Virittäjät. Uusi auto-ohjelma tulossa maxille.
Valvoja: Moderators
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Virittäjät. Uusi auto-ohjelma tulossa maxille.
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/rekry.shtml ... it?1073411
Tuohan kuulostaa oikein mielenkiintoiselta. Toivottavasti pääosa tuonne otettavista autoista on rakennettu hyvät ajo-ominaisuudet ja hyvä suorituskyky mielessä. Itseä ei ainakkaan kiinnostaisi hirveästi katsella styling autojen testaamista ahvenistolla.
Kukas ilmoittaa oman autonsa tuonne? Pitäishän sinne nyt edes yksi Alfa saada. Tai edes Integrale. (Salolla taisi joskus olla itsellään käytössä Integrale.)
Tuohan kuulostaa oikein mielenkiintoiselta. Toivottavasti pääosa tuonne otettavista autoista on rakennettu hyvät ajo-ominaisuudet ja hyvä suorituskyky mielessä. Itseä ei ainakkaan kiinnostaisi hirveästi katsella styling autojen testaamista ahvenistolla.
Kukas ilmoittaa oman autonsa tuonne? Pitäishän sinne nyt edes yksi Alfa saada. Tai edes Integrale. (Salolla taisi joskus olla itsellään käytössä Integrale.)
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Re: Virittäjät. Uusi auto-ohjelma tulossa maxille.
Ainakin Lontoossa rätistä kärytessään taisi istua 'gralen puikoissajknracing kirjoitti:[url] Tai edes Integrale. (Salolla taisi joskus olla itsellään käytössä Integrale.)
-Tazio
- JaniW
- Viestit: 840
- Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
- Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
Rellu - Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Virittäjät. Uusi auto-ohjelma tulossa maxille.
Olisi kyllä mahtavaa jos joku forumin 75:n tai muun transaxle-alfan ahtajista uskaltautuisi sen tekemään...jknracing kirjoitti:Kukas ilmoittaa oman autonsa tuonne? Pitäishän sinne nyt edes yksi Alfa saada.
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
No katsotaan mitä Salo saa aikaan....
Suomalaiset autoiluohjelmat ovat kyllä olleet varsin kuivia ja jopa amatöörimäisesti tehtyjä... Ajoneuvos oli kiva poikkeus, mutta ehkä vähän liikaa suora kopiointiyritys Top Gearista.
Toivotaan että tämä ohjelma pysyy asialinjalla, eikä mene autojen raiskaamisen suuntaan virittelyissä ja "tuunauksessa".
Suomalaiset autoiluohjelmat ovat kyllä olleet varsin kuivia ja jopa amatöörimäisesti tehtyjä... Ajoneuvos oli kiva poikkeus, mutta ehkä vähän liikaa suora kopiointiyritys Top Gearista.
Toivotaan että tämä ohjelma pysyy asialinjalla, eikä mene autojen raiskaamisen suuntaan virittelyissä ja "tuunauksessa".
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
´Tai tämä
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong
Vuora on vuora,vaikka kuinka paistaisisi.Täänyt on tätä BB-hysteriaa,omaa en laittais likoonkuin korkeintaan Onkilahteen. Tosin mielipidettähän ei kysytty,mutta jokin itsetunto jokaisella oltava. Ei tulis pieneen mieleenkään sponssata tätä juttua Alfoilla. Sanokaa mun sanoneen,tää on niin tätä ja ens vuonna kukaan muista ees missä on Salo...Kiinnolla seuraan ohjelmaa kyllä!
- JaniW
- Viestit: 840
- Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
- Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
Rellu - Paikkakunta: Jyväskylä
No hei. Sillä että joku lähiökuningatar tai ostarifallos pyrkii telkkariin esittämään mielenkiintoista ei välttämättä ole paljon tekemistä sen kanssa että joku harrastaja tarjoaa autoaan esiteltäväksi toisille harrastajille (mikä toivottavasti on tuon koko jutun pointti).
Niin tätähän tämä toki on, mutta mikä on vuora?
Niin tätähän tämä toki on, mutta mikä on vuora?
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Lainattu DNSF:n foorumilta:jarski kirjoitti:Hieno taksi
Toi Crew on niin häiriintyneen muikee, että todellakin toivon näkeväni sen ohjelmassa.
[/quote]
Häiriintynyt on kyllä oikea termi.
Sillä kerran Alastarolta kotiin ajaneena voin sanoa että ei voi olla hymyilemättä. Ensinnäkin se on maantieajossa hemmetin hyvä ajaa ja RB26DETT pellin alla huolehtii että ohituksetkin onnistuu ripeästi.
Ainut miinus oli pirun pienet kuppipenkit ja polvet kojelaudassa.
[/quote]
Edit. Linkki taxiin. http://esv.fi/index.php?info=open&id=708
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Toi sininen evo ilmoitettu. Lupaavalta näyttää. http://vimeo.com/6375347
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Naamakirjassa on näköjään lyhyt videoteaser. En saannut sitä linkitettyä tähän, mutta sieltähän se löytyy facebookista kun pistää hauksi virittäjät.
Edit. Jaa se linkittäminen toimiikin tälleen suoraan. http://www.facebook.com/group.php?gid=3 ... 2392950137#
Edit. Jaa se linkittäminen toimiikin tälleen suoraan. http://www.facebook.com/group.php?gid=3 ... 2392950137#
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Olen melko tyytyväinen ekan jakson jälkeen. Kaikkien alojen ammattilaisena voisin kuitenkin sanoa, että Mika Salo puikoissa, omistaja kyydissä ja kommentteja in-car pätkiä olisi ollut mukava nähdä! Ensivaikutelma suomalaiseksi auto-ohjelmaksi 8/10. Ainoa huono läppä oli se tarvitaan hinausautoa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- buctu
- Viestit: 520
- Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
- Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
- Paikkakunta: Jyväskylä -rock city
PART I
PART II & PART IISarjan avausjaksossa Salon testattavana ovat kaksi vauhdikasta japanilaispeliä.
Testiin pääsee kaksi autoa, jotka ainakin ensi vilkaisulla ovat kuin yö ja päivä: legendaariset Arto Sulkasen Toyota Corolla DX ja Sami Haapasen Nissan 200sx.
*viestin sisällöstä on 100% luvattomasti lainattu*Mika Salo testaa keltaisia japanilaisia. Vuorossa on kaksi kirkkaankeltaista menopeliä, mutta kumpi vie voiton moottoriradalla?
Joni Peipon Nissan on taxi, jolla ehtii kovemmassakin kiireessä. Harri Hemming ja hänen Toyota Supransa ovat hieno esimerkki vaikeuksien voittamisesta.
"Too much ain't enough"
jknracing kaikkien alojen ammattilaisena kiteytti omat tuntoni melko hyvin. Pienillä muutoksilla voisi olla oiva formaatti.
- Omistaja kyytiin
- Enenmmän ystävällismielistä naljailua (+ rennompi ote muutenkin)
- Kierrosaika? (Paljonko omistaja voittaa / häviää Salolle?)
- Selkeät arvosteluperusteet eikä pelkästään MuTu
- Ne jostain pickupin lavalta kuvatut rata-ajelut hevon kuuseen
En ole tosin nähnyt kuin ensimmäisen jakson. Oletettvasti meno paranee jatkossa kun tuotantotiimillekin on rutiini karttunut.
- Omistaja kyytiin
- Enenmmän ystävällismielistä naljailua (+ rennompi ote muutenkin)
- Kierrosaika? (Paljonko omistaja voittaa / häviää Salolle?)
- Selkeät arvosteluperusteet eikä pelkästään MuTu
- Ne jostain pickupin lavalta kuvatut rata-ajelut hevon kuuseen
En ole tosin nähnyt kuin ensimmäisen jakson. Oletettvasti meno paranee jatkossa kun tuotantotiimillekin on rutiini karttunut.
VMP
- michael
- Viestit: 704
- Liittynyt: 11 Elo 2007, 14:18
- Car(s): 159 2.2, ex: 156 V6
- Paikkakunta: Pirkkala
Kiitos linkeistä. Ainakin kakkosjakso oli paljon parempi kuin ennakolta odotin.buctu kirjoitti: PART II & PART II*viestin sisällöstä on 100% luvattomasti lainattu*Mika Salo testaa keltaisia japanilaisia. Vuorossa on kaksi kirkkaankeltaista menopeliä, mutta kumpi vie voiton moottoriradalla?
Joni Peipon Nissan on taxi, jolla ehtii kovemmassakin kiireessä. Harri Hemming ja hänen Toyota Supransa ovat hieno esimerkki vaikeuksien voittamisesta.
Mutta kuitenkin, koska arvostella pitää niin:
-autovalikoimaa olisi voinut vähän miettiä, esim Toyotoja ja Nissaneita ihmeellisen paljon mukana.
-parempitasoisia autoja olisi varmaan löytynyt hyvin, jos ohjelmaan olisi otettu vain auto, ei sen omistajaa. Harvempi omistaja haluaa naamansa ruutuun.
-joutavien höliseminen varikolla oltaisiin voitu korvata auton tekniikan ja tehtyjen muutosten esittelyllä. Oltaisiin vaikka kunnolla näytetty niitä jarruja kun ne kerran mainittiin.
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
No seuraavassa jaksossa on sitten "sitruuna" Fiesta ja Integrale. Integralessa on muuten 164 TS:n kaasuläppä, että on sielä jotain Alffaakin.V6 kirjoitti:joo mutta olisi kai sinne voinut muitakin ottaa kuin japsiautoja...Abarth kirjoitti:No ei se nyt niin masentava kai ole ottaen huomioon, että asutaan Suomessa.
Vähemmän täällä härmässä niitä Fefejä, Lamboja tai Maserateja viritetään ja syyn varmasti jokainen tietää.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- buctu
- Viestit: 520
- Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
- Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
- Paikkakunta: Jyväskylä -rock city
Virittäjät PART III
ps.kukkahattutäteille tiedoksi, Emmerdalin jaksot löytyy tuolta -> http://www.mtv3.fi/emmerdale/Todelliset ”tee se itse” -miehet. Perttu Jäsperin Fiesta on mainio esimerkki kekseliäästä tuunaamisesta pikkurahalla. Toinen Mika Salon testattava menopeli on Tero Jaatisen Lancia.
"Too much ain't enough"
- buctu
- Viestit: 520
- Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
- Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
- Paikkakunta: Jyväskylä -rock city
Huom! Posti kutsui autojaan takaisin kentälle joten maaliskuun jaksot saamme nauttia riisi vapaista viikoista-HH- kirjoitti:Mut niitähän suuri osa tän päivän virivehkeistä onkin joten eiköhän tuo edusta juurikin sitä otantaa mitä suuri yleisö harrastaa.michael kirjoitti: -autovalikoimaa olisi voinut vähän miettiä, esim Toyotoja ja Nissaneita ihmeellisen paljon mukana.
Ratit siirtyvät takaisin vasemmalle, veto säilyy takarenkailla ja sarjan sympaattinen laatu jatkuu entisellään
Ensi viikolla mukana Volvo 960 ja Pontiac Firebird. Pieni sneak peek autoista:
Volvo 960 (829.1hp)
Pontiac Firebird ACS 09
Pontiac Firebird 305 V8 soundit
Linkki PART IV:hen tipautetaan topicin alle perinteiseen tapaan.
"Too much ain't enough"
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
No vittu joo, sitä se todellakin on.V6 kirjoitti:aika "masentava" toi autolista... http://virittajat.fi/car
Integralekin on jaksossaan pääsemässä hyvään seuraan. Ihan sama, mitä kaikkea hienoa pellin alla on (ilmeisesti ei edes ole?), jos auto muuten on tällainen (huono) vitsi. Luulisi, ettei viiksekkäintäkään amista enää tänä päivänä jaksa naurattaa.
http://virittajat.fi/car/show/31
- buctu
- Viestit: 520
- Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
- Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
- Paikkakunta: Jyväskylä -rock city
En tahdo neuvoa, mutta...
PART IVTällä kertaa Mika Salo saa testattavakseen kahden Volvoihin erikoistuneen virittäjän menopelit.
Pekka Keron Volvossa on jopa Mika Salolla pitelemistä. Mies lupaakin, että ulkonäkö pettää. Haastajana on Minna Järvinen, joka on siirtynyt Volvoista hieman toisenlaiseen menopeliin, Pontiac Firebirdiin.
"Too much ain't enough"
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
En ole aikaisempia jaksoja katsonut, mutta tämä viimeinen oli ainakin tavallaan aika huvittava.
Porukat tuo radalle sellasia vehkeitä, joilla ei voi ajaa rataa kun lämmöt nousee. Varsinkin tämä Ponu. Siis mitä vitt..!?!
Oli peltipakosarjat, lastut, sytkät ja ties mitkä.. Salon eka kommentti autosta noustessa oli "Ei tää mee mihinkään". Repesin.
Nyt pitää ladata seuraava...
Porukat tuo radalle sellasia vehkeitä, joilla ei voi ajaa rataa kun lämmöt nousee. Varsinkin tämä Ponu. Siis mitä vitt..!?!
Oli peltipakosarjat, lastut, sytkät ja ties mitkä.. Salon eka kommentti autosta noustessa oli "Ei tää mee mihinkään". Repesin.
Nyt pitää ladata seuraava...
- buctu
- Viestit: 520
- Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
- Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
- Paikkakunta: Jyväskylä -rock city
Alkuperäiset factat:Abarth kirjoitti:Varsinkin tämä Ponu. Siis mitä vitt..!?!
Oli peltipakosarjat, lastut, sytkät ja ties mitkä.. Salon eka kommentti autosta noustessa oli "Ei tää mee mihinkään". Repesin.
Kyseinen "yksilö":1988 Pontiac Firebird Formula (Hot Rod Magazine)
Engine: 305ci (5.0L), 9.3:1 Compression Ratio, Tuned Port Injected, HP: 215@4400 RPM, TQ: 285@3200 RPM
Drivetrain: 5 Speed Manual Transmission, 3.45:1 Rear Axle.
0-60 MPH: 7.1 seconds
1/4 mile: 15.07 @ 93.4 MPH
Skid Pad: .86g
Pontiac Firebird Formula coupe
Asiat tärkeysjärjestykseen. All show no gostitch
Autossa siis kansi halki tai kansipahvi palanut, siksi ei tehoa, olisi pitänyt motti rempata jo ENNEN kuin alko rakentaminen
"Too much ain't enough"
Valtaosa viritellyistä ja tuunatuista vehkeistä nyt vaan sattuu olemaan ahdettuja Toyotia ja Nissaneita, usein vielä rattikin oikealla puolella.buctu kirjoitti:Huom! Posti kutsui autojaan takaisin kentälle joten maaliskuun jaksot saamme nauttia riisi vapaista viikoista-HH- kirjoitti:Mut niitähän suuri osa tän päivän virivehkeistä onkin joten eiköhän tuo edusta juurikin sitä otantaa mitä suuri yleisö harrastaa.michael kirjoitti: -autovalikoimaa olisi voinut vähän miettiä, esim Toyotoja ja Nissaneita ihmeellisen paljon mukana.
Ratit siirtyvät takaisin vasemmalle, veto säilyy takarenkailla ja sarjan sympaattinen laatu jatkuu entisellään
Siitä RHD asennevammasta ylipääseminen kun avaa ovia ihan uuteen maailmaan laitteisiin joita vastaavaa hinta/suorituskyky/virityspotentiaalia saa etsiä turhaan eurooppalaisista autoista.
Ja itse aiheeseen lisäten, ei voi kuin ihmetellä noita yllätyksellisiä lämpöongelmia suurimmalla osalla autoista.
Hyvin huomattiin viime kauden helteissä driftereissäkin kuinka tärkeää on mm. sekin miten ajatuksella keulan ilmanohjaus ja lämpimän ilman poispääsy on toteutettu. Edellisen jakson Pontiacin keulakin tungettu täyteen ählämikromia ja sitten ihmetellään lämpöongelmia...
tuskin, kyllä ihmiset virittelee vapareitakin ja muitakin autoja, tuossa sarjassa ei ole esim yhtään BMWtä, vaikka niitä löytyy tuunattuina varmaan aika paljon... ahdettuja nissaneita ja tojotia on kuitenkin loppujen lopuksi aika vähän kaikista autoista.Joni P. kirjoitti:
Valtaosa viritellyistä ja tuunatuista vehkeistä nyt vaan sattuu olemaan ahdettuja Toyotia ja Nissaneita, usein vielä rattikin oikealla puolella.
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Useimmilla forumeilla on tartuttu ohjelman harhaanjohtavaan nimeen "virittäjät" kun kuitenkin hakevat tuunattuja menopelejä.Alfistipohjoosesta kirjoitti:Niin, missä kulkee "tuunauksen" raja? Onko siihen joko määritelmä vai jokaisen itsensä rajattavissa. Tuunasin autoni vanteilla, vai pitääkö siihen tehdä muutakin?
Alunperin rekryn mukaan joka osa-alue tultaisiin ottamaan huomioon arvosteluissa mutta vaikuttaa nyt vähän sille että ajettavuus/tekniikka olisi suurimmalla huomiolla ja sisusta, hifit, ym. jää vähemmälle huomiolle.
- buctu
- Viestit: 520
- Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
- Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
- Paikkakunta: Jyväskylä -rock city
PART V
Kaikki eivät halua vakioautoa. Tänään testissä on kaksi menopeliä, jotka ainakin kääntävät päitä tiellä liikkuessaan.
Jukka Niemisen Olio on persoonallinen auto rekisterinumeroa myöten. Reeta Paajasen Opel Astra puolestaan on punainen kaunotar. Toinen autoista kerää Mika Salolta huippupisteet – mutta kumpi?
"Too much ain't enough"
- buctu
- Viestit: 520
- Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
- Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
- Paikkakunta: Jyväskylä -rock city
Edellinen (5.)jakso tarjosi laadullisesti hienon vag-konsernin laitoksen, joten toivottavasti Alfistit eivät jo kerenneet hylätä sarjaa.
Uusimmassa jaksossa mukana
Ford Mustang Roush Stage 3
Porsche 911 Turbo (993)
Erittäin viihdyttävää kalustoa ja alla linkki:
PART VI
Uusimmassa jaksossa mukana
Ford Mustang Roush Stage 3
Porsche 911 Turbo (993)
Erittäin viihdyttävää kalustoa ja alla linkki:
PART VI
"Too much ain't enough"
- buctu
- Viestit: 520
- Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
- Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
- Paikkakunta: Jyväskylä -rock city
Olkaa hyvä,quppe kirjoitti:Missä seuraava jakso
Part VII
Tänään Virittäjissä palataan 70-luvulle. Mika Salon testissä ovat legendaariset menopelit Opel Manta ja Fiat 600. Fiat on niin hieno että se kelpasi jopa autoradalle.
"Too much ain't enough"
joo ei ole ohjelma kyllä omasta mielestäni ollut lähelläkään odotuksia. kuvitteli että nyt tulee tosiaan vähän analyysiä auton moottorista, alustasta jne mutta jäänyt aika paljon kommenttiin "onks tässä jotain mitä mun pitäis tietää"
ja sitä samaa rataa... luulisi tosiaan osaavan antaa muutakin kommenttia vielä ajon jälkeen kun että on kiva tai on mopo...
ja sitten vielä lopun arvostelu, ei oikeasti mitään logiikkaa tai linjaa kun niitä numeroita hihasta vetää..... hmmmmm... osaa se Mika varmasti ajaa ei sen osalta arvostelua, mutta ei ole mikään analyytikko tai mediapersoona.
ja sitä samaa rataa... luulisi tosiaan osaavan antaa muutakin kommenttia vielä ajon jälkeen kun että on kiva tai on mopo...
ja sitten vielä lopun arvostelu, ei oikeasti mitään logiikkaa tai linjaa kun niitä numeroita hihasta vetää..... hmmmmm... osaa se Mika varmasti ajaa ei sen osalta arvostelua, mutta ei ole mikään analyytikko tai mediapersoona.
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
Arcar kertoi sen mitä jo joskus piti sanoa tästä tuubasta.
Monotonisella äänellä jaksosta toiseen "moi, mä oon mika" "onks täs jotain mitä mun pitäis tietää?"
-ei kierrosaikoja, -olisi oikeasti todella kiinnostava tieto eikä todellakaan mitenkään mahdotonta toteuttaa.
-ei mitään asiantuntemusta automallien historiaan, kuten Abarthin kanssa tuli viimeistään ilmi.
-eri osa-alueiden tuomiot mitä sattuu. -hieno Manta oli ajon aikana Audin tavoin aivan sairaan kiva ja upea laite mutta kun piti pisteitä antaa niin joka alueella oli "no sanotaan vaikka seiska, sanotaan kasi". Mikä helevetti olisi se ysi tai kymppi sitten!?! Neonvärinen Enzo?
Jossain nettijohdannossa tätä verrataan TopGeariin... juu kaukana ollaan.
Monotonisella äänellä jaksosta toiseen "moi, mä oon mika" "onks täs jotain mitä mun pitäis tietää?"
-ei kierrosaikoja, -olisi oikeasti todella kiinnostava tieto eikä todellakaan mitenkään mahdotonta toteuttaa.
-ei mitään asiantuntemusta automallien historiaan, kuten Abarthin kanssa tuli viimeistään ilmi.
-eri osa-alueiden tuomiot mitä sattuu. -hieno Manta oli ajon aikana Audin tavoin aivan sairaan kiva ja upea laite mutta kun piti pisteitä antaa niin joka alueella oli "no sanotaan vaikka seiska, sanotaan kasi". Mikä helevetti olisi se ysi tai kymppi sitten!?! Neonvärinen Enzo?
Jossain nettijohdannossa tätä verrataan TopGeariin... juu kaukana ollaan.
- JaniW
- Viestit: 840
- Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
- Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
Rellu - Paikkakunta: Jyväskylä
Täytyy yhtyä arvostelijoiden joukkoon. Ohjelma on toteutukseltaan suorastaan nolo. Kun onkerrankin saatu kovan luokan rattimies ajamaan autoja Ahvenistolla niin olisi nyt vähintään kiva kuulla millaisia aikoja siellä vedellään. Tosin mukaan on valittu aika paljon jotain jäähdytysongelmaisia puolitehoisia lasikuidusta kyhättyjä stereotelineitä ettei se toisaalta yllätä.
Jos tekijöitä on ohjelman tekeminen yhtään innostanut niin se ei ainakaan mistään näy. Jonkun intohimoisen harrastajan rahalla, ajalla ja vaivalla rakentaman laitteen (nimenomaan tuo Abarth) yleisfiiliksen kutsuminen paskaksi onkin jo sitten melkoinen pohjanoteeraus, jonka olisi ainakin lopullisesta versiosta voinut leikata pois.
Elementithän tälle ohjelmalle olivat kerrassaan hienot, toteutus ala-arvoinen. Vai sanoisiko tästä nyt sitten että ohjelman yleisfiilis on paska - 5 pistettä.
Jos tekijöitä on ohjelman tekeminen yhtään innostanut niin se ei ainakaan mistään näy. Jonkun intohimoisen harrastajan rahalla, ajalla ja vaivalla rakentaman laitteen (nimenomaan tuo Abarth) yleisfiiliksen kutsuminen paskaksi onkin jo sitten melkoinen pohjanoteeraus, jonka olisi ainakin lopullisesta versiosta voinut leikata pois.
Elementithän tälle ohjelmalle olivat kerrassaan hienot, toteutus ala-arvoinen. Vai sanoisiko tästä nyt sitten että ohjelman yleisfiilis on paska - 5 pistettä.