Pyyhkijän sulka
Valvoja: Moderators
Pyyhkijän sulka
Olisikohan jostain mahdollista ostaa tai tilata pelkkää pyyhkijän kumisulkaa 156:een.
:

Re: Pyyhkijän sulka
Itse mietin ihan samaa kun ensin olin etsinyt 6 huoltoasemaa läpi ja lakki kourassa Deltan huoltotiskillä otin vastaan tiedon hinnasta. 50 euroa oli aika kova nakki. Vanhat pyyhkimet tallessa kuitenkin, jos noita kumeja jostain saisi.Fratello kirjoitti:Olisikohan jostain mahdollista ostaa tai tilata pelkkää pyyhkijän kumisulkaa 156:een.:
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
Champion sulat
Kävin juuri ostaan 147:aan championin sulat.
Reilusti paremmat kuin alkuperäiset ja kevyemmät. Ilman tuuliohjaintakin kuskin puoleinen pyyhkii paremmin kuin entinen mela.
Kuskin puolelle 55cm ja pelkääjän puolelle 40cm sulat. Tiedot löyty suoraan sulkahyllyn oppaasta (OSASET OY).
Taisipa kustantaa jotain 14€ pari.
Reilusti paremmat kuin alkuperäiset ja kevyemmät. Ilman tuuliohjaintakin kuskin puoleinen pyyhkii paremmin kuin entinen mela.
Kuskin puolelle 55cm ja pelkääjän puolelle 40cm sulat. Tiedot löyty suoraan sulkahyllyn oppaasta (OSASET OY).
Taisipa kustantaa jotain 14€ pari.
samanlaiset
Itse ostin samanlaiset championit, mutta jouduin katkaisemaan sen ohjain muovin, kun se ei ihan osunut kohdalleen. Hyvin on toiminut koko talven ilmankin.
Alfaton ainakin hetkellisesti...
Re: samanlaiset
Siis minkä ohjainmuovin?