Kevään myötä satakunnan teillä ollaan moroteltu kyllä tosi ahkerasti, ei pysy enää luvuissa, kivaa , sitten bongasin Sonaxin autovaha mainoksesta Spiderin (http://www.sonax.com/Car-Care) eli ei muuta kuin alfan pintaan vahaa ja menox.
Turkkusessa Martin koulun pihalla oli tänä aamuna musta GT vaalean beesin värisillä nahoilla parkissa siirtorekkareissa. Huomiota herätti Alfa-merkkien loistaminen poissaolollaan. Niitä ei ollut keulassa, ei pyörien keskiöissä.
Mielenkiintoista, että samalla paikalla oli pari kuukautta sitten samanlainen GT niin ikään siirtorekkareissa. Tuoko siis joku firabelihomminaan GT:eitä Suomeen vai voiko olla kysymys samasta yksilöstä?
Martin koulun piha on jo henkilökunnan toimesta varustettu aika mukavasti Alfoilla: Pihalla seisoo upea faceliftattu 166 beesvärisillä nahoilla ja muitakin Alfoja satunnaisesti.
Midi kirjoitti:Oho, morotukset vaihdettu Tammelassa vastaantulleen 159 kuskin kanssa. Harvoin näistä uudemmista morjenstellaan.
Forssaan ja Jokioisille on jostain ilmaantunut useampiakin alfoja. Maisemissa pyörii ainakin vihreä ja punasävyinen 156 sekä Forssan keskustassa pörrää joskus punainen 159 sedan sekä SW. Ilmeisesti Tammelan suunnalla on samaa kehitystä havaittavissa.
Kyllähän noita uudempia on kun sieniä sateella meidän nurkilla. Tammelassa ainakin pari 159:ä, jokioisilla useampi 156:nen, forssassa onkin sit jo roppakaupalla molempia. Uusimpana tulokkaana taitaa olla punanen 159 2.4 komeilla valkosilla vanteilla... Oma gta arkisin forssa-Jokioinen akselilla
Toivottavasti ei ollut kenenkään foorumilaisen punainen 156 sw, joka oli ilmiliekeissä kehä 3:n ja Fazerintien risteyksessä juuri pari minuuttia sitten. Satuin paikalle samaan aikaan poliisin kanssa...
Melko näyttävä yhdistelmä Kyttälänkadulla Epes:n edessä parkissa.....Punainen 166 trailerin veturina ja kyydissä musta 155 Q4. Pakko olla joku täältä?!
pitkämies kirjoitti:Melko näyttävä yhdistelmä Kyttälänkadulla Epes:n edessä parkissa.....Punainen 166 trailerin veturina ja kyydissä musta 155 Q4. Pakko olla joku täältä?!
Saman bongasin, ja vielä lisäksi pari parkkiruutua edempänä punainen 155.
Oletko kenties bar bulldogissa töissä, gta siinä edessä ollut aikalailla usein nimittäin
Periaatteessa oon siinä töis... Oon sellanen yleismies jantunen siinä, käyn korjailee siel paikkoja aina ku tarvii.... Useemmiten tosin oon kyl ihan muuten vaan siinä ku lähellä himaa. Taisin muuten Sun seiskafemman bongata äitienpäivänä siinä hiekkaparkkiksella?
Kieltämättä erikoinen bongaus; matkallani Kuopio-Haaparanta-Kuopio, jossain välissä, en tiedä missä olin, mutta Oulun jälkeen, vastaan tuli, samaan suuntaan meni harmaa 164 ja sen edessä oli lavalla sinisen transportterin kyydissä tulisen punainen 75 (jos en vauhdista ihan väärin nähnyt).
Haaparannassa ei bongattu kuin valmiiksi lyötyjä Ruotsalaisia Volvoineen.
Naiset ja autot valitaan tunteella, työpaikka ja nukkumaanmenoaika järjellä.
Woland kirjoitti:Kieltämättä erikoinen bongaus; matkallani Kuopio-Haaparanta-Kuopio, jossain välissä, en tiedä missä olin, mutta Oulun jälkeen, vastaan tuli, samaan suuntaan meni harmaa 164 ja sen edessä oli lavalla sinisen transportterin kyydissä tulisen punainen 75 (jos en vauhdista ihan väärin nähnyt).
Siis tulitko vastaan, vai ajoitko meidän ohi? Ahvenistolle oltiin matkalla ja ainakin lauantaina Rantsilan kohdalla meidän ohi ajoi musta 159 2,2 ja sunnuntaina paluu matkalla jossain Jyväskylän tienoilla tuli vastaan myös musta 159.
Woland kirjoitti:Kieltämättä erikoinen bongaus; matkallani Kuopio-Haaparanta-Kuopio, jossain välissä, en tiedä missä olin, mutta Oulun jälkeen, vastaan tuli, samaan suuntaan meni harmaa 164 ja sen edessä oli lavalla sinisen transportterin kyydissä tulisen punainen 75 (jos en vauhdista ihan väärin nähnyt).
Siis tulitko vastaan, vai ajoitko meidän ohi? Ahvenistolle oltiin matkalla ja ainakin lauantaina Rantsilan kohdalla meidän ohi ajoi musta 159 2,2 ja sunnuntaina paluu matkalla jossain Jyväskylän tienoilla tuli vastaan myös musta 159.
Ohi menin, kun tilaa oli. Ois kyllä voinu perässäkin ajella, mut sen verran kilsoja oli jo takana, että piti päästä kotiin. Se oli se pitkä suora siellä jossain..
Naiset ja autot valitaan tunteella, työpaikka ja nukkumaanmenoaika järjellä.
Moikattu punaista MiToa Kaupintiellä n. klo 7.51 ja sitten melko pian tuon jälkeen Tuusulanväylällä pohjoiseen ohitseni mennyttä punaista 159 SW:a. Komea takaisinmoikkaus farkusta, MiTo-kuski ei välttämättä huomannut, kun oli edessä oleva auto maskina.
Joskus 08:15 pintaan Lahden Moottoritiellä Korson ja Keravan välissä ohitin kauniinvärisen, tummahopeahohtosen 166:n - morotkin tuli vaihdettua Tuli sitten perässä Keravalle aina Jäspilän teollisuusalueelle saakka.
Olin motarilla kattomassa, josko sais siistiä lambdakäppyrää kuumennetulla koneella ja vähän huudattamalla.... Enpä saanut, kun unohdin pistää käppyränpiirron päälle Lambda-käppyröiden osalta
[quote="Aquatica"]Joskus 08:15 pintaan Lahden Moottoritiellä Korson ja Keravan välissä ohitin kauniinvärisen, tummahopeahohtosen 166:n - morotkin tuli vaihdettua Tuli sitten perässä Keravalle aina Jäspilän teollisuusalueelle saakka.
Ajoin tänään 16aikaan muutaman korttelin verran Sirkkalakatua ja Itäistäpitkäkatua mustan Giuliettan perässä. Betaniankadun risteyksessä ajoin rinnalle ja moikkasin - hämmentyneen näköinen mies sieltä moikkasi takaisin
Giulietta on - edelleen - kaunis auto
En tiedä, oliko foorumilaisia, joka ajoi editseni Jokioisten risteyksessä n. 10.30 Forssan suunnasta Turkuun päin. Ainakin alfa näytti olevan samanlainen ja -värinen kuin omani 159 stw. En ehtinyt edes morjestamaan, kun oli siinä risteyksessä sen verran muuta touhuttavaa, mutta morot kuitenkin nyt.
Joku moikkasi takaisin mustasta MiTosta(?) Granin teboilin kohdalla tuossa puolen päivän kieppeillä. Itse ohjastin tuota varttikutosta vaihteeksi. Tunnistus epävarma, kun oli risteysaluetta ja luuri korvalla.