Tällä hetkellä Giulietta on itse asiassa ainoa valopilkku Fiatryhmän malliston myyntitilastoissa. Joten ei varmaankaan ole kiire Alfaa myydä.maybetomorrow kirjoitti: AR:n säilyttäminen on Fiat Groupille varmasti kunnia-asia. Riittää että Fiat (ja konsernin muut toiminnot kattavat Alfan aiheuttaman reiän.) En jaksa uskoa myyntiin.. .
Uutisia Alfa Romeosta
Valvoja: Moderators
- Ottimo
- Viestit: 901
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
- Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
- Paikkakunta: Uppsala
"Zagato has revealed that it is set to pursue the theme even further in 2011 with a homologated "Stradale" version of the new TZ3 which is set to be produced in version limited numbers."
http://www.italiaspeed.com/2010/cars/ot ... /2212.html
http://www.italiaspeed.com/2010/cars/ot ... /2212.html
Fiat ja osa Mirafiorin tehtaan ammattiliitoista ovat sopineet uudesta työehtosopimuksesta. Sopimuksen asiakirjoista käy ilmi, että uusien Jeep-alfa-mallien tuotanto alkaa 2012 toisella puoliskolla. Tällöin giulia olisi markkinoilla 2012 lopussa tai 2013 alussa. Suomessa jokatapauksessa aikaisintaan 2013.
Samassa asiakirjassa mainitaan että giuliassa on giuliettan perusrakenne/pohjalevy, mutta parannukset/muutokset ovat chryslerin käsialaa.
Samassa asiakirjassa mainitaan että giuliassa on giuliettan perusrakenne/pohjalevy, mutta parannukset/muutokset ovat chryslerin käsialaa.
- Smacket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
- Car(s): 159 2.4 JTDm
- Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi
pa-pa-pa-pa-pa.... kakstahti eko-alfa. Miksi..?Mouho kirjoitti:http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/ensi ... alfa-romeo

- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -
- Jakke
- Viestit: 3336
- Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Italiassahan on veroteknisistä syistä edullista ajaa pienikoneisilla autoilla (oli ainakin ennen), lieneekö tuo sitten ainakin osaselitys innostukseen tehdä 900 kuutioisella moottorilla olevia vehkeitä.
Idea kaksipyttyisestä voisi olla varsin hauskakin, jos se toteutettaisiin tyyliin "huippuunsa viritetty moottoripyörän kierroskone kevytkoppaiseen autoon"
Idea kaksipyttyisestä voisi olla varsin hauskakin, jos se toteutettaisiin tyyliin "huippuunsa viritetty moottoripyörän kierroskone kevytkoppaiseen autoon"

facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO
- Smacket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
- Car(s): 159 2.4 JTDm
- Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi
Totta.Jakke kirjoitti:Italiassahan on veroteknisistä syistä edullista ajaa pienikoneisilla autoilla (oli ainakin ennen), lieneekö tuo sitten ainakin osaselitys innostukseen tehdä 900 kuutioisella moottorilla olevia vehkeitä.
Idea kaksipyttyisestä voisi olla varsin hauskakin, jos se toteutettaisiin tyyliin "huippuunsa viritetty moottoripyörän kierroskone kevytkoppaiseen autoon"


- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -
- Jakke
- Viestit: 3336
- Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Joo taitaa MiTo painaa vähä enempi ku esim. Fiat 127. Tekisivät siitä retroversion. Ysisatanenhan se oli alunperinkinSmacket kirjoitti:Totta.Jakke kirjoitti:Italiassahan on veroteknisistä syistä edullista ajaa pienikoneisilla autoilla (oli ainakin ennen), lieneekö tuo sitten ainakin osaselitys innostukseen tehdä 900 kuutioisella moottorilla olevia vehkeitä.
Idea kaksipyttyisestä voisi olla varsin hauskakin, jos se toteutettaisiin tyyliin "huippuunsa viritetty moottoripyörän kierroskone kevytkoppaiseen autoon"Mutta taitaa nykypäivänä olla käsite "kevyt henkilöauto" jotain aivan muuta kuin ennen, joten tuskin kovin kevyttä MiToa ovat tekemässä?

facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO
- Smacket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
- Car(s): 159 2.4 JTDm
- Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi
Parempi kuin pysytellään vanhoissa "hyvän ajan" tuotteissa...mattijus kirjoitti:Ainoa oikeastaan mitä tavallinen kuolevainen voi yrittää, on välttää kiinalaisia tuotteita jos vaihtoehto on tarjolla.
Tällä menolla tarjolla on kymmenen vuoden päästä halvan kinkkikuran sijaan kallista kinkkikuraa.

- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -
- Smacket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
- Car(s): 159 2.4 JTDm
- Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi
Nyt täytyy sanoa että "Huhhuh...": Testailin tuossa puhelimeen ilmaista digilehti sovellusta, ja ensimmäisenä tuli tietenkin katseltua millaisia ilmaisia autoharrastajien lehtiä valikoimista löytyy - vastaan tuli autoharrastajien ilmaislehti "Kaasujalka".
Tällä hetkellä uusimman numeron ( 9/2010 ) Kannessa komeili uusi Alfa Spider V6, joten luonnollisestikkin heti hyppäsin kyseisen artikkelin pariin - ja täytyy kyllä sanoa että vaikka paljon on tullut luettua kaikenlaisia autoalan harrastelehtiä, hyviä ja huonoja, niin tämä artikkeli on kyllä omanlaisensa "suoritus".
Lukaiskaapa: http://www.lehtiluukku.fi/readfoc?pub=5987 - artikkeli löytyy sivulta 20. "Vanhahtava unelma"
Poiminta tekstistä, todella "ammattimaisia" heittoja ja kuvanneekin toimittajan automakua ja "tyylisilmää" aika hyvin:
- "...mutta ei tässä Alfan touhussa ole järjen hiventäkään. Päällepäin auto näyttää ihan hyvältä, mutta se kabiini. Voi pyhä jysäys. Fiilis on kuin 90-luvun 156:ssa. Olisikohan Alfan korkea aika tehdä tälle jotain?"
- "... Tästäkö pitäisi maksaa viiskyttuhattaegee??" Aika hienoa kielioppia ja teinix-kieltä uutisartikkelissa. Ja ikä oli..?
Kaikenlaisia artikkeleita sitä lehtiin(?) päästetään...
Tällä hetkellä uusimman numeron ( 9/2010 ) Kannessa komeili uusi Alfa Spider V6, joten luonnollisestikkin heti hyppäsin kyseisen artikkelin pariin - ja täytyy kyllä sanoa että vaikka paljon on tullut luettua kaikenlaisia autoalan harrastelehtiä, hyviä ja huonoja, niin tämä artikkeli on kyllä omanlaisensa "suoritus".

Lukaiskaapa: http://www.lehtiluukku.fi/readfoc?pub=5987 - artikkeli löytyy sivulta 20. "Vanhahtava unelma"
Poiminta tekstistä, todella "ammattimaisia" heittoja ja kuvanneekin toimittajan automakua ja "tyylisilmää" aika hyvin:
- "...mutta ei tässä Alfan touhussa ole järjen hiventäkään. Päällepäin auto näyttää ihan hyvältä, mutta se kabiini. Voi pyhä jysäys. Fiilis on kuin 90-luvun 156:ssa. Olisikohan Alfan korkea aika tehdä tälle jotain?"
- "... Tästäkö pitäisi maksaa viiskyttuhattaegee??" Aika hienoa kielioppia ja teinix-kieltä uutisartikkelissa. Ja ikä oli..?
Kaikenlaisia artikkeleita sitä lehtiin(?) päästetään...

- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Mitähän kaveri sanoisi, jos tietäisi että 156:n mittariasettelu on silmiinpistävän samanlainen kuin 70-luvun Spiderissä? Erona on lähinnä öljynpainemittarin korvaaminen kellolla, mikä minusta ei kyllä ole mikään hyvä asia. Kello kun löytyy aika monelta ranteesta mutta harvemmalta öljynpainemittaria.Kaasujalka kirjoitti:Fiilis on kuin 90-luvun 156:ssa.
Tuossa jutun kohteena olleessa valkoisessa Spiderissä istuskelin Classic Motor Showssa ja minusta nimenomaan konttori oli niin "place to be" että jos olisi ollut plastiikissa paukkua olisin voinut tehdä vaikka jotain tyhmää. Makuasioita nämä.
- Epäkelpokeräilijä -
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/nait ... uonna-2010
Näitä myytiin eniten vuonna 2010
1. VW GOLF 6 173 kpl
2. SKODA OCTAVIA 5 505
3. TOYOTA AVENSIS 4 726
4. NISSAN QASHQAI 4 222
5. KIA CEED 3 327
.
.
.
118. ALFA ROMEO MITO 148
132. ALFA ROMEO 159 115
- Smacket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
- Car(s): 159 2.4 JTDm
- Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi
^^ Totta. Hmm, itsekkin kaipaisin jo ihan mielenrauhankin kannalta ölynpainemittaria 156:seen. Täytyy keväällä yrittää etsiskellä jokin siisti ratkaisu mittarille...
Tosiaan, minustakin tuo 156:sen kabiini - ja 159 - on todella miellyttävä paikka istua, kaikki on tyylikkään hillitysti laitettu esille eikä ole sitä tziljoonaa pikkurillillä hallittavaa nappulaviidakkoa taikka idrive "säädä rekisterikilven valojen kirkkautta" jargonia.
No jaa...tai sitten johtuu siitä että allekirjoittanut tykkää enemmän classic-autoista...
Tosiaan, minustakin tuo 156:sen kabiini - ja 159 - on todella miellyttävä paikka istua, kaikki on tyylikkään hillitysti laitettu esille eikä ole sitä tziljoonaa pikkurillillä hallittavaa nappulaviidakkoa taikka idrive "säädä rekisterikilven valojen kirkkautta" jargonia.
No jaa...tai sitten johtuu siitä että allekirjoittanut tykkää enemmän classic-autoista...

- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -
- Smacket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
- Car(s): 159 2.4 JTDm
- Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi
Nämä top-myydyimmät -tilastot eivät oikein ikinä yllätä, viiniäkin myydään suomessa varmasti vähemmän kuin maitoaRaimo Miettinen kirjoitti:http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/nait ... uonna-2010
Näitä myytiin eniten vuonna 2010
1. VW GOLF 6 173 kpl
2. SKODA OCTAVIA 5 505
3. TOYOTA AVENSIS 4 726
4. NISSAN QASHQAI 4 222
5. KIA CEED 3 327
.
.
.
118. ALFA ROMEO MITO 148
132. ALFA ROMEO 159 115


- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -
- JaniW
- Viestit: 840
- Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
- Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
Rellu - Paikkakunta: Jyväskylä
Tämä taitaakin olla niiden myyttisten äijien äijäenergialla kirjoittama lehti toisille äijille. Äijyyden ydin on ilmeisesti mennä 5 vuotta vanhalla korollalla hakemaan makkaraperunoita krilliltä ja väittää hienompia autoja ja ruokaa turhaksi hienosteluksi (vai olisiko tämä aijäkielellä sitten neiteilyä?).Smacket kirjoitti:Nyt täytyy sanoa että "Huhhuh...": Testailin tuossa puhelimeen ilmaista digilehti sovellusta, ja ensimmäisenä tuli tietenkin katseltua millaisia ilmaisia autoharrastajien lehtiä valikoimista löytyy - vastaan tuli autoharrastajien ilmaislehti "Kaasujalka".
Tällä hetkellä uusimman numeron ( 9/2010 ) Kannessa komeili uusi Alfa Spider V6, joten luonnollisestikkin heti hyppäsin kyseisen artikkelin pariin - ja täytyy kyllä sanoa että vaikka paljon on tullut luettua kaikenlaisia autoalan harrastelehtiä, hyviä ja huonoja, niin tämä artikkeli on kyllä omanlaisensa "suoritus".![]()
Lukaiskaapa: http://www.lehtiluukku.fi/readfoc?pub=5987 - artikkeli löytyy sivulta 20. "Vanhahtava unelma"
Poiminta tekstistä, todella "ammattimaisia" heittoja ja kuvanneekin toimittajan automakua ja "tyylisilmää" aika hyvin:
- "...mutta ei tässä Alfan touhussa ole järjen hiventäkään. Päällepäin auto näyttää ihan hyvältä, mutta se kabiini. Voi pyhä jysäys. Fiilis on kuin 90-luvun 156:ssa. Olisikohan Alfan korkea aika tehdä tälle jotain?"
- "... Tästäkö pitäisi maksaa viiskyttuhattaegee??" Aika hienoa kielioppia ja teinix-kieltä uutisartikkelissa. Ja ikä oli..?
Kaikenlaisia artikkeleita sitä lehtiin(?) päästetään...
Juu pitäkööt tunkkinsa...
Viimeksi muokannut JaniW, 03 Tammi 2011, 12:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ei tuossa minusta Corollaa mitenkään ylistetty. Uuden Corollan esittely oli koeajon puuttuessa tehty maahantuojan tiedotteen pohjalta, joten siinä ei pahaa sanaa sanottu, mutta minusta kävi selville, ettei siinä mitään tuntumia esitelty, vaan toteutetut muutokset paperin pohjalta. Käytetyn Korollan koeajossa taas kerrottiin, että käytetty Corolla on varmaan hyvä ostos monelle, jota ei juuri autoilu kiinnosta, mutta kulkea pitää ja kuljettaa. Ainoa, mitä ihmettelin, että miten niin Corollan omistaja tuskin harrastaa Golfausta ja metsästystä? Siis mistä lähtien metsästys on ollut joku hienohipiäisten hifistelijöiden elitistinen harrastus. Onhan nyt joku Nalle Wahlroos fasaanijahdissa sittenkin aika marginaalinen ilmiö. Hirvi- ja jänismiehet ynnä sorsastajat ovat valtaosin takametsien karskeja, rehtejä ja konstailemattomia äijiä (joskus muijiakin), jotka ovat muuten mukavia, mutta pitävät jotain Alfa Romeo -fanitusta homojen hommana.Toner kirjoitti:Jep jep, lukekaas esim. tuo Corollan "ylistysteksti". Voi voiDaViega kirjoitti:Yleisesti ottaen, kaasujalka lehden juttu väänsi asiat juuri päinvastoin kuin muut lehdet, kuten esim Tuulilasi
Tästä sitten siihen Alfa Spiderin koeajoon. Olihan siinä kolme outoa asiaa:
1. Moottorin hengettömyys ja väännön ohkaisuus:
- tottahan 1,7-litrainen moottori nyykähtää liikkellelähdettäessä, kun kuormaa on melkein 2 tonnia, mutta tämä nyt vain on sidä downsizingia. 3,2:n massat ovat kaksinkertaiset, joten se vastustaa tietenkin ihan eri tavalla jarruttavia voimia. Tämä on kuitenkin aivan eri asia kuin ohut vääntö, joka ei tosiaankaan mahdu kyseisen moottorin kanssa samaan päälauseeseen eikä edes sitä seuraavaan sivulauseeseen.
2. Vanhanaikainen kojelauta:
- siis millä lailla? Mitä sieltä puuttui? Miten se olisi pitänyt muotoilla toisin? Toki on totta, että ergonomiavaiheen jälkeen monessa autossa on palattu suoraan, jopa symmetriseen kojelautaan, koska tällöin on helpompi ja halvempi tehdä versioita vasemman- ja oikeanpuoleista ohjausta varten, mutta hei.... Ei tuo ole vanhanaikaisuutta... se on sitä premiumia eli että ei tehdä kaikkea halvimman kaavan mukaan. Sitä paitsi eihän 159:n kojelauta muistuta 156:n vastaavaa yhtään enempää kuin vaikka Saab 95: tai Volvo S60:n lautoja. Se, että on joitain tyylillisiä yhtymäkohtia vanhoihin malleihin on perinteiden kunnioittamista. Sitä taas ei voi harrastaa, jos ei ole perinteitä.
3. Ja sitten tämä, että Audi ja Mersu ovat parempia, mutta vain joitain tuhansia kalliimpia. No voi pyhä jysäys, eikä niiden kuulukin olla parempia, jos ne kerran ovat kalliimpia. Sitä paitsi miten tällaisten autojen paremmuus määritellään? Takajalkatilat ja suuri perävaunupaino eivät varmaankaanole ykkössijalla. Eivätkä nämä rättikatot ole edes kilpa-autoja. Tällaisia autoja ostetaan, jos kukkaro kestää, jos niiden puikoissa tuntuu kivalta ja jos ne näyttävät hyvältä. Testaaja ei selvästikään viihtynyt puikoissa, mutta saksalaisia kukkaroystävällisempi valinta Spider kuitenkin on. Lisäksi se kääntää päitä rantabulevardila takuuvarmasti paremmin kuin kolme TT:tä ja muutama Mersu yhteensä.
No, mitä minä tästä teille jauhan.. tuskin tästä riitaa tulee. Mielenkiintoinen linkki silti. Kaikikia se maailma elättää; tuollaisenkin lehden tekijöitä.
- Jakke
- Viestit: 3336
- Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Erittäin hyvin sanottu. Ja tosiaan, voiko autojen "paremmuutta" täysin objektiivisesti pistää paremmuusjärjestykseen, varsinkin kun on kyse autoista, joita ei ole alunperinkään suunniteltu ns. järkiautoiksi. Audin tai Mersun ostaja saa varmasti juuri sitä hakemaansa fiilistä niistä merkeistä, Alfan omistaja taas hakee jotain muuta ja on valintaansa tyytyväinen. Tämän tyyppiset autot valitaan kuitenkin aina tunteella, joten turha miettiä mikä on oikeasti parempi auto. Kilpa-autoja nämä eivät kuitenkaan ole, joten edes sillä perusteella paremmuusjärjestystä ei voida tehdä.Jönsson kirjoitti: 3. Ja sitten tämä, että Audi ja Mersu ovat parempia, mutta vain joitain tuhansia kalliimpia. No voi pyhä jysäys, eikä niiden kuulukin olla parempia, jos ne kerran ovat kalliimpia. Sitä paitsi miten tällaisten autojen paremmuus määritellään?
Stupid "toimittaja".
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO
Marchionne Bramptonin tehtaalla, Usassa:
Alfasta ei luovuta, siihen on investoitu liikaa joten merkki pysyy visusti Fiatilla. Samalla Marchionne valotti että 159n seuraaja rakennetaan giuliettan dodgen jatkokehittämälle ja pidentämälle alustalle. Pituus olisi 4,60/4,65m. Kaikki alfan mallit, poislukien mito, tulevat usassa myyntiin 2012.
Alfasta ei luovuta, siihen on investoitu liikaa joten merkki pysyy visusti Fiatilla. Samalla Marchionne valotti että 159n seuraaja rakennetaan giuliettan dodgen jatkokehittämälle ja pidentämälle alustalle. Pituus olisi 4,60/4,65m. Kaikki alfan mallit, poislukien mito, tulevat usassa myyntiin 2012.
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Uudessa tuulilasissa pari pukkujuttua Alfasta:
Miton TCT koeajo - ½ sivua, vaihteistoa kehuttiin, Start&Stop kritisoitiin viiveen takia
Mito 1,3 JTDm se toinen puoli sivua
Mutka tielllä hauska, suoralla joutuu korjaamaan suuntaa, pikku puutteet annetaan jutun lopussa anteeksi, ottivat esille huhun Miton faceliftistä ensikesäksi
Ja sitten on Giuliettan 1,4 170hv multiairin "mainos", lyhyt juttu lähinnä kertoo mistä on kyse
Miton TCT koeajo - ½ sivua, vaihteistoa kehuttiin, Start&Stop kritisoitiin viiveen takia
Mito 1,3 JTDm se toinen puoli sivua

Ja sitten on Giuliettan 1,4 170hv multiairin "mainos", lyhyt juttu lähinnä kertoo mistä on kyse
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
V6 kirjoitti:"Fiat Chairman: Alfa Romeo is not for sale"
http://www.autonewseurope.com/apps/pbcs ... z1Aes4yPR3
Bill Clinton: " I did not have sexual relations with that woman"
http://www.youtube.com/watch?v=KiIP_KDQmXs
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
http://www.autotoday.fi/page.php?page_i ... =201100271
Suomessa Alfa Romeo Giulietta on ollut ennakkomyynnissä lokakuusta lähtien. "Giulietta on herättänyt runsaasti kiinnostusta, ja ennakkomyynti on täyttänyt odotuksemme", kertoo maahantuoja AutoFennican autoyksikön johtaja Sami Pöllänen.
Erittäin hyvin sanottu siellä. Liike-elämässä kaikki, siis KAIKKI on myytävänä kun hinta on oikea. Myyn firmani vaikka heti pois kun tulee tarpeeksi iso numero shekkiin.Jönsson kirjoitti:V6 kirjoitti:"Fiat Chairman: Alfa Romeo is not for sale"
http://www.autonewseurope.com/apps/pbcs ... z1Aes4yPR3
Bill Clinton: " I did not have sexual relations with that woman"
http://www.youtube.com/watch?v=KiIP_KDQmXs
Tosiasiassa Alfan saksalaistuminen taitaa olla aika lähellä. Viime aikoina on myös kovasti Portugalin hallitus sanonut että tukea EI tarvita, arvatkaapas miten tässä viikon sisällä käy...
Siihen en osaa vastata, onko kauppa hyväksi vai pahaksi.
- PK
- Viestit: 516
- Liittynyt: 06 Maalis 2007, 07:32
- Car(s): Audi TT
( ex Alfa GT Azzurro Gabbiano )
( ex 156 Super )

http://www.autotoday.fi/page.php?page_i ... =201100271
Joo, enpä ite usko Marchionnen puheisiin yhtään. Eihän Kallasvuonkaan pitänyt ikinä kenkää saada. Kyllä yritysmaailma oman käsityksen mukaan panttaa ja kiistää tiedon aina julkistamiseen asti. Joko Marchionne ei oikeasti aio myydä Alfaa tai sitten se nostaa näillä puheilla myyntihintaa, ja myy kun on sopiva kasa euroja edessä...
- routasydän
- Viestit: 1555
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
- routasydän
- Viestit: 1555
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Nero etna se tais olla. Metalliväriksi oli ilmotettu siinä auton myyntilapussa, joksikin kuultoväriksi esitteessäbeta kirjoitti:^muistatko mikä sen näytillä olleen QV:n mustan värisävyn nimi oli? Jossain vaiheissa oli puhetta että miten nuo maalataan, mutta ei jäänyt mieleen, että oliko tuo monikerrosväri vai mitenkä... Mutta sävy oli hieno, ja QV sopivan mustanpuhuva

Hieno peli oli, ois ollu kiva testata sitä. Tosin vielä kivempi olis päästä kesällä kokeilemaan

^^joo, kyllähän tuo nimi tutulta kuulostaa. Tulin vaan siinä ajatelleeksi, että tuo väri on varmaan kaikkein parhaimmillaan keskikesän keleillä, ja vois näyttää kesäautossakin hyvältä joskus tulevaisuudessa jos tuota maalia jostain joskus saa.
Niinhän tuo oli, itse ei tullut koeajettua edes sitä multiairia, kun en sitten jaksanut jonotella. Sataviisysin koeajoin kun kumminki siihen vaihto on seuraavaksi edessä. Muuten jäi Giulietta QV:stä ´hyvä fiilis, mutta penkkien, ja varsinkin istuinosan sivutuki tuntu joténki vaisulta jopa siihen 159:n verrattuna, mikä on aika jännä ominaisuus kun auto on kumminkin tuon luontoinen. Moottoritilassakin oli moni asia muuttunut aikasempiin.
Niinhän tuo oli, itse ei tullut koeajettua edes sitä multiairia, kun en sitten jaksanut jonotella. Sataviisysin koeajoin kun kumminki siihen vaihto on seuraavaksi edessä. Muuten jäi Giulietta QV:stä ´hyvä fiilis, mutta penkkien, ja varsinkin istuinosan sivutuki tuntu joténki vaisulta jopa siihen 159:n verrattuna, mikä on aika jännä ominaisuus kun auto on kumminkin tuon luontoinen. Moottoritilassakin oli moni asia muuttunut aikasempiin.
Kyllä ovat panostaneet, mikä on ok Deltan "kuivan kauden" jälkeen.
Mutta kannattaisi vähän skarpata, ettei roiski ihan miten sattuu. Hämeenlinnan motarilla Karhukorven kohdalla (pohjoiseen mennessä)mainostetaan monella taululla VW Passattia ja jotain tila-autoa, hyvin näkyy pimeälläkin. Sitten sen pitkän suoran päässä oikealla juuri ennen metsärajaa pöpeliköstä näkyy, jos sattuu katsomaan ja tunnistamaan, Giuliettan ahteri. Ei sillä taululla ainakaan uusia Alfisteja hirveästi tule.
Ja sama etelään ajettaessa, Karhukorven kohdalla.
Mutta kannattaisi vähän skarpata, ettei roiski ihan miten sattuu. Hämeenlinnan motarilla Karhukorven kohdalla (pohjoiseen mennessä)mainostetaan monella taululla VW Passattia ja jotain tila-autoa, hyvin näkyy pimeälläkin. Sitten sen pitkän suoran päässä oikealla juuri ennen metsärajaa pöpeliköstä näkyy, jos sattuu katsomaan ja tunnistamaan, Giuliettan ahteri. Ei sillä taululla ainakaan uusia Alfisteja hirveästi tule.
Ja sama etelään ajettaessa, Karhukorven kohdalla.
Ride on!
Parasta maahantuojan panostuksessa on se, että nyt hyväksytään Alfan suunnittelema imago ja markkinointityyli. Delta halusi oikein erikseen piilottaa kaikki Cuore Sportivo - tyyppiset sloganit, jotka korvattiin Lujaa Laatua - tiedätte kyllä mikä tyylillä. Vielä kun toteutetaan loppuun asti edullinen Premium perusajatus, niin hyvä tästä tulee.
Koskaan en ole kuullut näin paljon positiivisia kommentteja tutuilta. Kaksi on jo ilmoittanut vakavasti harkitsevansa Giulietan hankintaa. Toisella Kia, toisella Seat.
Koskaan en ole kuullut näin paljon positiivisia kommentteja tutuilta. Kaksi on jo ilmoittanut vakavasti harkitsevansa Giulietan hankintaa. Toisella Kia, toisella Seat.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Tätä myötä morjestelu-kulttuuri jää historiaan, eikä Alfa Teboil-baarin pihassa kerää enää kiinnostuneita ympärilleen edes sitä vähää, mitä nykyisin.alfista kirjoitti:Koskaan en ole kuullut näin paljon positiivisia kommentteja tutuilta. Kaksi on jo ilmoittanut vakavasti harkitsevansa Giulietan hankintaa. Toisella Kia, toisella Seat.
Samalla rahalla Alfa-virukselle altistunut sen auton sai Deltastakin, kun kertoi vaan myyjälle, mitä halusi.