöskään jäähdytä. Ei nämä kuitenkaan mitään ilmajäähdytteisiä ole.

Itsellänikin on tuon saksanseisojan keulan reikiä tukittuna mutta lähinnä sen takia, ettei huohotin jäätyisi.
VMP

Avatar
Jakke
Viestit: 3336
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

mattijus kirjoitti:Sitä ihmettelen vaan tuossa pahvissa, jos termari toimii, ei kylmä neste kierrä syylärin kautta jolloin se ei myöskään jäähdytä. Ei nämä kuitenkaan mitään ilmajäähdytteisiä ole.

Itsellänikin on tuon saksanseisojan keulan reikiä tukittuna mutta lähinnä sen takia, ettei huohotin jäätyisi.
Suojaahan se motoria ajoviimalta, siihen kai se vaikutus enempi perustuu? Näin minä olen ainakin asian kuvitellut.
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO

Avatar
JiiTeeÄssä
Viestit: 1175
Liittynyt: 30 Marras 2008, 11:25
Car(s): .
Baijerilainen takatuuppari
ex 159 1.9 JTDm -10
ex 159sw 2.4 JTDm -07
ex 159 2.4 JTDm -06
ex 156 2.0 jts -03
ex 156 2.0 ts -98
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja JiiTeeÄssä »

^Näin minäkin sen näkisin. Sitä kun pään työntää ulos ikkunasta satasen vauhdissa -20C pakkasella, ja miettii sitten että siellä keulalla on alumiininen moottori, alumiininen öljypohja ja vaihdelaatikko, niin varmaan hoksaa että aika kovasti se ajoviima pystyy jäähdyttämään niitä ja hidastamaan lämpeämistä jos keulaa ei ole peitelty. Tuollainen rivoitettu öljypohja luovuttaa varmasti rutosti lämpöä öljyistä ajoviimaan, se kai siinä on ajatuskin, tosin kesää varten. Onhan kaikki nämä tietokoneenkin jäähdyttimet puhaltimella varustettuja alumiiniprofiileja.

Toisekseen, jos käy vinkka, ja auto on parkissa, niin se viilenee huomattavasti nopeammin jos viima pääsee puhaltamaan konehuoneen kautta.
"Jos kaikki tuntuu olevan hallussasi, et vain mene tarpeeksi lujaa."
-Mario Andretti-

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Wanha JTS lienee valurautaa, jonka seinämävahvuus lienee n.3-5cm?
Tuntuisi oudolta, että ajoviima vaikuttaisi merkittävästi (ehjän) nestejäähdytteisen auton lämpiämiseen. Ottomoottorissa on suhteellisen huono hyötysuhde joten valtaosa (75%?) energiasta hukataan lämmöksi.

Joku ropelipäähän varmaan osaisi laskea millainen energia tarvitaan yhden lämpöasteen siirtämiseksi tuon valurautaseinän läpi. Samaan aikaan nestevaipan toisella puolella lämpöä tuotetaan muutamalla kilowatilla.

En väitä, etteikö ottomoottorisen auton moottoritila eristämällä auto lämpiäisi nopeammin, mutta mistään huomattavasta erosta tuskin on kyse.

Osuva vertaus tuo pää vs. valurautamöhkö :mrgreen:
VMP

Avatar
JiiTeeÄssä
Viestit: 1175
Liittynyt: 30 Marras 2008, 11:25
Car(s): .
Baijerilainen takatuuppari
ex 159 1.9 JTDm -10
ex 159sw 2.4 JTDm -07
ex 159 2.4 JTDm -06
ex 156 2.0 jts -03
ex 156 2.0 ts -98
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja JiiTeeÄssä »

-03 myyntiin tullut = Wanha? :roll:

Enisei, taitaa Mattijusalla olla perinteisesti JTS ja JTD sekaisin, kyllä ketjun aloittajankin JTS on alumiinilohkoinen bensakone.

Enkä halua tästä tämän enempää kinata, sen olen jo aiemmin myöntänyt foorumilla että jts:n keulan peittämisen vaikutus on aika pieni, lähes huomaamatonta, ainakaan lämpöjen nostamiseen ajon aikana. Mutta se nyt on vaan 100- varma että kyllä se hieman nopeammin lämpenee ja ehkä pysyykin lämpimänä, jos keulan aukkoja tukkii.

Edit: niin ja jos moottorin seinämänvahvuus olisi tasaisesti kolmeakaan cm vesitilan ja ilman välissä, niin pelkkä lohko painaisi varmaan n. 600kg.
"Jos kaikki tuntuu olevan hallussasi, et vain mene tarpeeksi lujaa."
-Mario Andretti-

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Wanhalla tarkoitan sitä TS perua (ei GM) olevaa kaksilitraista, joka on valurautalohkoinen ja esitelty muistaakseni 2002.

Ketjun aloittajaa en tunne, enkä hänen autoaan mutta allekirjoituksesta päättelin hänellä olevan juurikin tuo kaksilitrainen JTS.

Heittojahan nuo arviot 3-5cm on, kuten muukin lotto postauksessani :lol:
VMP

Avatar
JiiTeeÄssä
Viestit: 1175
Liittynyt: 30 Marras 2008, 11:25
Car(s): .
Baijerilainen takatuuppari
ex 159 1.9 JTDm -10
ex 159sw 2.4 JTDm -07
ex 159 2.4 JTDm -06
ex 156 2.0 jts -03
ex 156 2.0 ts -98
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja JiiTeeÄssä »

2.0 JTS on alumiinilohkoinen, sama ryhmä kuin edeltävässä twinsparkissa, kansi on erilainen.

Ei kannata uskoa kaikkea mitä verkossa ja Wikipediassa lukee väärin.

Kuvia: http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... PN=0&TPN=1
"Jos kaikki tuntuu olevan hallussasi, et vain mene tarpeeksi lujaa."
-Mario Andretti-

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

JiiTeeÄssä kirjoitti:Ei kannata uskoa kaikkea mitä verkossa ja Wikipediassa lukee väärin.
Onneksi totuus tuli esille tässä ketjussa :shock:

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

eikös 16v twinsparkissa ole rautalohko ja 8 venasessa on alumiini.....ja JTS perustui tuohon jälkimmäiseen TS koneeseen...
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

^^^Siis häh. Eikös JTS ole juurikin sama valurautalohkoinen, tuon laittamasi linkinkin perusteella.

Avatar
Jakke
Viestit: 3336
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

V6 kirjoitti:eikös 16v twinsparkissa ole rautalohko ja 8 venasessa on alumiini.....ja JTS perustui tuohon jälkimmäiseen TS koneeseen...
16V TS on patarautaa, 8V TS alumiinia. Minä en tiedä mikä lohko JTS:ssä on, mutta olen kuvitellut sen olevan valupannu.
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO

Avatar
Aquatica
Viestit: 13944
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

Täällä oli sama ongelma 2.0 TS:n (99) kanssa, eli edes 10km lenkillä lämmöt ei noussut juuri mihinkään. Sen sijaan tuommosen lenkin jälkeen kun auto oli tyhjäkäynnillä parkissa ~5minuuttia, oli lämpömittari jo hipomassa 90:ntä. Termari oli viallinen. Uusi termari ja nyt sama 10km lenkki jopa -25 pakkasessa 2h lämmityksen jälkeen nosti lämpöä jo selvästi yli 70:n, vaikkei kyllä juuri sen yläpuolelle ihan noin lyhyellä reissulla, kun -25c ja 50kmh vastaa kuitenkin jotain -70c purevuutta? Eli tehokas jäähdytys =P

Sitten vähän OT:
Nyt vähän huolettaa, kun lämmöt nousee aika nopeahkosti ja ei meinaa pysyä 90:n alla enää kaupunkissa - flekti huutaa vähän väliä ja auto tuntuu savuttavan hieman (hieman tarkoittaen aika reilusti, pahimmassa tapauksessa minuutin seisonnan jälkeen kuumalla pannulla pakittaminen lähes mahdotonta, kun on niin sakea savupilvi takana.) Väri vaalea, ehkä hieman harmahtava. Ja tämä ongelma nimenomaa kuumalla koneella, kylmällä koneella tuntuu savuttavan selvästi vähemmän.

Öljyä myös menee :) Ei sentään ole öljyt veden seassa, mutta vettä voipi vähän tihuttaa öljyjen puolelle? Sen tiedän, että useammasta paikasta vuotaa jäähdytinjärjestelmä (mm. letkulämppärin yläliitokset ja mahdollisesti termarin uusi alaliitos, alavesiletkun liitos ja/tai syyläri?), huomenna soittelemaan josko huoltoon saisi nosturille...

Näkeekö kansitiivisteen vuodon päästöissä? Tai ylipäänsä onko jotain selviä oireita, kuten käyntihäikät tms? Niitä kun ei ole, on vain tuo savutus...

Ja OT loppui. =P

Mutta kyllä on 156 lämmin kun termari toimii, ei pelkoa palelusta (vielä kun toimisi lämmönsuuntaus jaloille....)

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Ei se ole savua vaan vesihöyryä. kannentiivistevika näkyy päästöissä jos ei käy kaikilla, mutta sen huomaa kyllä muutenkin.

Avatar
Aquatica
Viestit: 13944
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

Jalamari kirjoitti:Ei se ole savua vaan vesihöyryä. kannentiivistevika näkyy päästöissä jos ei käy kaikilla, mutta sen huomaa kyllä muutenkin.
"Kyllä sen huomaa muutenkin" - eli? =) Kyllä se hyvin käy, normaalit heijaukset mitkä ollu keväästä lähtien eikä silloin katastuksessa ollut ongelmia muutaku ruosteen kanssa... Tehoa löytyy, ottaa kierroksia, ei röpötä jne.

Ja mistä se vesihöyry tulee, jos ei vesistä? Ei kai se kone nyt kymmeniä litroja vettä saa kodension kautta putkeen?

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

^Röpöttää, käy epätasaisesti. Nappaa yks puola irti niin huomaat. :wink:

Bensan ja ilman palamistuotteena syntyy vettä.

Avatar
JiiTeeÄssä
Viestit: 1175
Liittynyt: 30 Marras 2008, 11:25
Car(s): .
Baijerilainen takatuuppari
ex 159 1.9 JTDm -10
ex 159sw 2.4 JTDm -07
ex 159 2.4 JTDm -06
ex 156 2.0 jts -03
ex 156 2.0 ts -98
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja JiiTeeÄssä »

V6 kirjoitti:eikös 16v twinsparkissa ole rautalohko ja 8 venasessa on alumiini.....ja JTS perustui tuohon jälkimmäiseen TS koneeseen...
Jalamari kirjoitti:Siis häh. Eikös JTS ole juurikin sama valurautalohkoinen, tuon laittamasi linkinkin perusteella.
Nyt täytynee lakki kourassa myöntää että kyllä 2.0jts näyttäisi kuitenkin olevan valurauta lohkolla. Tuli turhan nopsaan vilkaistua nuo linkittämäni kuvatkin, näkeehän sen niistäkin. Nokkahihnan vaihdosta jäänyt vain itselle mielikuva alumiiniin menevistä kierre rei'istä, nämähän olivatkin alumiiniseen kanteen menevät vesipumpun pulttien reiät, sieltä kai tämä aivoröyhtäys sai alkunsa. Lohko on siis sama kuin 16v tessussa.
Sori erityisesti mattijus.
"Jos kaikki tuntuu olevan hallussasi, et vain mene tarpeeksi lujaa."
-Mario Andretti-

Avatar
Aquatica
Viestit: 13944
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

Jalamari kirjoitti:^Röpöttää, käy epätasaisesti. Nappaa yks puola irti niin huomaat. :wink:

Bensan ja ilman palamistuotteena syntyy vettä.
tein äsken hassun havainnon: jäähdytysnesteet tuntuu kiertävän kovalla paineella myös, kum kone on melkein kylmä (alle 70 näytti mittari) - luulin että niiden ei pitäisi juuri kulkea edes? Lämpenee hyvin kyllä... Vika vai normaalia? Termarivaihdon jälkeen ei mielestäni juurikaan kulkenut noin viileellä... Katsottu siis ihan paisarin paluuletkusta mistä sen hyvin näkee. Mietin josko noi vuodot selittyis liian korkeasta paineesta, ideoita? Ja sori vieläkin offtopikista, odotan tässä autoa että pääsee töihin enkä oikein voinut etsiä kännykällä inffoa.

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Kyllä sen nesteen kuuluu siellä virtailla. Paisuntasäiliönkorkissa on paineventtiili, joka voi toki olla paskana/tukossa ja sen takia liikaa painetta.

Avatar
beetta julia
Viestit: 422
Liittynyt: 13 Helmi 2009, 17:18
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja beetta julia »

Omassani epäilen tuota korkkia, koska nestepinta aina vähän alle minimin. Vaikka lisää nestettä, nesteenpinta ajautuu samaankohtaan.

En ole jaksanut päätäni ton kanssa vaivata, mutta saattoi alkaa termarin vaihdon yhteydessä.
Eipä tota säiliöö tullu kateltua ennen termarin vaihtoa :(
Kiireellä ei tule kuin kusipäisiä kakaroita.
Jumala loi ajan, muttei sanonut kiireestä mitään.

Avatar
Aquatica
Viestit: 13944
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

Pystyykös tota testaamaan mitenkään, josko venttiili toimii vai ei? Nimittäin ylipaineellahan on tapana alkaa tunkemaan tavaraa läpi joka kolosta, mistä sitä nyt vaan mitenkään saa - eli letkuliittimistä :p

En kokeillut paljonko painetta on ajon jälkeen korkkia löysäämällä, mutta ei siellä ainakaan NIIN paljon ole, notta säiliö olis vielä mihinkään pullistunut. Tosin jos tuo sen tekis niin taitais olla lähemmäks 5baria kuin 1,2... (tuo 1,2 on täältä foorumilta löydetty arvio normaalista ylärajasta tuohon)

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

Siinä korkissa muistaakseni lukee, tuo reilu paari. halpa painemittari vaan kiinni T-haaralla. :wink:

zarre
Viestit: 114
Liittynyt: 17 Kesä 2003, 14:47
Paikkakunta: Alajärvi

paine

Viesti Kirjoittaja zarre »

Jalamari kirjoitti:Siinä korkissa muistaakseni lukee, tuo reilu paari. halpa painemittari vaan kiinni T-haaralla. :wink:

jts 1.4 bar.
AUTO on kaunis kun se VOITTAA

Ismo Laitinen
Viestit: 97
Liittynyt: 18 Helmi 2007, 11:09
Car(s): 156 SW Selespeed ´05
Thesis JTD
ex. 147 2.0 T.S. ´08
ex. 156 JTS ´04
Pegaso Trail ´07
Quota 1100 ´99
Stelvio NTX ´12 ym.
naisen Stelvio ´08
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Ismo Laitinen »

Nyt on vaihdettu. Alkuperäinen osa 100€ ja työt päälle nyrkkipajassa yhteensä 188€. Nyt nousee lämmöt ja korkeammalle kuin koskaan vaikka pakkasta miltei 20. Nokkaa tukittu mutta ei pohjalevyä. Onnistunut remontti.

Vastaa Viestiin