Nyt olisi tarkoitus asentaa musalaitteistoa alffaan ja kysyisinkin niiltä jotka ovat tämän omalle 156:selleen tehneet vinkkejä.
Minun autoni 156 vm.-98. 2.0 TS.
1. Mistä veditte akun plus piuhan sisätiloihin? Konehuone on aika ahdas...
2. Kuinka jalkalistat saa irti?
3. Mistä maadoitus?
4. Kuinka helposti blaukkarin alk. CD soitin irtoaa ja miten sieltä reitittää johdot jalkatilaan?
4. Tuleeko ongelmia takapenkkien kanssa?
Kiitän alffaaudistit
Vahvistimen piuhojen veto takakonttiin 156
Valvoja: Moderators
Re: Vahvistimen piuhojen veto takakonttiin 156
1. Tuliseinän oikeasta yläkulmasta (edestäpäin katsottuna) on läpivienti, mistä löytyy tyhjä paikka ylimääräiselle johdolle.Naiko kirjoitti:Nyt olisi tarkoitus asentaa musalaitteistoa alffaan ja kysyisinkin niiltä jotka ovat tämän omalle 156:selleen tehneet vinkkejä.
Minun autoni 156 vm.-98. 2.0 TS.
1. Mistä veditte akun plus piuhan sisätiloihin? Konehuone on aika ahdas...
2. Kuinka jalkalistat saa irti?
3. Mistä maadoitus?
4. Kuinka helposti blaukkarin alk. CD soitin irtoaa ja miten sieltä reitittää johdot jalkatilaan?
4. Tuleeko ongelmia takapenkkien kanssa?
2. Nips-naps. ne on klipsuilla kiinni. Varovaisen määrätietoinen nyppäys.
3. Vaikkapa runkoon.
4. Irroittamisesta ei ole kokemuksia mutta piuhat saa kyllä vedettyä maton alta kynnyskotelon listan alle.
4. Riippuu siitä mitä siellä harrastaa. Irtoavat kyllä helposti.
Moi!
Itse juurikin saman homman tehneenä (vm. 1999 2.0 TS) olen sitä mieltä, että:
Virtapiuhan saa sisätilaan pelkääjän puolelta konetilassa olevan kaapeliaukon kautta (ihan konetilan yläosassa, poista tulppa, tee siihen sopiva reikä, pujota kaapeli läpi ja sitten aukosta sisälle...)
Akulta kaapelin (16mm2) vedin konetilan takaosassa kulkevaa kourua pitkin vasempaan laitaan. Jarrunestesäiliön ja jotain muitakin releitä jouduin irrottamaan ja ahdasta oli...
Jalkalistat saa irti helposti, tosin ensin pitää irrottaa keskipilarista ja ihan edestä ne verhoilumuovit.
Maadoituksen otin pelkääjänpuolelta edestä (Siellä on sellainen tukeva maadoituspiste, johon on jotakin muutakin maadoitettu)
Plaukkari irtoaa vetämällä, käytä siihen tarkoitettua irrotustyökalua. RCA-piuhat ja kaiutinkaapelit vedin ajajan puolelta autoa. Hyvien RCA-kaapeleiden kanssa tulee sitten ongelmia soittimen asennuksessa asennuspaikan syvyyden suhteen. Ainakin omalla soittimella tuli (paikka ei ole tarpeeksi syvä). No kyllä se sinne lopulta meni.
Onnea.
Itse juurikin saman homman tehneenä (vm. 1999 2.0 TS) olen sitä mieltä, että:
Virtapiuhan saa sisätilaan pelkääjän puolelta konetilassa olevan kaapeliaukon kautta (ihan konetilan yläosassa, poista tulppa, tee siihen sopiva reikä, pujota kaapeli läpi ja sitten aukosta sisälle...)
Akulta kaapelin (16mm2) vedin konetilan takaosassa kulkevaa kourua pitkin vasempaan laitaan. Jarrunestesäiliön ja jotain muitakin releitä jouduin irrottamaan ja ahdasta oli...
Jalkalistat saa irti helposti, tosin ensin pitää irrottaa keskipilarista ja ihan edestä ne verhoilumuovit.
Maadoituksen otin pelkääjänpuolelta edestä (Siellä on sellainen tukeva maadoituspiste, johon on jotakin muutakin maadoitettu)
Plaukkari irtoaa vetämällä, käytä siihen tarkoitettua irrotustyökalua. RCA-piuhat ja kaiutinkaapelit vedin ajajan puolelta autoa. Hyvien RCA-kaapeleiden kanssa tulee sitten ongelmia soittimen asennuksessa asennuspaikan syvyyden suhteen. Ainakin omalla soittimella tuli (paikka ei ole tarpeeksi syvä). No kyllä se sinne lopulta meni.
Onnea.