Puuhan kanssa todettiin, että kyllä Alfa Romeoissa sekä niihin liittyvissä tapahtumissa on tyyliä. Ainakin jos verrataan pipopää.comiin

Valvoja: Moderators
Mun auto oli kahden supran (tai mitä lienevätkään) välissä ja itse kiertelin ja kaartelin aina sinne missä tapahtui. jätin luurankojen kuolaamiset muille.puuha kirjoitti:Jaahas. eipä kyllä herraa bongattu. Tutustumisajoa katteltiin. Turhaa touhua.
Taisit olla niitä luurankoja kuolaamassa
Muistatko minkälainen Neoni ja kuski? kun kaverit oli siellä sellaisella koko valkoisella neonilla, jossa on tummat takaikkunat ja tuuninki korisarja.l151726 kirjoitti:No niin... tuli sit käytyä kokeilemassa. sellaisia korkean kympin aikoja tuli. Chrysler Neon 2.0 (tuning) jäi komeasti, mutta v8-koneella varustetut jenkkiraudat katosi komeasti horisonttiin:)
Siellä on ruuhkaa ja varsinkin Ahvenistolla täytyy olla supervarovainen kun lippispäät ja driftaajat ajelevat ja spinnailevat edessä yhtäkkiä.silverine kirjoitti:Minkälaiseen teinihelvettiin joutuu varautumaan?
Mahtuuko radalle vai ajetaanko siellä "neljän ruuhkassa"..?
Kokemuksia?
Kiitos tiedosta, näin arvelinkin. Täytyy mennä radalle ajovuoronHANU kirjoitti:Siellä on ruuhkaa ja varsinkin Ahvenistolla täytyy olla supervarovainen kun lippispäät ja driftaajat ajelevat ja spinnailevat edessä yhtäkkiä.silverine kirjoitti:Minkälaiseen teinihelvettiin joutuu varautumaan?
Kokemuksia?
Tarkkana täytyy olla.
Kyl ne siä driftaa joka tapauksessa.silverine kirjoitti:Kiitos tiedosta, näin arvelinkin. Täytyy mennä radalle ajovuoronHANU kirjoitti:Siellä on ruuhkaa ja varsinkin Ahvenistolla täytyy olla supervarovainen kun lippispäät ja driftaajat ajelevat ja spinnailevat edessä yhtäkkiä.silverine kirjoitti:Minkälaiseen teinihelvettiin joutuu varautumaan?
Kokemuksia?
Tarkkana täytyy olla.
alussa ennen kuin driftaus on sallittua niin ei tarvitse väistellä
muita kuin kaiteista kimmahtelevia märkäkorvia.
No tuolla sentään on lippupisteet miehitetty joten jotain ennakkovaroitustakin saattaa olla.silverine kirjoitti:Kattelin vähän videopätkiä kyseisistä tapahtumista
ja populaa näytti radalla riittävän...yksi Bemarikin
komeasti poikittain seisonnassa pääsuoran puolenvälin
krouvin jälkeen. Olis ihan kiva ylläri...täytyykin kunnolla
pelotella kaveria joka tulee huomenna ensikertaa
mukaan kyytiin.
Juu, siinä 1.27.xx paikkeillahin ne oli keskimäärin ruuhkassa ajettuna.Vittorio Jano kirjoitti:Kellotettiinko?silverine kirjoitti:sain ajettua 3 puhdasta kierrosta
01:07.jknracing kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=MVTqhBo4LfA
Vittorio Jano kirjoitti:Kellotettiinko?silverine kirjoitti:sain ajettua 3 puhdasta kierrosta
1.42.0 oli toka kierros, 1.42.1 kolmas. Se kolmas kierros olijknracing kirjoitti: Eilinen lätkämatsi oli sen verran rankka etten viitsinyt änkeä kyytiin. Pahoinvointia siitä ois kuitenkin seurannut!
Noin silmämääräisesti arvioituna silverinen kierrosajat pyörivät 1.40 nurkilla.
Tässähän saa alkaa tosissaan jännittämään onnistutko ekana V6 kuskina rikkomaan virallisella ajanotolla mun tessulla ajaman 1.42.48 ajansilverine kirjoitti: 1.42.0 oli toka kierros, 1.42.1 kolmas. Se kolmas kierros oli
sekunnin edellä vielä ennen pääsuoralle tuloa(RaceChronon
sektoriaikoja tarkasteltuani) mutta perkuleen Subaru rupesi
väkisin tunkemaan rinnalle ennen sitä ajanottotornin vekkiä..
No, melkein 4 sekunnin parannus viime kesän noteeraukseen
joka ajettiin...kitkarenkailla, ilman Torsenia ja "7%" pienemmillä
huipputehoilla. Ja parannettavaa jäi itse ajamisessa vielä.![]()
No pitihän se jostain katsoa missä tapahtumassa ollaankaan...mutt kirjoitti:01:07.jknracing kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=MVTqhBo4LfA
First I`ll take Manhattan, then TS, then GTA..Kurko kirjoitti:Tässähän saa alkaa tosissaan jännittämään onnistutko ekana V6 kuskina rikkomaan virallisella ajanotolla mun tessulla ajaman 1.42.48 ajansilverine kirjoitti: 1.42.0 oli toka kierros, 1.42.1 kolmas. Se kolmas kierros oli
sekunnin edellä vielä ennen pääsuoralle tuloa(RaceChronon
sektoriaikoja tarkasteltuani) mutta perkuleen Subaru rupesi
väkisin tunkemaan rinnalle ennen sitä ajanottotornin vekkiä..
No, melkein 4 sekunnin parannus viime kesän noteeraukseen
joka ajettiin...kitkarenkailla, ilman Torsenia ja "7%" pienemmillä
huipputehoilla. Ja parannettavaa jäi itse ajamisessa vielä.![]()
Jätkähän on analysoinut...jknracing kirjoitti:No ei tossa 1:40 alituksessa mitään kovin hankalaa ole. (Helppo huudella täältä penkalta!) Pääsuoralle kärsii tulla vähän kovempaa ja siihen varikkokaarteen sisäänmenoon sen jarrutuksen jättää vähän myöhemmäksi ja linja ulommaksi.