Joopasen joo...
JOS tilanne nyt olisi niin, että jarruissa ei ole vikaa. Öljynpaineissa/määrässä ei ole vikaa. Valoissa ei ole vikaa tms. Niin millä ilveellä sen Alfan varoitusvalokeskuksen saa "nollattua" normaalijamaan vai onko kyseessä se, että vanhan 75 releet ja muut sähköanturit ovat vaan niiin sekaisin ja kuluneet yms. että kojetaulu siksi loistaa kuin joulukuusi? Haittaako tällaiset asiat esim. katsastuksessa?
Koska siitä johtonivaskasta ei tällanen "tavis" mitään tajua, niin mahtanee maksaa jossain huoltamolla melkoisesti sen ajantasalle saattaminen...
Kuinka te elätte ARCC:n kanssa?
Sekoileva ARCC
Valvoja: Moderators
Re: Sekoileva ARCC
Hmm. Entäpä jos sulla on vikaa monessa paikkaa. Öljynmäärän valo paloi mulla siksi että anturi oli rikki ja sen jälkeen on se toiminut ja rikkinäisen lampun valo palaa koska toinen parkkivalo on rikki tai ainakin se syttyi samaan aikaan
. Jarrupalojen merkkivalo taas on palanut mulla jos on piuhat irti tai liittimet huonossa kunnossa Itseasiassa mulla toi ARCC on toiminut joka alfassa (2x75 ja 1x164) kuin unelma, siksi ihmettelenkin kuinka sitä aina haukutaan 

- 90
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
jos haluat että toimii niinkuin kuuluukin niin ei muuta kuin antureita ja johdotuksia tarkistelemaan..virtapiiri voi olla poikki jostain tai sitten vain hapetusta liitännöissä muuta ei tarvita..
mutta jos helpolla haluat päästä niin nykäiset sen lattaliittimen irti sieltä näyttöpaneelin takaa sen jälkeen ei merkkivalot heloita...
mutta jos helpolla haluat päästä niin nykäiset sen lattaliittimen irti sieltä näyttöpaneelin takaa sen jälkeen ei merkkivalot heloita...

- GiuliaSuper
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
Samoin (2*75)! Viimeks juuri ku piti ajaa katastus paikalle ni parkki pimeni ja se ilmotti sen ei muutaku huoltiksen kautta katastamaan!:) Mun mielest se toimii ihan ok! paljon ihan hyödyllistyäkin tietoo! Okei jarrui näyttää kokoajan -> piuhat poikki! En kyl ite menis ottamaan sitä pois käytöst! Mieluummin katon vaik joulukuusta sillon joulu tulee useammin ku kerran vuodes!:DGAMMA500 kirjoitti:Itseasiassa mulla toi ARCC on toiminut joka alfassa (2x75 ja 1x164) kuin unelma, siksi ihmettelenkin kuinka sitä aina haukutaan
- 90
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
no jos pelaa kunnolla niin ihan hyvin voi olla käytössä mutta pelkästään jo se iso punainen valo ottaa aivoon varsinkin pimeällä ajaessa jaa saa olla koko ajan painelemassa sitä kuittaus nappia.
meikällä ollut/on viisi 75:sta ja yksi 90:n ja kahdessa ekassa seiskafemmassa ja tässä 90:ssä pelasi/pelaa ihan hyvin mutta nykyisessä seitenvitosessa liitin irroitettu paneelin takaa kokeilin paikalleen niin johan rupesi punaista välkyttämään... samantien lähti liitin irti...
ne tärkeimmät kuten öljyt ja nesteet voi tarkistaa meinaan pellinkin alta..
meikällä ollut/on viisi 75:sta ja yksi 90:n ja kahdessa ekassa seiskafemmassa ja tässä 90:ssä pelasi/pelaa ihan hyvin mutta nykyisessä seitenvitosessa liitin irroitettu paneelin takaa kokeilin paikalleen niin johan rupesi punaista välkyttämään... samantien lähti liitin irti...
ne tärkeimmät kuten öljyt ja nesteet voi tarkistaa meinaan pellinkin alta..