33:sen bensansuodatin ja nykiminen
Valvoja: Moderators
33:sen bensansuodatin ja nykiminen
Onkos kellään tietoa onko 16v ja 8v malleissa samanlainen besansuodatin? Motonetissä yrittivät myydä mulle i.e. merkinnällä olevaa suodatinta jotain 35€, mutta en uskaltanut ostaa. Toinen kysymys koskee moottorin nykimistä puolilämpöisenä. Eli esim. valoista lähdettäessä veto loppuu hetkeksi johonkin 2500 kierrokseen ja empii hetken jonka jälkeen taas lähdetään. Muutenkin olisi kiva tietää toimiiko mun moottori ihan niinkuin pitääkin, sillä esim. viime katsastuksessa tuli merkintä, että kone käy epätasaisesti. Itse oon pitänyt sitä bokserin ominaisuutena..
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa!
Kaikki bokseripadat käy vähän sillain mukaepämääräisesti.
Varsinkin enenmän ajetut.
Tuo kuuluu niihin "ominaisuuksiin".
Millä kieroksilla tuo ilmenee.
Jos tyhjäkäyntialueella niin ei huolta.
Jossain 3000rpm. tasakaasulla jos pätkii niin sitten on vikaa.
Viimeinen 16V katsatus kun oli ja päästörajojen kanssa konttorisedän kanssa tuumailtiin.
Setä sano että ei tämä nyt oikein mene arvoihin vaikka kuinka yritettiin eri kierrosalueilla löytää arvot lappuun.
Sanoin sille että onhan tuolla jo 250tkm. ajettu et ei sitä kyllä ihan tehdasarvoihin saakaan.
Setä sano "katos niinpä onkin, mennääs laittaa leima lappuun".
Varsinkin enenmän ajetut.
Tuo kuuluu niihin "ominaisuuksiin".
Millä kieroksilla tuo ilmenee.
Jos tyhjäkäyntialueella niin ei huolta.
Jossain 3000rpm. tasakaasulla jos pätkii niin sitten on vikaa.
Viimeinen 16V katsatus kun oli ja päästörajojen kanssa konttorisedän kanssa tuumailtiin.
Setä sano että ei tämä nyt oikein mene arvoihin vaikka kuinka yritettiin eri kierrosalueilla löytää arvot lappuun.
Sanoin sille että onhan tuolla jo 250tkm. ajettu et ei sitä kyllä ihan tehdasarvoihin saakaan.
Setä sano "katos niinpä onkin, mennääs laittaa leima lappuun".

Ei tota epätasaista käymistä oikein muulloin kun tyhjäkäynnillä huomaa. Pitäisi mennä auto leimaamaan tällä viikolla, joten onko katsastuspaikoissa tosiaan eroja? Oon kuullu jotain läppää jostain itästadin konttorista, jossa ei jakseta niin hirveesti nipottaa
Ja jossainhan ne amisvirityksetkin on katsastettu, vai onko
??!

Kaikki paitsi purjehdus on turhaa!