Alfa Romeo -ilta Hartikaisella Kuopiossa 17.3.
Valvoja: Moderators
- Jakke
- Viestit: 3336
- Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Alfa Romeo -ilta Hartikaisella Kuopiossa 17.3.
Posti toi eilen kutsun Hartikaisen Alfa -iltaan ja italialaiselle iltapalalle. Onko palstalaisissa muita tilaisuuteen osallistujia?
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO
-
- Viestit: 120
- Liittynyt: 22 Touko 2010, 08:12
- Car(s): Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair Turbo
- Paikkakunta: Kuopio
Juu... kutsu tuli postissa ja paikan päälle tullaan tietenkin.
Aika hyvä meininki, kun ajatellaan että edellisen kerran nautimme vastaavanlaisesta tilaisuudesta vain puoli vuotta sitten.
On se vaan mukavaa olla Alfan omistaja
Ps. Kiisseli ilmoittauduitko kuitenkin?
Aika hyvä meininki, kun ajatellaan että edellisen kerran nautimme vastaavanlaisesta tilaisuudesta vain puoli vuotta sitten.
On se vaan mukavaa olla Alfan omistaja

Ps. Kiisseli ilmoittauduitko kuitenkin?
Kyllä on Toyotan jälkeen Alfalla ajaminen nautinnollista puuhaa!
- Jakke
- Viestit: 3336
- Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Mulle tuli kans tekstarina kutsu, mutta se oli johonki PK-seudun Deltaan. Hetkinen, johtuukohan se siitä, että mulla on firman puhelin ja osoitetiedoissa Espoossa sijaitsevan pääkonttorin osoite?Kiisseli kirjoitti:mahdollisesti. Deltalta tuli vastaava kutsu, mutta ilmoittautuminen olisi pitänyt tehdä edellisenä päivänä.
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO
- azorblade
- Viestit: 443
- Liittynyt: 15 Elo 2009, 23:39
- Car(s): 156 V6 -00
ex:
75 ts, 156 v6 ja jts, 159 2.4 sw - Paikkakunta: Kontiolahti
Jatketaanhan tänne kun ei jaksa herättää edellisen illan Joensuu ketjua eloon,saati luoda uutta. Samaa asiaa kumminkin. Eli kutsua tuli ja ilmoittautuminen pistettiin menemään kun vaimokin pääsee tällä kertaa mukaan. Joensuussa ilta on keskiviikkona 16. päivä.
Tosin tällä kertaa ei taida olla Breraa eikä Spideria ajossa, ainakaan kutsussa ei niistä ollut puhetta. Hämiksellä oisin voinut kyllä käydä toisenkin lenkin heittämässä, siitä jäi hyvä fiilis vaikka uusi moottori ei olekaan kaikista urheilullisin.
En olisi odottanut uutta iltapala kutsua näin pian vaikkakin Giuliettan julkaisu ehti tähän väliin. Mutta hyvä vain
Tosin tällä kertaa ei taida olla Breraa eikä Spideria ajossa, ainakaan kutsussa ei niistä ollut puhetta. Hämiksellä oisin voinut kyllä käydä toisenkin lenkin heittämässä, siitä jäi hyvä fiilis vaikka uusi moottori ei olekaan kaikista urheilullisin.
En olisi odottanut uutta iltapala kutsua näin pian vaikkakin Giuliettan julkaisu ehti tähän väliin. Mutta hyvä vain

- h_lauri
- Viestit: 6198
- Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
- Paikkakunta: Kauniainen
Ajokoe, millainen? Itseä kauhistutti eniten 'mummokaasu', kun pihassa oli laina-alfa, jota sai ajaa vain minä ja tuo varsinainen piti viedä pajalle.Woland kirjoitti:Itselläni jäi käymättä, kun piti puolisolle pitää ajokoe Alfan sielunelämään. Valitettavasti hän ei koetta vielä läpäissyt. Parempi tuuri seuraavalla kerralla.

Ajokoe koostui kolmesta osa-alueesta: käynistys, ajaminen, pysäytys. Käynistettäessä pitää osata painaa sitä modernia nappia (ei yrittää kääntää sitä avainta), ajettaessa pitää tarkkailla ympäristöä, jos vaikka joku muu onnellinen on ulkoiluttamishommissa, pysäyttäessä pitää muistaa sanoa "joko nyt ollaan jo perillä, eikö käytäis vielä jossain" tai jotain siihen suuntaan.h_lauri kirjoitti:Ajokoe, millainen? Itseä kauhistutti eniten 'mummokaasu', kun pihassa oli laina-alfa, jota sai ajaa vain minä ja tuo varsinainen piti viedä pajalle.Woland kirjoitti:Itselläni jäi käymättä, kun piti puolisolle pitää ajokoe Alfan sielunelämään. Valitettavasti hän ei koetta vielä läpäissyt. Parempi tuuri seuraavalla kerralla.
Ajokokeessa kompastuskiveksi osui juuri tuo "mummokaasu" ja kakkoselta neloselle vaihdot ja pari kertaa himmaili jarrulla ennen vaihteen vaihtoa. Kyllä kaikki kuusi vaihdetta on tarkoitettu käytettäväksi. Motarilla jäi 90 kulkevien rapojen roiskuttamaksi. Kytkin käyttäytyminen myös hieman varovaista, ilmeisesti tottunut isänsä 1.9 diesel audin voimansiirron sieluttomaan elämään.
Naiset ja autot valitaan tunteella, työpaikka ja nukkumaanmenoaika järjellä.
- h_lauri
- Viestit: 6198
- Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
- Paikkakunta: Kauniainen
Mä joudun varmaan pitämään samanlaisen...ja joo, toi kytkin on kyllä erilainen kuin 156:ssa. Rouvalla oli senkin kanssa hässäkkä, samoin vaihdekepin, kun nupissa on pelkkä logo eikä mitään vaihdekaaviota.Woland kirjoitti: Ajokoe koostui kolmesta osa-alueesta: käynistys, ajaminen, pysäytys. Käynistettäessä pitää osata painaa sitä modernia nappia (ei yrittää kääntää sitä avainta), ajettaessa pitää tarkkailla ympäristöä, jos vaikka joku muu onnellinen on ulkoiluttamishommissa, pysäyttäessä pitää muistaa sanoa "joko nyt ollaan jo perillä, eikö käytäis vielä jossain" tai jotain siihen suuntaan.
Ajokokeessa kompastuskiveksi osui juuri tuo "mummokaasu" ja kakkoselta neloselle vaihdot ja pari kertaa himmaili jarrulla ennen vaihteen vaihtoa. Kyllä kaikki kuusi vaihdetta on tarkoitettu käytettäväksi. Motarilla jäi 90 kulkevien rapojen roiskuttamaksi. Kytkin käyttäytyminen myös hieman varovaista, ilmeisesti tottunut isänsä 1.9 diesel audin voimansiirron sieluttomaan elämään.
Muuten meni tosi hyvin; ilon kiljahdukselliset hyminät kun rampilla tavoitenopeus olikin mittarissa ennen liittymistä.h_lauri kirjoitti:Mä joudun varmaan pitämään samanlaisen...ja joo, toi kytkin on kyllä erilainen kuin 156:ssa. Rouvalla oli senkin kanssa hässäkkä, samoin vaihdekepin, kun nupissa on pelkkä logo eikä mitään vaihdekaaviota.Woland kirjoitti: Ajokoe koostui kolmesta osa-alueesta: käynistys, ajaminen, pysäytys. Käynistettäessä pitää osata painaa sitä modernia nappia (ei yrittää kääntää sitä avainta), ajettaessa pitää tarkkailla ympäristöä, jos vaikka joku muu onnellinen on ulkoiluttamishommissa, pysäyttäessä pitää muistaa sanoa "joko nyt ollaan jo perillä, eikö käytäis vielä jossain" tai jotain siihen suuntaan.
Ajokokeessa kompastuskiveksi osui juuri tuo "mummokaasu" ja kakkoselta neloselle vaihdot ja pari kertaa himmaili jarrulla ennen vaihteen vaihtoa. Kyllä kaikki kuusi vaihdetta on tarkoitettu käytettäväksi. Motarilla jäi 90 kulkevien rapojen roiskuttamaksi. Kytkin käyttäytyminen myös hieman varovaista, ilmeisesti tottunut isänsä 1.9 diesel audin voimansiirron sieluttomaan elämään.
Muutenkin kannattaa ajattaa, koska kartturin paikalla on itseasiassa tosi mukava istua, kunhan pääsee eroon siitä jatkuvasta neuvomisesta ja pienestä jännityksestä. Ton ku sais tuohonkin että ois vaan logo nupissa.. Vinkkejä?
Naiset ja autot valitaan tunteella, työpaikka ja nukkumaanmenoaika järjellä.
- h_lauri
- Viestit: 6198
- Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
- Paikkakunta: Kauniainen
On muuten ihan OT:tä! Oma ketju ajokokeilleko tarpeen?Woland kirjoitti: Muuten meni tosi hyvin; ilon kiljahdukselliset hyminät kun rampilla tavoitenopeus olikin mittarissa ennen liittymistä.
Muutenkin kannattaa ajattaa, koska kartturin paikalla on itseasiassa tosi mukava istua, kunhan pääsee eroon siitä jatkuvasta neuvomisesta ja pienestä jännityksestä. Ton ku sais tuohonkin että ois vaan logo nupissa.. Vinkkejä?
Ekat tuunaukset viime kesältä: Alfa-avaimenperä kärrypoletilla ja tuo Alfisti.net:istä:
- Liitteet
-
- 4611_0.jpg
- (11.16 KiB) Tiedosto ladattu 841 kertaa