
164 tyhjäk.kylmänä löytyi vika
Valvoja: Moderators
164 tyhjäk.kylmänä löytyi vika
imusarjan ja kannen väliset (kumiputket) oli meinaa niin maan hapertuneet nyt vaihdettu ja kaikki ok! ihme juttu että tyhjäkäynnin seilaus/sammuminen esiintyi vain kylmänä.... kiitos muille hyvistä vinkeistä!
ja ei kun paanalle!

imuputket 164
letkun pätkä maksoi 11e.(kumikeskus) siitä sai katkaistua noi 4kpl. eikä pahat vaihtaa. imusarjan alta täytyy pari pulttia avata (auton alta) muuten piukottaa pahasti! 

- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Onko tarkkaa mittaa noille kumeille?Pitäis omaankin alkaa vaihtaan.Siis halkaisija ja jos on pituudetkin mitattu niin otan vastaan nekin arvot.
Laiskuus kunniaan..... 
Laiska löysi täältä arvon 45mm.Onko paras mahdollinen halkaisiaksi?
Joku vois kirjoittaa ihan ohjeet kumeista ja työstä tuohon FAQ osioon


Laiska löysi täältä arvon 45mm.Onko paras mahdollinen halkaisiaksi?
Joku vois kirjoittaa ihan ohjeet kumeista ja työstä tuohon FAQ osioon
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
Mitenkäs nuo pelkästä putkesta tehdyt käytännössä toimivat? Eikös niissä alkuperäisissä ole sisällä sellainen pienempihalkaisijainen kohta joka estää putkien päitä hankaamasta toisiaan vasten ja samalla tiivistää ne niin, että kanava säilyy yhtenäisenä. Siis, jos tavallista putkea käyttää, niin pitääkö imusarja ja kannessa oleva vastine laittaa yhteen vai jättää pieni rako, ettei hankautumista tapahdu? Vai lienevätkö nuo niin oleellisia asioita?