156:seen vaihtomoottoria?
Valvoja: Moderators
156:seen vaihtomoottoria?
Eli onko hyviä vinkkejä mistä kannattaisi kysellä 156:n 1.9 diesel vaihtokonetta?
Pikaisella googlauksella ei kotomaasta ainakaan heti löytynyt tai sitten en vaan osannut etsiä.
Pikaisella googlauksella ei kotomaasta ainakaan heti löytynyt tai sitten en vaan osannut etsiä.
MOOTTORI DIESEL, ALFA 156 -99
1.9 JTD, AR 323. 03, TURBO OTETTAVA OMASTA :
Auto-Lehtinen Oy, (02) 721 7700
www.varaosahaku.fi
1.9 JTD, AR 323. 03, TURBO OTETTAVA OMASTA :
Auto-Lehtinen Oy, (02) 721 7700
www.varaosahaku.fi
159 2.0 JTDm, GT JTD, 156 2.5 V6
JTD-kone
Minun hajosi jäädyttimeen tehtyyn sabotaasin vuoksi. Lämpömittari näytti
90 astetta mutta nesteen puutteesta johtuen oikea lämpötilaa ehkä
150 asatetta. Moottorivaihto Puolassa (Fiat Multiplan 116 hv:n kone kuin
on prikulleen samsa 90.000 ajettu.) Hinta sis. työt 1.000 euroa.Auto-Elektro
Biscupiec.Osaavat korjata Alfoja.Omistajan (Tomekin) englanti aika heikko.
Kannattaa varmaankin maksaa rahdit jostain eurooppalaisesta
takuuromuttamosta,mutta kyllä se on aika suuri työ vaihtaa. Muista
vaihtaa raidetangon puslat samalla, eivät monta euroa maksa kuin kone on nostettu pois
90 astetta mutta nesteen puutteesta johtuen oikea lämpötilaa ehkä
150 asatetta. Moottorivaihto Puolassa (Fiat Multiplan 116 hv:n kone kuin
on prikulleen samsa 90.000 ajettu.) Hinta sis. työt 1.000 euroa.Auto-Elektro
Biscupiec.Osaavat korjata Alfoja.Omistajan (Tomekin) englanti aika heikko.
Kannattaa varmaankin maksaa rahdit jostain eurooppalaisesta
takuuromuttamosta,mutta kyllä se on aika suuri työ vaihtaa. Muista
vaihtaa raidetangon puslat samalla, eivät monta euroa maksa kuin kone on nostettu pois
99 kone alunperinvain 104 hv jos en väärin muista 2001 eteepäin 116
2000 vm voi olla myös 110 hv että unohda varasosahakua.Ota yhteyttä
voisin kysellä tältä luotettavalta Tomekilta mitä maksaisi rahtineen.Jos tiedät
missä dieselsaantiin vaikuttavat sulakkeet olisin kiitollinen.Onko tankissa joku matalapainepumpppu. Auto seisoi vinosti pari viikkoa iskarivaihdon vuoksi ja nyt olen neuvojen tarpeessa.Stefan 045-6702101
2000 vm voi olla myös 110 hv että unohda varasosahakua.Ota yhteyttä
voisin kysellä tältä luotettavalta Tomekilta mitä maksaisi rahtineen.Jos tiedät
missä dieselsaantiin vaikuttavat sulakkeet olisin kiitollinen.Onko tankissa joku matalapainepumpppu. Auto seisoi vinosti pari viikkoa iskarivaihdon vuoksi ja nyt olen neuvojen tarpeessa.Stefan 045-6702101
Joo siellä on siirtopumppu tankissa. Sen vaimean hurinan muutaman sekunnin ajan kuulee kyllä kun lyö virrat päälle (jos muuten hiljaista).
Sittenhän siella on se kuuluisa polttoaineensyötön katkaisin apukuskin penkin alla joka toisinaan saatta laueta omia aikojaan, eli kannattaa kokeilla nollata/painaa pohjaan..
Ihan mielenkiinnosta mitähöhän ketjun aloittaneen koneelle oli käynyt..?
Sittenhän siella on se kuuluisa polttoaineensyötön katkaisin apukuskin penkin alla joka toisinaan saatta laueta omia aikojaan, eli kannattaa kokeilla nollata/painaa pohjaan..
Ihan mielenkiinnosta mitähöhän ketjun aloittaneen koneelle oli käynyt..?
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Tossa ihan piruuttani laitoin googleen hakusanaksi vaihtomoottori ja löytyi sivu:
http://www.vaihtomoottorit.com/
http://www.vaihtomoottorit.com/
Viimeksi muokannut Pasi, 17 Touko 2011, 22:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4