Terve vaan kaikille. Pitkään seurannut palstaa ja nyt päätin itsekin rekisteröityä. Omaa Alfaa ei ole (eikä kyllä muutakaan autoa), mutta hengessä ollaan kovasti mukana
Ja sitten asiaan. Tänään töissä soitettiin outoa kappaletta. Esittäjänä joku mies ja kertosäe meni jokseenkin näin: "Oon sun autos ja mä kehrään kun katsot, kiihdyn kun tahdot, kutsut mua machoks. Oon punainen Alfa Romeos sun." Kenelläkään tietoa kyseisen kappaleen esittäjää/nimeä? Töissä on 50 levyn vaihtaja toimistossa ja ei tietenkään tullut oltua siellä kun kyseinen kappale soi joten en jaksanut selata levyjä läpi. Kappalehan oli oikeasti aivan surkea, mutta sentään oikea automerkki siinä
Eli vinkkejä otetaan vastaan, tai sitten pitää jossain välissä kun sen kuulee uudestaan, juosta lujaa toimistoon katsomaan mikä levy siellä soi
Näkyy tuo levy juuri tuossa käden ulottuvilla...eli suomalainen esittäjä on Clifters. Biisin nimi on "Oon sun autos" (alkup. "It's my party") ja se on mukana levyllä "Sexi on in".
HOTAKAINEN kirjoitti:Juicella on Sade nimisessä albumissa kanssa jotain juttua Alfa Romeosta. en ole kyllä onnistunut saamaan käsiin kyseistä tekelettä.
Juice Leskinen : Keskitysleirin ruokavalio (1976)
Alfa Romeo & Julia : 1'34
Edit: Tosin Alfaa ei taida muuta olla kuin nimi....
HOTAKAINEN kirjoitti:Juicella on Sade nimisessä albumissa kanssa jotain juttua Alfa Romeosta. en ole kyllä onnistunut saamaan käsiin kyseistä tekelettä.
Juice Leskinen : Keskitysleirin ruokavalio (1976)
Alfa Romeo & Julia : 1'34
Edit: Tosin Alfaa ei taida muuta olla kuin nimi....
Jep. Kaveri tuosta aikoinaan vaan mainitsi. Sisällöstä ei ollut sen tarkempaa tietoa.
Alfa Romeo & Julia
No, oliko tämäkin tarpeen
Mä taas jäin allesi sun
Ei kestä Aatukaan tota kuvatusta
Ei haavat vielä menneet arpeen
Kun taas ajoit päälle mun
Ja mitä saatukaan
on luvatusta?
Älä lyö löytyä
paitsi jos on hyötyä
kymmenestä kuuteen on pispalaksi yötyä
Lehmäkö vain syö syötyä?