105 näytösajo Ahvenistolla 15.5.11

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
hamppi
Viestit: 746
Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hamppi »

Joo on tuo V6:n nappaama spinnaus melko timanttinen kuva, hienoa!
Vielä kertaalleen kiitokset Suballe ja Silverinelle kartturin tehtävistä.

Oma lyhyt setti

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

hamppi kirjoitti:Joo on tuo V6:n nappaama spinnaus melko timanttinen kuva, hienoa!
Vielä kertaalleen kiitokset Suballe ja Silverinelle kartturin tehtävistä.

Oma lyhyt setti
Onpa hieno kuva Subasta! :shock:
VMP

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

...ja monesta muustakin kohteesta. Hienosti kuvattu ja käpistelty taas.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »


Avatar
doublesix
Viestit: 2529
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 20:24
Car(s): 2.0, 2,0, 5.7.

Viesti Kirjoittaja doublesix »

Kyllä on taas upeita kuvia!
Ride on!

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Vittorio Jano kirjoitti:Omat slidet.

0028 on aika namu
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Raimo Miettinen
Viestit: 2339
Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

Hyvää settiä äijillä!

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

hamppi kirjoitti:Joo on tuo V6:n nappaama spinnaus melko timanttinen kuva, hienoa!
Vielä kertaalleen kiitokset Suballe ja Silverinelle kartturin tehtävistä.

Oma lyhyt setti
hieno setti taas, eka kuva eniten mieleen.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Xehpuk
Viestit: 697
Liittynyt: 09 Loka 2009, 19:05
Car(s): Pitkäkattoinen 159 2.0JTDm 2011
ex AR 156 V6 1998
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Xehpuk »

Lisää kuvia 8)

Liikkuvaa kuvaa :shock:

Päivä meni vallan mainiosti. :-D

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

hamppi kirjoitti: Vielä kertaalleen kiitokset Suballe.
Jösses että olet ottanut hienoja kuvia! Saanko plokata oman kuvani itselleni talteen?
Eipä kestä kiittää, olihan se ihan mukavaa, eikö vain. :)

Kaikki muutkin ovat ottaneet komeita kuvia. Eritysesti Hampin lisäksi V6 ja VJ ovat ihan pro tasoa. Kiitos teille kaikille jotka jaksatte vuodesta toiseen kuvia ottaa. Itse olen siinä niiiiin huono.
One life, live it!

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
h_lauri
Viestit: 6198
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

Juhako kirjoitti: Hieno video etenkin kohta 9:29 :lol:
Joo. Olis kiva joskus olla kuolleena painona jonkun rattimiehen kyydissä...mutta pitänee laihduttaa ensin...

Mulle tuli kuvausauton liikkeestä mieleen se, kun koitin pelata MS Flight Simulatoria i8086-koneessa 256 kilon CGA-näyttiksellä. Vissiin Juhakon vauhti sai sen aikaan vaiko pätkän kuvaus "sunnuntaiajelua". :-D

Peli nimittäin päivitti ruutua suunnilleen frame kerrallaan eli n. 30 krt/min. :(

Avatar
hamppi
Viestit: 746
Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hamppi »

Vittorio Jano kirjoitti:Omat slidet.
Olipahan päheitä!
Suba kirjoitti:Jösses että olet ottanut hienoja kuvia! Saanko plokata oman kuvani itselleni talteen?
Eipä kestä kiittää, olihan se ihan mukavaa, eikö vain. :)
Kiitoksia :) Ilman muuta saat arkistoida kuvan.
Mutta oli kyllä ihan mieletön kokemus. Jäi polttelemaan se fiilis, minkä se auto herätti..joskus vielä..

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

hamppi kirjoitti:
Suba kirjoitti:Jösses että olet ottanut hienoja kuvia! Saanko plokata oman kuvani itselleni talteen?
Eipä kestä kiittää, olihan se ihan mukavaa, eikö vain. :)
Kiitoksia :) Ilman muuta saat arkistoida kuvan.
Mutta oli kyllä ihan mieletön kokemus. Jäi polttelemaan se fiilis, minkä se auto herätti..joskus vielä..
Kiitos!
Onhan se ihan kiva laite vaikkei se ole ihan omimmillaan radalla.
Kun olet sellaista hankkimassa niin konsultaatio on paikallaan sellaiselta joka on kyseisiä laitteita entisöinyt.
Itsekin olisin muutamilta ylläreiltä välttynyt jos olisin älynnyt laittaa jäitä hattuun. Se polte oli vaan niin kova. :lol:
One life, live it!

Avatar
Tommi
Viestit: 592
Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tommi »

No tuossa vielä muutama kuva: http://picasaweb.google.com/tommi.kosun ... to20110515
Lähinnä 105-osastoa.
Giulia 2.0, MiTo QV (+barchetta); Ex: 156 SW Super, GTV TB, 159 SW 3.2

Avatar
jeQQ
Viestit: 4190
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

Tommin kuvat

jeQQ:n kuvat

V6:n kuvat

Poksun kuvat

h_laurin kuvat

koskan kuvat

hampin kuvat

Xehpukin kuvat

Xehin videot

VJ:n kuvat

Latvian vieraiden kuvat

Siinä olisi tämän hetken kaikki kuvat. Kivempi kun ne on yhdessä kasassa, ei tarvitse hela topicia selata läpi. :)

Avatar
Tommo
Viestit: 181
Liittynyt: 29 Huhti 2005, 20:45
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Tommo »

Oli varikolla keskustelua kuinka huono näkyvyys on varikon lähtösuussa. Esimerkkinä Xehpuk video CARF Cuore Sportivo I 15.5.2011 lisää ajotunnelmia 2 ja tästä kohta 2:14...

Avatar
Eero
Viestit: 2584
Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
Car(s): 75 Turbo America -88
156 SW 2,4 JTD -00
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tommo kirjoitti:Oli varikolla keskustelua kuinka huono näkyvyys on varikon lähtösuussa. Esimerkkinä Xehpuk video CARF Cuore Sportivo I 15.5.2011 lisää ajotunnelmia 2 ja tästä kohta 2:14...
Totta. Tuli mieleen, että miksi portilla olevia liikennevaloja ei käytetty muutoin kuin Cupin yhteydessä? Siinä voisi olla parannusehdotus seuraaville ratapäiville. Yksi kaveri seuraamaan liikennettä ja käyttämään liikennevaloja.

Avatar
doublesix
Viestit: 2529
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 20:24
Car(s): 2.0, 2,0, 5.7.

Viesti Kirjoittaja doublesix »

Siinä portilla on vähän sama tilanne, kuin Saksan baanoilla. Nähdään peilistä, että joku sieltä kaukaa tulee ja vedetään vasemmalle kaistalle 140 lasissa tajuamatta, että takaa tulevan vauhti on 250.

Toisilla oli ainakin niin tulenpalava kiire radalle, että videolla näkyvä tilanne toistui useammankin kerran. Johtuiko sitten siitä että pääsi talven jälkeen purkamaan paineita. Ja rata oli käytössä klo. 18.00:sta, mutta eipä siellä pyörinyt kuin pari autoa neljän jälkeen. Liikennevalojen käyttö estäisi vastaavat tilanteet.
Ride on!

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

Varikolta voisi ymmärtääkseni päästää myös siihen lähtösuoralle.
Tällöin ongelmaksi tulee se, että joku varikolta tuleva kuitenkin keksii ajaa heti sinne vasempaan reunaan ihannelinjalle.
VMP

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

^Metka kuvakulma
Alfaholismia vuodesta 2001

Avatar
h_lauri
Viestit: 6198
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

KJS kirjoitti:^Metka kuvakulma
Pakoputkikameran kuvaa? :-D

Avatar
Raimo Miettinen
Viestit: 2339
Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

Juhako kirjoitti:
Juhako kirjoitti:videon pätkä
Lisäsin vielä Erikoiskierroksen! Ei tainnut järjestäkään huomatun koska kierros ajettiin :crazyeyes:
Levotonta menoa! :D

Avatar
Tommi
Viestit: 592
Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Kyllä minä ainakin siitä varikon portilta näen ihan sinne edelliseen mutkaan asti. Eikä tarvitse edes päätä hirveäsi kääntää.
Ymmärtääkseni siihen portille on kuitenkin tarkoitus pysähtyä ja katsoa, ennen kun radalle tunkee. Eikä omaa autoa tarvitse pitää ihan radan suuntaisena siinä vaiheessa.
Giulia 2.0, MiTo QV (+barchetta); Ex: 156 SW Super, GTV TB, 159 SW 3.2

Avatar
koska
Viestit: 128
Liittynyt: 22 Elo 2007, 15:30
Car(s): Giulietta 1,4 multiair TCT
Porsche Cayenne Turbo
ex: 159 3,2 Q4 SW
ex: 147 selespeed
ex: 159 2,2 SW
Paikkakunta: Espoo

varikolta tulo

Viesti Kirjoittaja koska »

Eero kirjoitti:
Tommo kirjoitti:Oli varikolla keskustelua kuinka huono näkyvyys on varikon lähtösuussa. Esimerkkinä Xehpuk video CARF Cuore Sportivo I 15.5.2011 lisää ajotunnelmia 2 ja tästä kohta 2:14...
Totta. Tuli mieleen, että miksi portilla olevia liikennevaloja ei käytetty muutoin kuin Cupin yhteydessä? Siinä voisi olla parannusehdotus seuraaville ratapäiville. Yksi kaveri seuraamaan liikennettä ja käyttämään liikennevaloja.
Omasta mielestäni näkyvyys oli ihan ok, kun vain malttoi katsoa. Kyllähän siitä portilta näkee edelliseen päätymutkan ulostuloon asti. Eihän siitä varmaankaan haittaakaan olisi, jos joku olisi käyttämässä liikennevaloja. Vapaaehtoisia löytyy varmaankin vaikka millä mitalla... vai? Itse jossain alfa cupissa valoja vaihdelleena voin todeta, ettei ollut kaikkein mukavin homma seisoskella/istuskella portilla yksinään...

Avatar
silverine
Viestit: 2351
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

^
^^
Epäilen että vapaaehtoisia "radalle päästäjiä" ei hevillä löydy.
Asiaa voisi vielä alleviivata ohjaajakokuksessa, törttöilystä vaikkapa
ensin varoitus ja toistuvasta törttöilystä sitten poissulkeminen radalta.
Tosin kaikkihan eivät vielä ole paikalla ohjaajakokuksessa...

Itsellä kyllä pää kääntyy ihan tornin suoralle asti kun omaa slottia
etsin, paljon mukavampi ajaa kun on väliä edessä sekä takana.

PS.

Sellainen tuli mieleen että kun varmaan ainakin puolella Cupiin osallistuvista on semi-slicksit alla, niin miten olisi yhteinen lämmittelykierros koko porukalle; siis kun ajanottovehkeet on saatu pystyyn niin sen jälkeen koko porukka varikolta yksi lämppäri-kierros radalla ja sitten samassa järjestyksessä takaisin varikolle jonoon -> Cup välittömästi käyntiin. Tietysti jos radalla on 30 autoa yhtäaikaa niin tiettyjä riskejäkin asiassa voi olla...
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
-HH-
Viestit: 659
Liittynyt: 01 Elo 2006, 17:47
Paikkakunta: Nuovo capitale

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Siis varmasti löytyy "vapaaehtoinen" jos pistetään ehdoksi että ennen ei ajeta :wink: . Kyllä tuossa paikassa on sen verran monta mälliä nähty että en voi ymmärtää että niitä valoja ei käytetä... :shock:

Ja normaalikäytössä sinne radalle ei pidä mennä eikä tulla pois tosiaankaan mistään muualta kuin ratavarikon kautta. Onhan tuolla vuosien saatossa nähty kun jotkut tulee pois sieltä tornilta mutta onneksi kenenekään en ole vielä nähnyt sieltä lähtevän (muuta kuin jossaan ajanotoissa)...

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Ainakin Possujen ratapäivillä on liikennevalo ollut huomattavasti ahkerammassa käytössä. Ellen nyt ihan väärin muista, niin koko tapahtuman ajan.

RIPA
Viestit: 1137
Liittynyt: 12 Loka 2006, 15:12
Car(s): Giulietta 2,0 JTDm -12, ex-159 2,4 JTDm -06,ex-156 SW GTA -03, ex-156 SW 2,0 TS -01, ex- 156 2,0TS -00
Paikkakunta: Hattula

Viesti Kirjoittaja RIPA »

Itse siinä valotolpalla jonkun verran seisoneena allekirjoitan kyllä sen käytön puolesta, eikä siinä varmaankaan samaa henkilöä tarvitse koko päivä rasittaa, vähän talkoohenkehän se tietysti vaatii. Lisäapuna siinä varikolta lähdössähän on se valkoinen viiva, jonka takana on ainakin Rata-SM lähdöissä pysyttävä radalle mennessä.

Avatar
Eero
Viestit: 2584
Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
Car(s): 75 Turbo America -88
156 SW 2,4 JTD -00
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Eero »

Epäilemättä monen pää kääntyy ja näkeekin sinne mutkaan asti. Mutta monelle ensikertalaiselle saattaa tulla yllärinä se vauhti, jolla sieltä mutkasta tullaan. Vapaaehtoisia voi olla niukalti, mutta eikö tuo olisi silti "halpa" vakuus siitä, että mahdollisilta peräänajoilta vältytään?
Ainahan näissä on kehittämisen varaa ja on varmasti hyvä että tästäkin asiasta keskustellaan?

Il Mostro
Viestit: 353
Liittynyt: 29 Heinä 2004, 06:13
Car(s): GLC 300e
Coupe Fiat
9-3 Aero
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Il Mostro »

Meillähän on radalla ollut keskimäärin hyvin tilaa, mutta puolikkaalla päivällä tämän kertaisella automäärällä olisi ollut paikoitellen jo hyvinkin ruuhkaista.

Valomiehelle olisi varmaankin käyttöä, mutta vapaaehtoisten löytymistä tietenkin hieman vaikeuttaa se että jos syntyy kolari kun olet liian hitaan auton ruuhkaiselle radalle tosi nopean eteen laskenut, joudut maksamaan aiheuttamasi kolarin seuraukset :lol:

Todellisuudessahan sen isoimman vaaranpaikan pystyy välttämään sillä että kuski katsoo ettei mene ulos juuri kun toinen auto on tulossa, se ajolinja kun menee siitä portilta... Peräänajo onkin jo sitten paljon epätodennäköisempi...
Viljan tar fram det som inte fanns.

Avatar
TeroPee
Viestit: 1128
Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeroPee »

Alastarossa samana päivänä pidetyssä ratatapahtumassa oli paremmasta näkyvyydestä huolimatta valot käytössä turvallisussyistä. Tässä oli video jossa valojen käyttö näkyi mutta poistin sen koska siinä ei ollut ketjuun liittyvää asiaa muutoin.
Viimeksi muokannut TeroPee, 20 Touko 2011, 21:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
doublesix
Viestit: 2529
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 20:24
Car(s): 2.0, 2,0, 5.7.

Viesti Kirjoittaja doublesix »

^Miten tämä video liittyy Ahveniston ratapäiviin?
Maailmalla paloi varmasti valot monessa paikassa samana päivänä ja samalla kellonlyömällä.
Välillä vilkkuu keltainen yhtäaikaa Kansakoulunkadun ja Annankadun sekä Adams streetin ja Wabashin kulmassa Chicagossa. Yhtäaikaa Ahvenistolla ja Alastarossa.
Ride on!

Avatar
TeroPee
Viestit: 1128
Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeroPee »

Oli vain tarkoitus osoittaa että paremman näkyvyyden Alastarollakin radalle päästettiin turvallisuussyistä vain valo-ohjauksella. Enää ei tarvitse ko. videosta häiriintyä. Pahoitteluni.

Avatar
doublesix
Viestit: 2529
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 20:24
Car(s): 2.0, 2,0, 5.7.

Viesti Kirjoittaja doublesix »

^No problem. Kehittämistä on ja palautetta pitää tulla eikä jäädä kyräilemään. Yhteinen harrastushan tämä Alffailu on ja otetaan siitä ilo irti(jos ei maa ole kateissa).
Palautetta ja ideoita on aina hyvä lähettää järjestävälle taholle, tässä tapauksessa : http://www.carf.fi/
Ride on!

Avatar
Tiige
Viestit: 2305
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GT 3.2 Q2
GTV TB
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Hieno päivä oli. Vähän fiilistä laski ilmeisesti YKK-anturin pätkiminen.

Video omista kurvailuista. (2:30-> näkyy muitakin)
ex. 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Avatar
Eero
Viestit: 2584
Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
Car(s): 75 Turbo America -88
156 SW 2,4 JTD -00
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tiige kirjoitti:Hieno päivä oli. Vähän fiilistä laski ilmeisesti YKK-anturin pätkiminen.

Video omista kurvailuista. (2:30-> näkyy muitakin)
Olihan tuossa menoa ja meininkiä. Mikä on paras kierrosaikasi 75:llä Ahvenistolla? Cupin tulos oli ilmeisesti tuo 1.45,41?

Avatar
Tiige
Viestit: 2305
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GT 3.2 Q2
GTV TB
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Eero kirjoitti:
Tiige kirjoitti:Hieno päivä oli. Vähän fiilistä laski ilmeisesti YKK-anturin pätkiminen.

Video omista kurvailuista. (2:30-> näkyy muitakin)
Olihan tuossa menoa ja meininkiä. Mikä on paras kierrosaikasi 75:llä Ahvenistolla? Cupin tulos oli ilmeisesti tuo 1.45,41?
Cup kierros oli juurikin tuo. Kuivalla radalla ei ole aikaisemmin tällä autolla kellotettu kuin kerran viime kesänä 1.45.1. Nyt oli tarkoitus kokeilla RaceChronoa, mutta eipä kerennyt sitä testailla kuin ykk-anturin putsailu ja muu ihmettely vei huomion. Osaavampi kuski ottaisi helposti 2-3s tuosta pois. Toivottavasti saisi alfan täyteen iskuun 5.6 (fiat clubin ratapäivät apparalla) mennessä, niin voisi keskittyä enemmän ajamiseen ja kuvaamiseen. :)
ex. 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Avatar
silverine
Viestit: 2351
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Tiige kirjoitti:... Toivottavasti saisi alfan täyteen iskuun 5.6 (fiat clubin ratapäivät apparalla) mennessä...
Mites Fiat-kerholaiset, onko tonne Fiiun ratapäiville kerhoon kuulumattoman mahdollista päästä loisimaan Alfalla radalle..?
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

berliina
Viestit: 1051
Liittynyt: 09 Marras 2005, 18:05
Car(s): ALFETTA GTV6
Paikkakunta: hausjärvi

105 näytösajo

Viesti Kirjoittaja berliina »

On siellä ollu Lamboa ja Bemua sun muuta.mutta käy käy Fiatforumilla tapahtumissa varmistamassa.
Mitä pienempi vika sitä suurempi leka

Avatar
Keltsi
Viestit: 1683
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

Soita Kiurun Jounille ja kysy. Jounin yhteystiedot löytyy mm. fiatfoorumin tapahtumailmoituksista.

Yleensä ollut mahdollista korkeampaa ratamaksua vastaan päästä vierasmerkeillä radalle, mutta Fiateilla/lisenssimerkeillä on etusija...
"No smoke => no power => no hope"

Avatar
silverine
Viestit: 2351
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

^
Jep, ehdin jo ottaa yhteyttä s-postitse.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
-HH-
Viestit: 659
Liittynyt: 01 Elo 2006, 17:47
Paikkakunta: Nuovo capitale

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Kyllä kaikilla italialaisilla autoilla tuonne pääsee kuten niillä lisenssimalleillakin joten alfistit ovat oikeen tervetulleita! :) Ratamaksut GFF jäsenet 12e ja muuille italialaisella kulkineella 28e. Jäseneksi voi tosin liittyä vaikka paikanpäällä :wink: .
Jos jollaan muulla vääränmaalaisella kuin lisenssimallilla on tulossa niin kannattaa asiasta keskustella tosiaan Kiurun kanssa.

t:GFF sihteerikkö

Vastaa Viestiin