Peeveli kirjoitti: ...että PP-Auton myyjä soitti eilen ja kyseli miten auto pelaa ja onko kysyttävää. Kehotti vieläpä heti olemaan yhteydessä jos jotakin kysyttävää ilmenee.
Ihan oikea asenne myyjällä "suhteen jälkihoidossa". Tampereen jälleenmyyjällä ei vastaavaa palvelua tähän mennessä.
Avautumisketjun puolelle kuuluisi tämä, mutta laitetaan tähän väliin. Omalta kohdalta täytyy todeta, että Tampereen jälleenmyyjällä vaihdatin Alfaan haljenneen tuulilasin (motarilla kivi lasiin). Lasinvaihtajat tulee ilmeisesti jostain ulkopuolisesta firmasta, mutta sijaisauton sai kampanjan ansiosta, niin käytin vaihdossa Autokeskuksessa. Ihan putkeen ei homma kuitenkaan mennyt, vaan autoa kun menin hakemaan niin pieniä lasinsirpaleita odotteli mm. mittaristossa ja vaihdekepin tuntumassa. Tarkistin sitten myös autoa ulkopuolelta, ja mitä sieltä paljastuukaan... molempien A-pilareiden alaosissa naarmut pellissä ja maali irti kartanlukijan puolelta noin 1cm matkalta. Ilmoitin aiheesta korikorjaamon herralle, jonka melko nihkeästi sain ulos katsomaan tilannetta. Jäljet pellissä molemmin puolin niin symmetrisesti, että ei ne mistään muusta tilanteesta ole voineet tulla. Lasi levenee selvästi sinne konepellin alaosaa kohti mentäessä, mutta sehän ei taas minua kiinnosta miten vaikea tai helppo se lasi on vaihtaa.
Kaveri lupasi tiedustella lasinvaihtajilta, että tuliko osumaa. Viikkon ei kuulunut Autokeskuksesta mitään. Kävelin sitten tiskille ja kysyin asiaa, niin vaikutti, että mitään ei ollut tapahtunut asian suhteen.
Varasin kuitenkin ajan vinkuvien jarrujen tarkastukseen ja ohjauskulmien säätöön (puoltaa aavistuksen oikealle), niin jospa ne kolhut saadaan käsiteltyä samalla.
Mutta kaikesta huolimatta lapanen täältä nousee aina, kun Alfa tulee vastaan.