Alustasarjan asennus neuvoja 156 V6

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Alustasarjan asennus neuvoja 156 V6

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Eli tarvitaanko erikoistyökaluja tms. Onko vaikeakin homma? Selviänkö tee-se-itse hallin ja omien työkalujen avulla vai käännynkö suoraan ammattilaisen puoleen? Onko joku tehnyt työt itse? Kuvia? Vinkkejä? Matkahuollosta iltapäivällä hain KW korkeus-säädettävän inox-setin ja hyvältä näyttää :twisted:

Olen kiitollinen kaikista neuvoista...
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5150
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

Lukaseppa Entusiasti 3/2001, siinä on juttu aiheesta :o Tais olla tolla nettisivuilla imutettavana PDF:näkin

edit: olihan se http://www.aref.fi/aref-malli.pdf

pietro
Viestit: 119
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 23:30
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pietro »

Olipa saatu homma kuulostamaan aika yksinkertaiselle. Veikkaisin että meikäläisen kaltaiselle kuskille hommaan menisi koko viikonloppu ja vähintään 6 koria kaljaa ja paketti burana 600:sta. Ja edelleen ois alusta asentamatta. Ei meinaan mainittu esimerkiks lainkaan mihin ylimääräiset osat laitetaan :shock:

Mutta siis jos homma tosiaan on noin simppeliä niin on melkosen helppo nakki säästää vajaa 200 eeroa asennuskuluissa. Sehän on melkein 200 pulloa kepardia kaupasta (tarjouksesta ylikin) ja menee muutama seuraavakin viikonloppu rattoisasti, vapusta puhumattakaan.

Onkos joku jäsenistöstä ollut näppäräsorminen ja tehnyt hommat itse. Vastaako ohjeistus todellisuutta? Naapurissa ois autosähkökorjaamo (aika kätevää näin Alfistina :mrgreen: ) ja tietysti pelit ja vehkeet.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Parkkipaikalla noita on ennenkin vaihdettu :wink: Ei tosin 156:een. Ei se mitään rakettiteknologiaa ole eikä noin uudessa autossa luulisi törmäävän kiinniruostuneisiin pultteihinkaan.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
teuhka
Viestit: 239
Liittynyt: 05 Joulu 2003, 23:38
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja teuhka »

Joo noiden ohjeiden mukaan yrittelin itse aloittaa madallusjousien asentamisen, mutta onneksi se loppui jo ensimmäiseen eli vasempaan takajouseen kun yhden mutterin irrotus ei onnistunut.

Sitten oli ammattilainen mukana ja aikaa meni noin 10 tuntia. No työkalut eivät olleet aivan viimeisen päälle, mutta silti.

Suurin ongelma olivat sellaiset mutterit joissa päässä kuusiokolot, joiden kanssa oli todella suuria vaikeuksia.

Nämä vaikeudet korostuivat varmaankin siitä, että auto oli ruostesuojattu talvella ja kaikki mutterit olivat tuossa liimamaisessa massassa, johon nailonmutterit kyllä jumiutuivat tehokkaasti. Ahtaissa paikoissa jouduttiin 3 mutteria halkaisemaan jne.

Lopputulos oli kyllä todella hyvä H&R 30 mm madallusjousilla. Nyt kyllä vielä pitää tarkkailla renkaiden kulumista eli camber`han lienee muuttunut.

En ehdottomasti ryhtyisi tuohon hommaan enää uudelleen vaan veisin auton esimerkiksi Vianor`iin.

pietro
Viestit: 119
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 23:30
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pietro »

Nonnin. Siinäs kuulitte. Kyllähän se auto sitten pitää ilmoisesti joko viedä Vianoriin tai Rasviksen pihalle. Molemmissa vaihtoehdoissa kustannus on kutakuinkin sama.
Ei vaisinkan. Voishan sitä yhen pyörän katsastaa niinkuin Teuhkakin oli tehnyt. Omassa sentään ei mutterit ainakaan toivonmukaan ole kauheesti jämähtäneet. Vielä.
Pitänee ajoittaa homma arkipäivään jos vaikka sattuu tarvitsemaan varaosia (vrt. halkaistut mutterit). Kävi nimittäin kerran valuhommissa niin jotta petonki loppui kesken ja mistäs sitä kesäsunnuntaina hommailee. Lähi Ruokavarastostako?? Maanantaihinhan se homma meni ja kauhee vitutus. Vitutus oli niin suuri että vaimokin alkoi vittuilemaan :mrgreen: ...kele

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

pietro kirjoitti:Kyllähän se auto sitten pitää ilmoisesti joko viedä Vianoriin tai Rasviksen pihalle. Molemmissa vaihtoehdoissa kustannus on kutakuinkin sama.
No mikäs siinä, kauheat ruuvausvieroitusvapinat päällä kun en ole kuukauteen päässyt omaa autoa käpistelemään :wink:
Vaan ehkä nyt ei kumminkaan kannata Turusta tänne asti ajella.

Vierestä katselin kun 155TS vaihtoi yhteen 156:een alustaa ja ne Teuhkan mainitsemat mutterit olivat tosiaan aika pahat avata.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
155TS
Viestit: 781
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja 155TS »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Vierestä katselin kun 155TS vaihtoi yhteen 156:een alustaa ja ne Teuhkan mainitsemat mutterit olivat tosiaan aika pahat avata.
Ne oli kyllä vähän hankalat, mutta kun omaa kunnon kuusiokoloavaimen ja mielellään sellaisen jonka saa räikkävääntimeen kiinni ei pahempia ongelmia pitäisi olla. Tietysti pitää muistaa putsata kierteet ja se kuusiokolo huolellisesti, nimittäin kun se kuusiokoloavain pääse kerran lipsahtaa niin sitten rupee tulee ongelmia. Tuokaa tänne vaan, Kyllä minäkin niitä voin vaihtaa, jos vaan löytyy aikaa :wink:
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

alfa 156 v6 kirjoitti:Lukaseppa Entusiasti 3/2001, siinä on juttu aiheesta :o Tais olla tolla nettisivuilla imutettavana PDF:näkin

edit: olihan se http://www.aref.fi/aref-malli.pdf
Kiitos vinkistä! Täytyy perehtyä ja varata varmuudeksi sellainen päivä ettei haittaa jos auto ei tule samana päivänä kasaan. Suurin ongelma on paikka, työkaluja löytyy perhe piiristä vaikka korjaamon tarpeisiin. Veli on rukannut autoja (Honda ja Opel :roll: ) sen verta paljon että kyllä uskon että valmista tulee.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Ghost
Viestit: 456
Liittynyt: 18 Marras 2003, 14:47
Car(s): GT 3.2 Q2
156 2.0 T.S
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ghost »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Vierestä katselin kun 155TS vaihtoi yhteen 156:een alustaa ja ne Teuhkan mainitsemat mutterit olivat tosiaan aika pahat avata.
Että osaisi ennakolta varautua vastoinkäymisiin, niin missähän nämä ilkikuriset mutterit sijaitsee?

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5150
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

Ghost kirjoitti:
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Vierestä katselin kun 155TS vaihtoi yhteen 156:een alustaa ja ne Teuhkan mainitsemat mutterit olivat tosiaan aika pahat avata.
Että osaisi ennakolta varautua vastoinkäymisiin, niin missähän nämä ilkikuriset mutterit sijaitsee?
Olisko kallistuksen vakaajan yläpäät?? etukäteen mulkasin että voipi olla aikas V*mäiset... :oops: ainakin rajusti ruosteessa jos ei muuta :roll:

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:No mikäs siinä, kauheat ruuvausvieroitusvapinat päällä kun en ole kuukauteen päässyt omaa autoa käpistelemään :wink:
Vaan ehkä nyt ei kumminkaan kannata Turusta tänne asti ajella.
Jos oikein pahaksi äityy niin mulla olisi lääkkeeksi jarruremontti siihen kaksilitraiseen ;)
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

alfa 156 v6 kirjoitti: Olisko kallistuksen vakaajan yläpäät?? etukäteen mulkasin että voipi olla aikas V*mäiset... :oops: ainakin rajusti ruosteessa jos ei muuta :roll:
Jostain syystä niissä vakioissa koiranluissa ole pallonivelissä mitään tartuntapintaa josta saisi kiinni pidettyä ruosteista mutteria avatessa. Se kuusiokolo muljahtaa heti. Ilmanpaineella toimivalla iskevällä mutterinvääntimellä aukeaa kyllä näppärästi. Tilalle vaihdoinkin koiranluun mallia motonet, jossa on kiintoavaimelle kolot.
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Basswood
Viestit: 21
Liittynyt: 29 Elo 2003, 21:09
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Basswood »

Mistäs päin setin tilailit? Ja paljonkos kustansi? On vähän härskin näköinen tuo 156 vakio alustalla ja 225/50-16 pyörillä.
75 T.S. -91 (evp), GT JTS -06, Fiat 124 Spider -75, 159 2.4JTDM Aut -07 (ex: 156 2.4JTD 1999)

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Itse tilasin Raumalta Kiiltovaunusta. Asiallista ja asiantuntevaa palvelua.
KW Variant 2 (ulosvaimennus) n. 1350€, ja KW Variant 1 taisi olla jotain 1150€ luokkaa Alfaan. Korkeudensäätö molemmissa sama, -35 - 65mm.

Suosittelen, olen ollut helvetin tyytyväinen.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Ghost kirjoitti:Että osaisi ennakolta varautua vastoinkäymisiin, niin missähän nämä ilkikuriset mutterit sijaitsee?
En kyllä muista enää mitään 156:n alustan rakenteesta :oops: mutta muistaakseni siinä ei ollut McPhersoneita takana? Muistelisin että iskarin yläpäät olivat korissa kiinni noilla muttereilla ja iskareiden varsissa oli "reiät" kuusiokoloavaimille. Mutterit piti siis avata ennen kuin tolpat lähtivät autosta veks. Siinä iskarin kiinnityksessä oli joku kumimöltti, joka jousti ärsyttävästi kun mutteria yritti avata.

155TS muistaa varmaan paremmin.
BSTR kirjoitti:Jos oikein pahaksi äityy niin mulla olisi lääkkeeksi jarruremontti siihen kaksilitraiseen
Tänään yritin tappaa pahinta vapinaa painimalla Pajeron kanssa, mutta ei sekään oikein auttanut :roll: Jos saan sen oman auton kotiin ennen viikonloppua niin käpistelen sitten sitä, siinäkin on yhtä sun toista pientä puuhattavaa. Vaan jos tulli ei vieläkään pysty keksimään laskun loppusummaa niin sitten viikonlopulle täytyy keksiä jotain muuta. Kilpurin jarrujen kopelointi ei kuulosta yhtään huonommalta vaihtoehdolta :-D Mitäs niille pitäisi tehdä?
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
155TS
Viestit: 781
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja 155TS »

Ainiin ne ne takaiskareiden yläkiinnitys mutterit. ne oli tosiaan lujassa kiinni, mutta olisiko niiden avaamis vaikeudet kyseisessä autossa johtunut siitä, että siihen oli vaihdettu jouset aikasemmin Vianorilla. Pojat varmaan vetänyt siellä ne paineilmaräikällä niin tiukkaan kuin menee. Oikeastihan niitä ei kovin tiukalle tarvitse laittaa.
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

Avatar
Ghost
Viestit: 456
Liittynyt: 18 Marras 2003, 14:47
Car(s): GT 3.2 Q2
156 2.0 T.S
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ghost »

Noniin, nyt on sitten Eibachit alla. Ja että mikä oli lujassa?

Takaiskareiden yläpäät lähti helpolla, kallsituksenvakaajan koiranluut olikin sitten vaikeammat, ikäänkuin kierteen pää olisi lyöty linttaan kaikista neljästä tangosta. Takapään koiranluut sain auki, etupäästä piti avata rälläkällä. Takaiskareitten alapään/poikittaistuen pultit aukesi helpolla, mutta itse pultin irtisaaminen olikin jo toinen juttu; 20cm pitkä pultti kun oli käsittämättömän ruostunut ja jumittunut. Paineilma työkalut ja apumies olisivat olleet kova sana.

Etupäässä kaikki muu paitsi jo mainitut koiranluut ja iskarin alapäässä oleva 10mm kannalla oleva kuusiokolopultti aukesivat helpolla. Kuusiokolopultin kohdalla oli pakko luovuttaa ja lähteä pajalle. Aukesihan se 120 cm jatkovarrella ja lekalla koputtelemalla, paineilma mutterinvääntimestä ei ollut mitään apua,oli meinaan aivan sika jumissa.

Itse etujouset ovat jo 2,0 t.s:ssä 13,5 cm pitemmät, kuin se väli, mihin ne on puristettu ja kun jousen halkaisija on pieni ei "kaksikoukkuinen" jousen puristin oikein toimi... onnistuu se jotenkin, mutta...

Aikaa kului rutkasti enemmän, kuin olin ennakkon arvionut, ehkä noin 10 tuntia, samalla tosin vaihtui etupään ylätukivarret, vanhat kun narisivat.
Uusiin tukivarsiin laitoin powerflex-puslat, saas nähdä nariseeko. Hienoinen yllätys oli, että molempien alkuperäisten ylätukivarsien pallonivelet oli väljät, autolla kun on ajettu alle 60tkm! Selvisipä syy kadonneeseen suuntavakavuuteen.

Niin, että jos vähänkään epäilee omia kykyjään tai ei omista pitkää pinnaa, ei kannatta alkaa jousia/iskareita vaihtamaan. :?

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Ghost kirjoitti:Niin, että jos vähänkään epäilee omia kykyjään tai ei omista pitkää pinnaa, ei kannatta alkaa jousia/iskareita vaihtamaan. :?
mä epäilen omia kykyjäni ja mulla ei oo pitkää pinnaa, mutta silti meinaan hommaan ryhtyä :mrgreen: saas nähä mitä siitäkin tulee...

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Epezi kirjoitti:
Ghost kirjoitti:Niin, että jos vähänkään epäilee omia kykyjään tai ei omista pitkää pinnaa, ei kannatta alkaa jousia/iskareita vaihtamaan. :?
mä epäilen omia kykyjäni ja mulla ei oo pitkää pinnaa, mutta silti meinaan hommaan ryhtyä :mrgreen: saas nähä mitä siitäkin tulee...
Oikea asenne!
Ihminen pystyy melkein mihin vaan, kunhan saa homman käyntiin.. aikaa saattaa kyllä palaa :mrgreen:
- Alfaholic -

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Paljonkos ylätukivarsien puslat kustansi?
On muuten jo pientä klappia , ajettu 28tkm. Molemmat menee vaihtoon jonkin ajan kuluttua.

Omassa tuo takaripustuksen 20cm pultti teki myös kiusaa, about 2h verran. Pikkuhiljaa tuurnalla naputelemalla irtos.
Makaroonia jo vuodesta -98

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Jappe kirjoitti:aikaa saattaa kyllä palaa :mrgreen:
Siinä se ongelma yleensä onkin. Kun rassi tarttis yleensä saada ajoon seuraavaksi päiväksi... Ja pultithan luonnollisesti katkeavat vasta siinä vaiheessa kun palikkakaupat ovat jo kiinni.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Jappe kirjoitti:aikaa saattaa kyllä palaa :mrgreen:
Siinä se ongelma yleensä onkin. Kun rassi tarttis yleensä saada ajoon seuraavaksi päiväksi... Ja pultithan luonnollisesti katkeavat vasta siinä vaiheessa kun palikkakaupat ovat jo kiinni.
Ongelmat ovat tuttuja 8) mutta pelimieshän aloittaa rempan pe. iltana, joten on olemassa pienenpieni mahdollisuus päästä kiesillä duuniin maanantaina.. eikä sovi unohtaa riittävää määrää asennusolutta :mrgreen:
- Alfaholic -

Avatar
Ghost
Viestit: 456
Liittynyt: 18 Marras 2003, 14:47
Car(s): GT 3.2 Q2
156 2.0 T.S
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ghost »

puuha kirjoitti:Paljonkos ylätukivarsien puslat kustansi?
Noin 85e postikuluineen, Muukkoselta. Kallistuksenvakaajan välitangot olisi muuten Deltassa maksaneet 63,50/kpl ja Motonetissä 19,90...

Eibach jouset eivät aivan täyttäneet odotuksiani, auto kun putosi keulasta 40mm ja takaa 25 !!! Nyt se makaa nenä maassa kuin ajokoira ja "pohjakelmu" raapii joka paikassa, roiskeläpät vain silloin tällöin :( . Ajopuoli on kyllä ihan ok, mutta muijallehan tuollaista autoa ei voi enää kauppareissulle antaa

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Ghost kirjoitti:Noniin, nyt on sitten Eibachit alla. Ja että mikä oli lujassa?

Takaiskareiden yläpäät lähti helpolla, kallsituksenvakaajan koiranluut olikin sitten vaikeammat, ikäänkuin kierteen pää olisi lyöty linttaan kaikista neljästä tangosta. Takapään koiranluut sain auki, etupäästä piti avata rälläkällä. Takaiskareitten alapään/poikittaistuen pultit aukesi helpolla, mutta itse pultin irtisaaminen olikin jo toinen juttu; 20cm pitkä pultti kun oli käsittämättömän ruostunut ja jumittunut. Paineilma työkalut ja apumies olisivat olleet kova sana.

Etupäässä kaikki muu paitsi jo mainitut koiranluut ja iskarin alapäässä oleva 10mm kannalla oleva kuusiokolopultti aukesivat helpolla. Kuusiokolopultin kohdalla oli pakko luovuttaa ja lähteä pajalle. Aukesihan se 120 cm jatkovarrella ja lekalla koputtelemalla, paineilma mutterinvääntimestä ei ollut mitään apua,oli meinaan aivan sika jumissa.

Itse etujouset ovat jo 2,0 t.s:ssä 13,5 cm pitemmät, kuin se väli, mihin ne on puristettu ja kun jousen halkaisija on pieni ei "kaksikoukkuinen" jousen puristin oikein toimi... onnistuu se jotenkin, mutta...

Aikaa kului rutkasti enemmän, kuin olin ennakkon arvionut, ehkä noin 10 tuntia, samalla tosin vaihtui etupään ylätukivarret, vanhat kun narisivat.
Uusiin tukivarsiin laitoin powerflex-puslat, saas nähdä nariseeko. Hienoinen yllätys oli, että molempien alkuperäisten ylätukivarsien pallonivelet oli väljät, autolla kun on ajettu alle 60tkm! Selvisipä syy kadonneeseen suuntavakavuuteen.

Niin, että jos vähänkään epäilee omia kykyjään tai ei omista pitkää pinnaa, ei kannatta alkaa jousia/iskareita vaihtamaan. :?
Pakko yhtyä yllä olevaan näkemykseen. Hieman masentaa kun koko päivän hikoillut ja viimein saanut KW var 1 alle ja sitten huomaa että ja nyt on jotain pahasti pielessä. Auto on maassa kiinni niin ettei edes tunkkia saa alta pois. Ja tämä siis korkeus-säädön ylä asennossa. Yritän tässä selvittää tuliko mukana väärät jouset, kun menivät paikoilleenkin niin paljon helpommin kuin vanhat tulivat pois. Palaan asiaan kun saan jotain selvyyttä :bad-words:
Ayrton Senna da Silva forever

Vastaa Viestiin