Varoitusvalo ei siis syty moottorin kuumenemista ilmaisemaan, vaan jostakin syystä sen seurauksena. Itävallassa kävin luetuttamassa vikakoodin ja vastaus oli, että "Phasen Variator Sensor" (tai joku sen tapainen) antaa vääriä arvoja systeemille sekä rauhoittelut, että ei aiheuta vaaraa moottorille, voi jatkaa ajoa. Tulkitsin, että liittyy siis jotenkin ajoituksenmuuntimen toimintaan, mutta en kyllä ajossa mitään oireita huomannut. (Autobahnilla jäin kyllä kertaalleen turbodiesel Golfin jalkoihin, mutta latoin sen nukahtamiseni piikkiin, kun en pudottanut pykäliä tarpeeksi alas
![grin :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Käynnin tasaisuudessa, käynnistyvyydessä enkä oikein missään muuaakaan huomannut erityistä, jossakin vaiheessa tosin kävi mielessä, että tyhjäkäynnillä tuotti aika katkua peräpäästä??
OBD-maailma (tai tuossa '96 Motronic 10.2.3-mallissahan se on kai joku pre-OBD) on itselle vähän vieras, mutta olisiko siis 022 Timing Variator -vikakoodi?
Valaiskaapa viisaammat! Kokemuksia vastaavasta?