No niin, itse tulin kans äsken konttorilta ja läpi meni.
Samalla reissulla piti tutkia madallusjouset ja 17 vanteetkin, että sai merkinnän otteeseen, jousia ei vilkuillut juurikaan, mittasi vaan vanteen keskustan ja lokasuojan kaaren välin ja renkaistakin hyväntahtoisesti keljuiltiin ettei ne oo renkaat vaan vannenauhat
Hesem kirjoitti:No niin, itse tulin kans äsken konttorilta ja läpi meni.
Samalla reissulla piti tutkia madallusjouset ja 17 vanteetkin, että sai merkinnän otteeseen, jousia ei vilkuillut juurikaan, mittasi vaan vanteen keskustan ja lokasuojan kaaren välin ja renkaistakin hyväntahtoisesti keljuiltiin ettei ne oo renkaat vaan vannenauhat
On se vaan uskomatonta, että katsastusasemilla on niin erilaista toimintaa
Täälläpäin vaaditaan milloin TUV-papereita,milloin kulmamittausarvoja.. ja sitten putsaillaan jousia ja etsitään numerosarjoja taskulanpulla
Jappe kirjoitti:On se vaan uskomatonta, että katsastusasemilla on niin erilaista toimintaa
Täälläpäin vaaditaan milloin TUV-papereita,milloin kulmamittausarvoja.. ja sitten putsaillaan jousia ja tutkitaan numerosarjoja taskulanpulla
Mullakin oli ne paperit mukana mutta totes vaan ettei ala niitä suomentamaan eikä tiiraillut numerosarjoja
Kävinhän sitten minäkin kokeilemassa onneani. Paikka oli herttoniemen autokatsastus hernesaaressa ja aikamoista nipotusta oli. Päästöt YLLÄTTÄEN ei tyhjäkäynnillä mahtunu rajoihin, muuten kyllä. Lisäksi oikea takakäyttöjarru oli aivan mykkä. Jaksoi vielä pistää liudan korjauskehotuksia erinäisistä suojakumien puuttumisista sunmuista..
Mul on toi 75 mennyt viimeiset kolme vuotta heittämällä läpi leimasta (jos oon muistanu maksaa vakuutusmaksut). Käsittämätön laite ikäisekseen (-89) kun ei oo vielä tarvinnut kaivaa migiä esiin. (Ja nyt taitaa olla parempi koputtaa puuta!) Päästöjä on kehuttu ja ja viime marraskuussa inssi katsoi Alfan alle ja kysyi "siis miltä vuodelta tää auto olikaan?"
Katsastus oli eilen keskiviikkona 26.5. Konalassa.
Läpi mentii kehujen kanssa. Kuulemma harvat saa edes ensikatsastuksessa vastaavan hyviä arvoja täristys- ja jarrukokeessa.
Eilen katsastus ja EI mennyt läpi. Kaikki muuten OK, mutta OBD-testi antoi yhden vikakoodin: #ECU:10 #DTC:P1314.
Autossa ei ole ollut ongelmia aikoihin, joten oli melkoinen yllätys, että mielestäni virheetön biili pomppasi katsastuksessa. Katsastusukon ohje epäuskoiselle asiakkaalle oli "käy Alfa Romeon liikkeessä tutkituttamassa ja nollaamassa vikamuisti, ja sitten näyttämään uudelleen".
Delta-autolla vikamuistin nollaus maksaa humoristiset 68 euroa. Kyselen luonnollisesti muualta..
Mulla ei laittanu sumareita edes päälle. Ainoa kerta kun mulla on sumarien suuntaus katottu, oli Unossa jossa oli hellan "irto"sumarit. Muissa ollu orggikset.