Alfa Romeo 4C - kuvat, fiilistelyt, raportit, tilaukset jne.
Valvoja: Moderators
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Alfa Romeo 4C - kuvat, fiilistelyt, raportit, tilaukset jne.
Pitäähän tuolle 4C:llekin oma ketju avata. Mielestäni firman pätevin ulostulo sitten 156:n.
http://www.autoblog.com/photos/alfa-rom ... neva-2011/
http://www.autoblog.com/photos/alfa-rom ... neva-2011/
saa nähdä paljonko paino nousee tuosta 850 kilosta tuotantoversioon.
"Fiat's struggling Alfa brand is set to price the production 4C at about 45,000 euros (about $62,000) in Europe, company sources say."
"Fiat's struggling Alfa brand is set to price the production 4C at about 45,000 euros (about $62,000) in Europe, company sources say."
Viimeksi muokannut V6, 01 Maalis 2011, 15:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
-
- Viestit: 301
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07
- routasydän
- Viestit: 1555
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Kyllähän tuossa keulassa on todella paljon uudenpolven alfailmettä (mito + giulietta) ja perässä taas 8C:tä. Se, että onko ne taas alfamaisia on taas eri juttu. Sivuprofiilista tuli itellekin lotusfiilistä.Curva Grande kirjoitti:Teknisesti erittäin mielenkiintoinen paketti (dna:ta lukuunottamatta) ja hieno veto lähteä keveyden kautta liikkeelle. Muodot eivät ainakaan ensinäkemältä osu minun silmääni. Jotenkin tuo ei vaan oikein näytä Alfalta tai Italialaiselta.
Mutta toiset tykkää äidistä jne. Itelle tää uppoa ku betonikenkäinen mafioso jokeen
-
- Viestit: 301
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
- Casa di Matti
- Viestit: 345
- Liittynyt: 06 Tammi 2007, 00:02
- Car(s): Jaguar XE, Alfat 156 2,0 ja GTV 916, Fiat Coupe 2,0 Turbo, Citroén XM 2,0, Citroén Dyane 0,4, Vespa Rally 180; ex Citroen BX 1,4 Bon, 2 x Citroen BX 1,6 GTi, Citroen BX 1,6 Millesime, Citroen AX 1,0, Alfa Romeo 159 1.9 JTS
takavetoAlfieri kirjoitti:Mistä te noita speksejä vedätte, pankaa nyt tähänkin ketjuun.
Ei vielä ihan sytytä tuo muoto, Lotuksen uutuudet on askeleen edellä....
keski/takamoottori
pituus n. 4 metriä
akseliväli n. 2.4 metriä
paino alle 850 kg
1.7 L yli 200 hp
4 kg/hp
Alfa TCT twin dry clutch transmission, ratissa ohjaimet
Alfa DNA
40% / 60% painonjaukauma
huippunopeus yli 250 km/h
kiihtyvyys 0 - 100 km/h alle 5 sekuntia
Viimeksi muokannut V6, 05 Maalis 2011, 18:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- EBITDA
- Viestit: 1858
- Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
- Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
- Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma
On se vaan herkullisen näköinen. Ja takavetoinen!
Tuon lisäksi kun aikanaan saisi omaan talliin vielä Bertonen kynäilemän uuden pikku-Jaggen (kuvia löytyy Muiden merkkien uutuuksia -topikista), niin huhhuh... touhutippaa pukkaa!
Tuon lisäksi kun aikanaan saisi omaan talliin vielä Bertonen kynäilemän uuden pikku-Jaggen (kuvia löytyy Muiden merkkien uutuuksia -topikista), niin huhhuh... touhutippaa pukkaa!
Viimeksi muokannut EBITDA, 01 Maalis 2011, 17:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Campari
- Viestit: 599
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:55
- Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
- Paikkakunta: Tampere
Hyvin modernilta näyttää kyllä, ja jos 2012 jo pitäis tulla tuotantoon, niiin varmaan aikalailla lopputulos tuossa on. Toivotaan, ettei käy kuin Breralle, jonka ulkonäkökeveys katosi liukuhihnalle.
Häiritsevänä kohtana pidän tuota sivuikkunan ja takaikkunan yhtymäkohtaa, mielestäni sivulasi voisi jatkua pidemmälle ja takalasin reuna alemmas. Jotkut pokkaukset turha syviä ehkä.
Tuo esittelyväri on kyllä syvältä. Valot ovat upeat, varsinkin takana.
Silti mielestäni hienointa pitkään aikaan ja antaa uskoa Alfan menestykselle vielä "joskus". 9+
-cr
Häiritsevänä kohtana pidän tuota sivuikkunan ja takaikkunan yhtymäkohtaa, mielestäni sivulasi voisi jatkua pidemmälle ja takalasin reuna alemmas. Jotkut pokkaukset turha syviä ehkä.
Tuo esittelyväri on kyllä syvältä. Valot ovat upeat, varsinkin takana.
Silti mielestäni hienointa pitkään aikaan ja antaa uskoa Alfan menestykselle vielä "joskus". 9+
-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka
- AlfaTom
- Viestit: 2735
- Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
- Paikkakunta: Kuusankoski
Ulkoa tosi hieno mutta sisusta tyypillinen konseptiautolle, ei tule tuollaisena tuotantoon. Brerakin oli paljon rohkeampi konseptina.
Toisaalta tuollainen "hävittäjän" ohjaamo ei itseäni miellytä, saa olla enempi klassinen.
Toisaalta tuollainen "hävittäjän" ohjaamo ei itseäni miellytä, saa olla enempi klassinen.
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è
Mites isot pojat sanoikaan...
Mitä paksummat nilkat sitä parempi se on .......................................................................................pellolla töissä.
Ei vaan, hieno on tuo 4C. Täytyy laittaa lottoa taas viikonloppuna vetämään josko tärppäis.
Mitä paksummat nilkat sitä parempi se on .......................................................................................pellolla töissä.
Ei vaan, hieno on tuo 4C. Täytyy laittaa lottoa taas viikonloppuna vetämään josko tärppäis.
Viimeksi muokannut Suba, 02 Maalis 2011, 21:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
One life, live it!
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Elä kiroile!alfista kirjoitti:siihen tulee ilmastointi, mediakeskus, kaikki sähköllä sekä kuppitelineet.
On kyllä todella positiivinen ilmestys niin ulkoisesti, kuin tekniikaltaan. Ei särähdä ensivilkaisulla mikään omaan silmään. Olisiko monien Alfistien nurina kantautunut johdon korviin? (me taviksetkin haluamme tyylikkään takaveto sportin) Jos tulee ihan oikeasti tuotantoon, ja jos hinta ei karkaa avaruuksiin niin täytyy varmaan laittaa kämppä myyntiin. Onhan meillä teltta
Ayrton Senna da Silva forever
- Smacket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
- Car(s): 159 2.4 JTDm
- Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi
On kyllä kieltämättä maukas paketti. Tosin noista MiTomaisista etuvaloista en niin välitä, 8C-henkiset olisivat olleet tyylikkäämmät...
Mut joo, taitaa tuo hinta olla valitettavasti tällekkin mallille melko suolainen normaali pulliaisen tuloilla hankittavaksi..
Mut joo, taitaa tuo hinta olla valitettavasti tällekkin mallille melko suolainen normaali pulliaisen tuloilla hankittavaksi..
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -
- michael
- Viestit: 704
- Liittynyt: 11 Elo 2007, 14:18
- Car(s): 159 2.2, ex: 156 V6
- Paikkakunta: Pirkkala
Hehkutinkin jo tuolla toisessa säikeessä mutta kyllä tämä näyttää upealta. Ja näillä spekseillä vetoaa moniin, ellei se hinta lopulta sitten ole toiselta planeetalta.
Onkohan tämän auton funktio olla ihan suora kilpailija esim BMW Z4:lle ja olla tavallaan GTV/GT:n jatkumo? Meinaan, jos kilpailuasetelma on selvä ja näitä tullaan valmistamaan paljon, saadaan käytettyjen markkinatkin pyörimään.
Onkohan tämän auton funktio olla ihan suora kilpailija esim BMW Z4:lle ja olla tavallaan GTV/GT:n jatkumo? Meinaan, jos kilpailuasetelma on selvä ja näitä tullaan valmistamaan paljon, saadaan käytettyjen markkinatkin pyörimään.
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Jokseenkin mauttoman näköinen avaruus-sammakko...monta taka-askelta otettu 8C:stä
joka sekään ei ollut omaan makuun mikään täysosuma.
No, enpä ole koskaan noista kirpun kokoisista autoista perustanutkaan.
Jatkakaa.
joka sekään ei ollut omaan makuun mikään täysosuma.
No, enpä ole koskaan noista kirpun kokoisista autoista perustanutkaan.
Jatkakaa.
Viimeksi muokannut silverine, 01 Maalis 2011, 20:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- buctu
- Viestit: 520
- Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
- Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
- Paikkakunta: Jyväskylä -rock city
Ulkomuoto ei minusta tarjoa mitään uutta tai erilaista ja sisusta on ni-in nähty. 4C mattaväreineen on yksinkertaisesti myöhässä!
Enää puuttuu, että Top or Fifth gear toteaa auton ajettavuuden huonoksi eikä vaihdelätkät käänny edes ratin mukana. Floppi on valmis!
En tilaa
Enää puuttuu, että Top or Fifth gear toteaa auton ajettavuuden huonoksi eikä vaihdelätkät käänny edes ratin mukana. Floppi on valmis!
En tilaa
Viimeksi muokannut buctu, 01 Maalis 2011, 20:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Too much ain't enough"
- Jakke
- Viestit: 3336
- Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Sisältä ihan kammottava, mutta eiköhän tuo korjaantune tuotantomalliin. Ulkoisesti ja ennenkaikkea teknisesti varsin mielenkiintoinen vehje.
Tiilenpunainen mattaväri aika yllättävä (lue: ruma) valinta. Mun silmään näyttää siltä kuin olis pintaväri jäänyt kiireessä kokonaan ruiskuttamatta.
Mutta siis autothan kulkevat teho/paino -suhteella. Toivottavasti myös tuotantomallissa suhde on kohdallaan. Ilahduttavaa, että Alfa on lähtenyt lähestymään urheiluauton ideaa juuri tältä kantilta.
Tiilenpunainen mattaväri aika yllättävä (lue: ruma) valinta. Mun silmään näyttää siltä kuin olis pintaväri jäänyt kiireessä kokonaan ruiskuttamatta.
Mutta siis autothan kulkevat teho/paino -suhteella. Toivottavasti myös tuotantomallissa suhde on kohdallaan. Ilahduttavaa, että Alfa on lähtenyt lähestymään urheiluauton ideaa juuri tältä kantilta.
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Ei keula osunnut, mutta perä onkin sitten sitäkin maukaampi! Sisusta on kyllä juuri niin yllätävä kuin tuollaisen auton kuuluukin olla. Kun tarkemmin silmäilee, alkaa Alfamaiset yksityis kohdat löytyä, katsokaa vaikka noita kahvoja...
Väri on vain valinta kysymys
Väri on vain valinta kysymys
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Casa di Matti
- Viestit: 345
- Liittynyt: 06 Tammi 2007, 00:02
- Car(s): Jaguar XE, Alfat 156 2,0 ja GTV 916, Fiat Coupe 2,0 Turbo, Citroén XM 2,0, Citroén Dyane 0,4, Vespa Rally 180; ex Citroen BX 1,4 Bon, 2 x Citroen BX 1,6 GTi, Citroen BX 1,6 Millesime, Citroen AX 1,0, Alfa Romeo 159 1.9 JTS
Toivottavasti nyt jotain tulisi. Tätä konseptia olisi varaa vähän suoristella.155156 kirjoitti:Tuotantoautoon (jos sellainen joskus oikeasti tulee) asiat tietenkin muuttuvat. Eihän tuossa ole esimerkiksi puskureita lainkaan ja konseptin sisusta on aika utopistinen tuotantoautoon.Casa di Matti kirjoitti:Vähän liian koukeroista on munkin makuuni... Tuuninkituntua.
Joku tuolla otti Breran puheeksi. Protona se oli aivan mahdottoman hieno, mutta tuotantomalliksi sitä latistettiin kovasti. Jos tämän kanssa toimitaan saman kaavan mukaan, lopputulos voi olla upea!
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Nyt on Alfalla oikea meininki. Kevyt ja melkein kohtuuhintainen urheiluauto on just oikean suuntaista kehitystä.
Hinta-arvio on valitettavasti vielä pikkuisen liian kova ollakseen realistinen vaihtoehto uutena ostettavaksi. JOS hinta olisi luvatussa 45 teur luokassa ja jos lasketaan autoverot vaikka samalla koneella varustetun Giuliettan 177 g/km mukaan niin tuohon tulisi veroja (ilman kateuslisäveroa) n. 15 teur. Valitettavasti tehopainosuhde näyttäisi menevän tuon autoverolain pykälän yli:
"Jos auton tehon (kilowatteina) ja kokonaismassan (kilogrammoina) osamäärä on 0,15 tai suurempi, laskennallisia hiilidioksidipäästöjä korotetaan kertomalla ne luvulla 1,5."
Tästä järjettömyydestä seuraa, että veroja tulisi vielä kymppitonni lisää jolloin ollaankin jo 70 teur Suomi-hinnassa.
Hinta-arvio on valitettavasti vielä pikkuisen liian kova ollakseen realistinen vaihtoehto uutena ostettavaksi. JOS hinta olisi luvatussa 45 teur luokassa ja jos lasketaan autoverot vaikka samalla koneella varustetun Giuliettan 177 g/km mukaan niin tuohon tulisi veroja (ilman kateuslisäveroa) n. 15 teur. Valitettavasti tehopainosuhde näyttäisi menevän tuon autoverolain pykälän yli:
"Jos auton tehon (kilowatteina) ja kokonaismassan (kilogrammoina) osamäärä on 0,15 tai suurempi, laskennallisia hiilidioksidipäästöjä korotetaan kertomalla ne luvulla 1,5."
Tästä järjettömyydestä seuraa, että veroja tulisi vielä kymppitonni lisää jolloin ollaankin jo 70 teur Suomi-hinnassa.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
Italiaspeed.comin juttua 4C:stä ja Piechin härnäyksestä.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
evon rapon mukaan hintaa Britanniassa 38000£. Eli samaa luokkaa kuin esim. Z4 35i.
- Ollie
- Viestit: 176
- Liittynyt: 20 Maalis 2004, 01:48
- Car(s): Spider 2,0 -71, GTJ 1300 -71, GTV 3.0 24V -02, 159 1.9 JTDm TI -07
- Paikkakunta: Tampere
Eikös tuo 1,5 kerroin koske vain autoja, joista ei ole päästötietoa olemassa, vaan verotetaan laskennallisen kokonaispainoon perustuvan päästöarvon mukaan?Portti kirjoitti:Nyt on Alfalla oikea meininki. Kevyt ja melkein kohtuuhintainen urheiluauto on just oikean suuntaista kehitystä.
Hinta-arvio on valitettavasti vielä pikkuisen liian kova ollakseen realistinen vaihtoehto uutena ostettavaksi. JOS hinta olisi luvatussa 45 teur luokassa ja jos lasketaan autoverot vaikka samalla koneella varustetun Giuliettan 177 g/km mukaan niin tuohon tulisi veroja (ilman kateuslisäveroa) n. 15 teur. Valitettavasti tehopainosuhde näyttäisi menevän tuon autoverolain pykälän yli:
"Jos auton tehon (kilowatteina) ja kokonaismassan (kilogrammoina) osamäärä on 0,15 tai suurempi, laskennallisia hiilidioksidipäästöjä korotetaan kertomalla ne luvulla 1,5."
Tästä järjettömyydestä seuraa, että veroja tulisi vielä kymppitonni lisää jolloin ollaankin jo 70 teur Suomi-hinnassa.
Autoverolain 6 §:
"Henkilöautosta ja pakettiautosta suoritettava vero on liitteen verotaulukon 1 mukainen prosenttimäärä auton verotusarvosta, jollei 8 §:ssä toisin säädetä. Veroprosentti määräytyy henkilöauton tai vuoden 2008 alun jälkeen ensi kertaa käyttöönotetun pakettiauton yhdistettyä kulutusta vastaavan hiilidioksidipäästön perusteella, joka on merkitty tai pitäisi merkitä rekisteriin auton teknisiin tietoihin.
Jos 1 momentissa tarkoitettua tietoa hiilidioksidipäästöstä ei ole, veroprosentti määräytyy verotaulukon 1 mukaan auton kokonaismassaa ja käyttövoimaa vastaavan laskennallisen hiilidioksidipäästön perusteella. Jos auton tehon (kilowatteina) ja kokonaismassan (kilogrammoina) osamäärä on 0,15 tai tätä suurempi, laskennallista hiilidioksidipäästöä korotetaan kertomalla se luvulla 1,5. Hiilidioksidipäästön määrä pyöristetään täysiin grammoihin.
Edellä 2 momentissa tarkoitetun laskennallisen hiilidioksidipäästön sijasta veroprosentti määräytyy verotettavana olevan auton yhdistettyä kulutusta vastaavan hiilidioksidipäästön perusteella, jos verovelvollinen tai rekisteröity asiamies ensiverotuksen yhteydessä esittää siitä selvityksen ja jos se on..."
-
- Viestit: 217
- Liittynyt: 03 Joulu 2009, 11:19
- Car(s): Saabi (ex 147 GTA & GTV 2.0 & 166 3.0 & 166 2.5 & Spider 3.0 & Brera 3.2)
- Paikkakunta: Hki
Kylhän se taitaa niin olla että sitä jämähtää muotokielinensä sille vuosikymmenelle jolloin autoilusta on ne suurimmat kiksit saanut...ja mulla se on siä jossain kasaritunnelmissa . Jos Vinnie Lane olis auto... Jotenkin sellainen clean ja sleek - osasto vetoaa eniten mun esteettiseen korvaan ja tossa sitä on keulassa ja perässä, noi ilmanottoaukot sivussa on totaalinen put off....vielä kun niissä on jotenkin halvahko IkeaMuovi-tunnelma!!! Nehän ne kyl silpoo mahd. tuotantoversioon ekana et jäädään odottelemaan....
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Ollie: Kyllä sinä taidat olla oikeassa. Kun tuota tarkemmin lukee niin lisäkerroin taitaa tosiaankin koskea vain vanhempia autoja, joista ei ole päästötietoja. Tässä asiassa myönnän ihan mielelläni olleeni väärässä. Kiitos oikaisusta.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Erittäin hieno laite on/tulee olemaan, ilmestyy se sitten tuollaisenaan tai muunneltuna... se on varma. Sellaista autoa (Alfaa) ei tulla koskaan esittelemään, mikä olisi kaikkien (alfistien) mielestä hottis. Eikä sellaista, etteikö siitä tulisi osalle porukasta joku menneiden vuosien datsuni mieleen.
Edullinen tuo ei tule olemaan jos tuotantoauton speksit ovat edes lähellä nyt kerrottua, siitä on turha haaveilla. Alfan malliston lippulaivat eivät ole koskaan olleet uutena halpoja, vaikka tekniikkakin on ollut ainakin viime vuosina perus-perheautoluokkaa. Tuskin nytkään mitään täyskäännöstä tehdään. Toisaalta ihan hyvä juttu, vaikka oma pörssi ei tuotteen ostamista uutena kestäkkään.
Edullinen tuo ei tule olemaan jos tuotantoauton speksit ovat edes lähellä nyt kerrottua, siitä on turha haaveilla. Alfan malliston lippulaivat eivät ole koskaan olleet uutena halpoja, vaikka tekniikkakin on ollut ainakin viime vuosina perus-perheautoluokkaa. Tuskin nytkään mitään täyskäännöstä tehdään. Toisaalta ihan hyvä juttu, vaikka oma pörssi ei tuotteen ostamista uutena kestäkkään.
- routasydän
- Viestit: 1555
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Jep edullista siitä tuskin kukaan odottaa, mutta puhutaanko hintaluokassa 60-70ke, jossa aiemmat lippulaivat kuten brerat, gt ja gtv isoimmilla koneilla ja kilpailijoista tt, 370z ja z3, vai sitten 80-100ke autosta, jossa kilpailijoina alkaa olla ttrs, z3 isoimmalla pannulla yms. Sinänsä suorituskyky, jos jää luvatunlaiseksi, on kyllä samoilla linjoilla noiden kalliimpien kilpailijoiden kanssa, mutta tod näk varustelu ja mukavuus ei, painon jäädessä noin alas. Eli jos jäis tuohon 60-70ke haarukkaan niin nähtäis niitä varmaan täällä pohjolan perukoillakin ihan eri lailla...Cuore Sportivo kirjoitti:Erittäin hieno laite on/tulee olemaan, ilmestyy se sitten tuollaisenaan tai muunneltuna... se on varma. Sellaista autoa (Alfaa) ei tulla koskaan esittelemään, mikä olisi kaikkien (alfistien) mielestä hottis. Eikä sellaista, etteikö siitä tulisi osalle porukasta joku menneiden vuosien datsuni mieleen.
Edullinen tuo ei tule olemaan jos tuotantoauton speksit ovat edes lähellä nyt kerrottua, siitä on turha haaveilla. Alfan malliston lippulaivat eivät ole koskaan olleet uutena halpoja, vaikka tekniikkakin on ollut ainakin viime vuosina perus-perheautoluokkaa. Tuskin nytkään mitään täyskäännöstä tehdään. Toisaalta ihan hyvä juttu, vaikka oma pörssi ei tuotteen ostamista uutena kestäkkään.
Tää voi myös olla sellaista omahyväistä toiveajattelua, että tuohon alempaan hintahaarukkaan voisi itelläkin olla varaa tietyin ehdoin jos tarpeeksi vyötä kiristää (tosin vaatinee min puolen vuoden neuvottelun rouvan kanssa vaikka rahapuolen jotenkin pystyisi hoitamaankin)
Lotus Exige S ( 220 hv ) 47 990 €routasydän kirjoitti: Jep edullista siitä tuskin kukaan odottaa, mutta puhutaanko hintaluokassa 60-70ke, jossa aiemmat lippulaivat kuten brerat, gt ja gtv isoimmilla koneilla ja kilpailijoista tt, 370z ja z3, vai sitten 80-100ke autosta, jossa kilpailijoina alkaa olla ttrs, z3 isoimmalla pannulla yms.
Lotus Exige Cup 260 ( 260 hv ) 99 990 €
www.autocenter.fi
Hinnasto voimassa 11.8.2009 alkaen
Lotus Elise S 136 hv 47 990 €
Lotus Elise R 192 hv 59 990 €
Lotus Elise SC 220 hv 79 990 €
Lotus Exige S ( 220 hv ) 69 990 €
Lotus Exige Cup 260 ( 260 hv ) 99 990 €
Hinnasto voimassa 11.8.2009 alkaen
Lotus Elise S 136 hv 47 990 €
Lotus Elise R 192 hv 59 990 €
Lotus Elise SC 220 hv 79 990 €
Lotus Exige S ( 220 hv ) 69 990 €
Lotus Exige Cup 260 ( 260 hv ) 99 990 €
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
"This car is not simply an exercise in style created for the motor show; it will be on sale in 2012 and is set to reinforce Alfa Romeo's global growth."
Tuo kuulostaa hyvältä joka tapauksessa. Alfa tarvitsee juuri tämän kaltaisia "kasvojenkohotuksia".
Piech sanoi että Alfan myynti nousisi 2016 vuoteen mennessä 400 000. Marchione sanoi että 500 000 2014. Hyvää nokittelua, kiva jos jotain toteutuisi ihan oikeastikin. Oli siellä hauska kukkanenkin joukossa: Alfa aikoo nostaa myynnin 300 000 vuoteen 2010 mennessä.
Tuo kuulostaa hyvältä joka tapauksessa. Alfa tarvitsee juuri tämän kaltaisia "kasvojenkohotuksia".
Piech sanoi että Alfan myynti nousisi 2016 vuoteen mennessä 400 000. Marchione sanoi että 500 000 2014. Hyvää nokittelua, kiva jos jotain toteutuisi ihan oikeastikin. Oli siellä hauska kukkanenkin joukossa: Alfa aikoo nostaa myynnin 300 000 vuoteen 2010 mennessä.
Ayrton Senna da Silva forever
- AlfaTom
- Viestit: 2735
- Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
- Paikkakunta: Kuusankoski
Alle puoleen jäi...mutta eihän *kukaan* osannut (Wall Streetin ulkopuolella) ennakoida lamaa
OK, ehkä tuotteessakin oli jotakin mikä ei myynyt...
Piechin kehut myynnin nostamisesta kuullostaa hassulta tilanteessa jossa VW on halukas ostamaan Alfan; sehän vain nostaa Alfan arvoa ja kauppahintaa.
OK, ehkä tuotteessakin oli jotakin mikä ei myynyt...
Piechin kehut myynnin nostamisesta kuullostaa hassulta tilanteessa jossa VW on halukas ostamaan Alfan; sehän vain nostaa Alfan arvoa ja kauppahintaa.
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è