Kommentteja & kokemuksia madalluksista
Valvoja: Moderators
Hesem kirjoitti: nelipyöräsuuntauksessa ja hyvä tuli, hintaa oli jotain 60-70 euroa..

Ja asiaan... Pitääkö paikkansa että 2.0 TS on olemassa kaksi eri säätöä? normaali ja sport. Kone ainakin antoi nuo vaihto-ehdot. Sanoin että tavallinen, sitten kuulin että sport olisi pitänyt olla.
Makaroonia jo vuodesta -98
kyllä, isommalle madallukselle tuo ei ole optimaalipuuha kirjoitti:Hesem kirjoitti: nelipyöräsuuntauksessa ja hyvä tuli, hintaa oli jotain 60-70 euroa..![]()
Ja asiaan... Pitääkö paikkansa että 2.0 TS on olemassa kaksi eri säätöä? normaali ja sport. Kone ainakin antoi nuo vaihto-ehdot. Sanoin että tavallinen, sitten kuulin että sport olisi pitänyt olla.
edit: tai mikä nyt on optimaali sellaista ei taida olla olemassakaan aina tingitään jostain
Oho! Eipä kestäny vastauksessa kauan. Lähetin mailin klo 16.22 ja vastaus oli laatikossa 16.30.
Hello. Thanks for your e-mail.
The 15mm lowered Harvey Bailey/Bilstein kit is fantastic!
Cost is £590.00 for the kit and shipping to Finland will be £25.00
Including vat total cost is £722.62
Kind regards,
Kevin.
Eli tuo tekee 1071 euroa.. En ole tehnyt mitään hintavertailuja, mutta ei tuo kait halvimmasta päästä ole? Mutta jos se kerran on fantastinen
Hello. Thanks for your e-mail.
The 15mm lowered Harvey Bailey/Bilstein kit is fantastic!
Cost is £590.00 for the kit and shipping to Finland will be £25.00
Including vat total cost is £722.62
Kind regards,
Kevin.
Eli tuo tekee 1071 euroa.. En ole tehnyt mitään hintavertailuja, mutta ei tuo kait halvimmasta päästä ole? Mutta jos se kerran on fantastinen

- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
2,5...2,8 riippuu henk koht mieltymyksestä. Itse pidän 2,5 niin ei ole ihan niin kova.Naiko kirjoitti:Mikäs paine kannattaisi olla ton koon renkailla kun ohjekirja sanoo 2,2? joka mulla nyt on alla. Firma joka kumit asensi latas 3,2 sinne ja oli aika kovatteuhka kirjoitti:
Renkaat ovat halpamerkkiä Minerva 225/45 17". Rengaspaine 2,7 bar.
Ayrton Senna da Silva forever
Eihän halvalla monesti hyvää saa. Toiminee kuitenkin paremmin kuin omasta päästä kasattu jousi-iskari settiMaclane kirjoitti:Eli tuo tekee 1071 euroa.. En ole tehnyt mitään hintavertailuja, mutta ei tuo kait halvimmasta päästä ole? Mutta jos se kerran on fantastinen

Mutta asiaan. Tarkoitus oli harrastusluontoisesti "heittää" nuo EB Sparesin Bilsteinit GTA:n alle nyt illalla, vaan projekti tietty kusi pahasti - auto jäi yöksi pukeille. Etujouset on niin prkleen pitkät ja reilulla esijännityksellä, että kahdella halpis-jousipuristimella duunaus meinasi viedä hermot... onko jollakulla joku hyvä taika noiden jousien kanssa taisteluun? Kuinka mahtaa takajousien kanssa olla, onko ne vielä "helpommat"?
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
No niin, nyt on Harvey-Baileyn Bilsteinit alla ja vähän ajokokemustakin
. Ero GTA:n vakio-iskareihin ei ole suuren suuri, mutta havaittava. Sanoisin, että ovat kaikin puolin paremmat: etupään hienoinen raskauden tuntu on kokonaan hävinnyt, eli isommissa heitoissa ei enää tule tunnetta etupään alaspainumisesta (GTA oli kyllä jo vakiona hyvä, verrattuna muihin "raskaskoneisiin" 156:iin). Lisäksi pienet epätasaisuudet tuntuvat häviävän paremmin eli auto siis tuntuu vähemmän pintakovalta... tälle en keksi muuta selitystä kuin sen, että uusien iskareiden sisäinen "lepokitka" on pienempi? Viikonloppuna tulee sattuneesta syystä kokeiltua isoa kovaa motarilla, toivottavasti ei tule pettymyksiä...
Arvatkaapa muuten kuka vaihtoi neljä iltaa neljää iskaria... kaikkiaan aikaa paloi 12-13 tuntia. Tekijämiehiä nääs
.

Arvatkaapa muuten kuka vaihtoi neljä iltaa neljää iskaria... kaikkiaan aikaa paloi 12-13 tuntia. Tekijämiehiä nääs

- Anthon
- Viestit: 537
- Liittynyt: 04 Huhti 2004, 04:33
- Car(s): 159 SW Tbi Ti vm. 2011
ex. 156 SW 2,5 V6 vm. 2003
ex. 156 SW 2,0 JTS Selespeed vm. 2002 (moottoriraato)
ex. 156 2,0 TS vm. 1998 - Paikkakunta: Jyväskylä
Voi vidu kun pitää olla tällänen säätäjä... Oon jo tilannu Saksasta Novitecin jouset ja ajattelin Konit tilata sieltä Alankomaista 515 egen hintaan. Koko paketille tulisi hintsua 665 euroa + asennukset ja kulmien säädöt.
Vianorista sain tarjouksen: jouset -40 mm (enpä muista merkkiä!)
Monroen jäykemmät iskarit, asennus ja 4-pöyräkulmasäädöt 700 euroa. Odottelen tarkennusta merkistä.
Sitten tuossa juuri löysin Saksasta tarjouksen FK HIGHSPORT-VERSION II -säädettävälle setille ja ajattelinpa nyt sitten kysyä raadin mielipidettä tästä FK:n setistä ja ylipäätänsä näistä vaihtoehdoista.
Säädettävä alusta tuntuisi parhaalta vaihtoehdolta täällä Keski-Suomen vähälumisessa kesässä
Vianorista sain tarjouksen: jouset -40 mm (enpä muista merkkiä!)
Monroen jäykemmät iskarit, asennus ja 4-pöyräkulmasäädöt 700 euroa. Odottelen tarkennusta merkistä.
Sitten tuossa juuri löysin Saksasta tarjouksen FK HIGHSPORT-VERSION II -säädettävälle setille ja ajattelinpa nyt sitten kysyä raadin mielipidettä tästä FK:n setistä ja ylipäätänsä näistä vaihtoehdoista.
Säädettävä alusta tuntuisi parhaalta vaihtoehdolta täällä Keski-Suomen vähälumisessa kesässä

- MKT
- Viestit: 654
- Liittynyt: 10 Syys 2003, 18:35
- Car(s): 159 SW 2.4JTDm Q4 Ti
ex. 156/164/166 - Paikkakunta: Muurame
Monroesta ainakaan minulla ei ole kuin huonoja kokemuksia. Varmaan toisiakin mielipiteitä on mutta kyllä minä laittaisin enemmän euroja likoon ja ostaisin KoniSportit. Ainakin 166ssa pelaa hyvin, ehkä aavistuksen pintakovat mutta nopeassa ajossa täydelliset.Anthon kirjoitti: Vianorista sain tarjouksen: jouset -40 mm (enpä muista merkkiä!)
Monroen jäykemmät iskarit, asennus ja 4-pöyräkulmasäädöt 700 euroa. Odottelen tarkennusta merkistä.
Onko uusia käyttökokemuksia tuosta EB sparesin kokosetistä? Projekti on nyt kyllä taas vaihteeksi hieman jäissä, mutta pohdiskelin, että kevyempikin madallus riittäisi pelkästään jo mökkitien takia. Ominaisuuksien parantaminen on tietysti etusijalla, mutta toisaalta täällä pohjoisessa helposti tulee tölvittyä johonkin epätasaisuuksiin.
- rim
- Viestit: 767
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
- Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
- Paikkakunta: Seinäjoki
Mulla on vähän sama ajatus, pienempi madallus riittäisi kun saa jo peruskalustollakin tapella noiden hidastetöyssyjen kanssa.Maclane kirjoitti:Onko uusia käyttökokemuksia tuosta EB sparesin kokosetistä? Projekti on nyt kyllä taas vaihteeksi hieman jäissä, mutta pohdiskelin, että kevyempikin madallus riittäisi pelkästään jo mökkitien takia. Ominaisuuksien parantaminen on tietysti etusijalla, mutta toisaalta täällä pohjoisessa helposti tulee tölvittyä johonkin epätasaisuuksiin.
Terv. nimim. 7 huonosti tehtyä hidastetöyssyä työpaikan ja kodin välillä.