Autoni on jemmassa tällähetkellä ja oon unohtanut että onko noi etujarrulevyt sillä keskinapa pultilla kiinni vai ei?
Aattelin vaan että pitääkö mun mennä ostaan hylsyä siihen ennenkun lähen tallille rassaan.
Toinen juttu... mites takajousen vaihto sujuu, tarvinko jousenpuristimia vai pystyykö hoitaan ilman?
ja kolmas: Kytkin luistaa kans pikkasen. Pystyykö säätään mitenkään vai onko remppa edessä ja jos niin kuinka kuttumainen homma se on?
Auto on: 33 1,7L QV -89
Kiitos avusta jo etukäteen.
33 jarrulevy? + takajousi + kytkin Apuva??
Valvoja: Moderators
Moikka
Bilteman jousenpuristimet tarviit, sitten pukit, jotain patikkaa millä voit tukea taka-akselin. Rost-offia koko pullo, iskarin alapultit on jumissa.
Homma onnistuu irroittamatta jarruletkua, tosin aika ahtaat paikat on hivuttaa iskarin alapulttia jousen välistä auki. Paina iskari yläkautta niin kokoon kuin menee että saat sen ohi jousilautasesta alhaalla.
Varaudu jumittuneisiin pultteihin, vaihda kaikki uudet.
Etujarrulevy irtoaa kun satula on irti ja ohjaintappi levystä pois.
Kytkinremppaan kannattaa pudottaa kone alas. Se onnistuu kone paikallaankin mutta on tosi hankalaa ahtaissa paikoissa, vaihdelaatikko on painava käsitellä selällään maaten yms. Kun ostat kytkimen, älä osta muita kuin VALEO kytkintä. Se on alkuperäinen, saa tarvikeliikkeestä ja on liki ainoa mikä toimii kunnolla. Muut ravistavat ja luistavat aika pian.
Kun rassaat, tarkista reaktiotangot edestä. Ne ovat usein aivan mädät, joten hanki ehjät ennen kuin ajat. Autoosi pitäisi sopia kaikkien uudempien 33:n tangot, pulttien väli 440mm keskeltä reikää mitattuna.
TimoJ
Ps. Onnea projektillesi, minulla on samanlainen tallissa..
Bilteman jousenpuristimet tarviit, sitten pukit, jotain patikkaa millä voit tukea taka-akselin. Rost-offia koko pullo, iskarin alapultit on jumissa.
Homma onnistuu irroittamatta jarruletkua, tosin aika ahtaat paikat on hivuttaa iskarin alapulttia jousen välistä auki. Paina iskari yläkautta niin kokoon kuin menee että saat sen ohi jousilautasesta alhaalla.
Varaudu jumittuneisiin pultteihin, vaihda kaikki uudet.
Etujarrulevy irtoaa kun satula on irti ja ohjaintappi levystä pois.
Kytkinremppaan kannattaa pudottaa kone alas. Se onnistuu kone paikallaankin mutta on tosi hankalaa ahtaissa paikoissa, vaihdelaatikko on painava käsitellä selällään maaten yms. Kun ostat kytkimen, älä osta muita kuin VALEO kytkintä. Se on alkuperäinen, saa tarvikeliikkeestä ja on liki ainoa mikä toimii kunnolla. Muut ravistavat ja luistavat aika pian.
Kun rassaat, tarkista reaktiotangot edestä. Ne ovat usein aivan mädät, joten hanki ehjät ennen kuin ajat. Autoosi pitäisi sopia kaikkien uudempien 33:n tangot, pulttien väli 440mm keskeltä reikää mitattuna.
TimoJ
Ps. Onnea projektillesi, minulla on samanlainen tallissa..
Brooommm_____köhköh_pazum__broooom___köhköh___????