Originali kirjoitti:Herwoodissa, Tieteenkatu 1:n etäparkkiksella bongattu valkoinen 33 1.7 16V, jossa bbs-tarra takalasissa. Rekkari ZHR-sarjaa kuten omassa 33:ssakin.
Mulla myös! Eli nyt on ainakin kolme ZHR-sarjan 33:sta BBS:ssä. Hyvä me
Multa löytyy ZHR-sarjalainen 164
164 TS -91, VW Kleinbus -69 (lauluautoprojekti parin kaverin kanssa)
Eilen näkyi TV1:ssä ohjelma junankuljettajista ja heidän työhönsä liittyvästä ikävästä ongelmasta eli junan eteen kävelijöistä (en muista ohjelman nimeä). Yksi junakuski ajeli töihin metallinharmaalla 156 TS 1.8 Sportwagonilla. Autoa oli kuvattu sekä ulkoa että sisältä. 156 oli kuvissa about minuutin ajan, ehkä jopa kaksi.
Bongattu 1.kesäkuuta aamuruuhkassa Hietalahden- ja Kalevankadun kulmassa punainen 75:n komeat evoluzione tarrat kyljissä, musta tai grafiitin harmaa GTV sekä basic 156 ja HYVÄN näköinen naisalfisti ! Itsehän köröttelin Perhe Marealla..
Pitkästä aikaa tuli bongattua Nokialla jotain mainitsemisen arvoista, elikkä tänään harju-centerin parkkihalliin tuli punainen 155 super. Omistajan kanssa tulikin vähän juteltua (ja olikin jo ennestään tuttu kaveri) ja kertoi olevansa jo alfisti toisessa polvessa. Foorumiakin mainostin, sanoi joskus käyneensäkin sivuilla.
MK kirjoitti:Wile.E bongattu lauantaina iltapäivällä Kouvolassa Lehtomäen risteyksessä (olihan?), sininen 156, ja lapa nousi reippaasti korkealle
Pitää paikkansa Olen sua yrittänyt jo pidempään bongata (Parkissa kyllä nähnyt) ja nyt tietenkin ehdit ensin sen tänne kirjaamaan
Enkä olisi itsekään välttämättä huomannu, jollei poika olis huutanut takapenkiltä: kato hieno Alfa.
Kotipäin Inksaan mennessä tuli vielä uuskeulainen 156 ja 33:nen vastaan.
Tänään tampereella tuli nähtyä monta 156:sta ja 164:sta ajossa mutta ei tainneet olla tuttuja kun ei moikanneet... kangasalla kirpputorin edessä oli sininen 164 parkissa, oliko joku täältä?
GAMMA500 kirjoitti:Tänään tampereella tuli nähtyä monta 156:sta ja 164:sta ajossa mutta ei tainneet olla tuttuja kun ei moikanneet... kangasalla kirpputorin edessä oli sininen 164 parkissa, oliko joku täältä?
Porukat on ollu näköjään liikenteessä kuusnepalla.
Tulikohan bongattua Rasvis lauantaina siinä viiden-kuuden paikkeilla kaivarissa?! Ainakin auto oli identtinen, mutta kuski näytti jotenkin oudolta . Itsehän köröttelin taas perhemarealla..
Boxer33 kirjoitti:Tulikohan bongattua Rasvis lauantaina siinä viiden-kuuden paikkeilla kaivarissa?! Ainakin auto oli identtinen, mutta kuski näytti jotenkin oudolta .
Nähtävästi tuli bongattua, tuo "kuski näytti jotenkin oudolta" viimeistään varmisti asian
Hämeenkosken risteyksessä musta 156 ajoi edestä ja kuskilla lapa reilusti pystyssä! En meinannut itse huomata, kun piti autoja vahtia molemmista suunista.
Oliko joku palstalaisista, aivan kuin olisi tunnistanut minut?
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Bongattu hopeinen 156 (Mahoko?) vähän ikävämmissä merkeissä. Hinausauton lavalle menossa Hämeenlinnnan väylällä Helsingissä. Toivottavasti ei ollut jakopäänhihna?!?
Vantaa-Jyväskylä-Vantaa-välillä useita Alfoja, mm. etuvetoinen punainen Spider. Ei moikkauksia takaisin. Tänään kuuden jälkeen kehä ykkösellä ajeltiin rinnakkain vanhemman, vihreän Maseratin kanssa. Perässä ei ollut tunnusnumeroita.
Punainen 156 GTA Vihdintien risteyksessä tänään iltapäivällä.
Hetki tästä harmaa Bertone coupe Mannerheimintiellä YA:n kohdalla.
Eduskuntatalon paikkeilla Maserati 3200GT.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Päivittäin tulee bongattua Lohjan tietyömaalla musta 33 16v ja punanen 156 sekä virkkalan suunnalla punanen 75 (liekkö sama mikä myynnissä kepössä)
Niin ja Dressmannin näyteikkunassa näkyy monta kertaa päivässä 75 2.0 tc,ruma karju tuijottaa aina kuskin paikalta
Melkein kaikille kerkesin moikkaan, ei kyl näkynyt vastauksia .
Tunnustaako kukaan?
Harvoin tulee nähtyä noin montaa parin tunnin sisään. Tiedä sitten oonko normaalisti vain enempi puusilmä, nyt oli vaimo messissä niin huomiokyky oli tuplaantunu
Bulgarian_Stallion kirjoitti:Miksohän uusimpia alfa (156, 147) omistaji eivät ikina moikka mua (alfa 33) vaikka mun käsi on aina pystyssä?????Näen melkein joka päivä noin 5-10 alfa 156 ja ei edes yks niist ole moikkanut mua?!?!??!?!Ne aina vaan jaa tuijotamaan?? Onko muilla sama kokemus???Olen ajannut yli vuosi mun alfalla ja vaan yksi alfa 156 on moikkanut mua ja se on meidän diplomaati naapuri...Kyl muut (164,155,33,75,90)alfan omistajat moikka aina.... kun uudet ei moikka se vaan saa mut tuntemaan...liian vanhaks.....
Sama juttu se on kun ajaa uudella Alfalla.. Silloin eivät vanhempien Alfojen kuskit morjestele. Tässä runsaan viiden vuoden aikana muistaakseni ainoastaan yksi 75:n kuljettaja on morjestanut.. Sekin Bella Italia -alueelle menevällä soratiellä toissa vuonna.
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Taisi olla BSTR jonka bongasin Kaivokselan risteyksessä puolen päivän jälkeen?
Toivottavasti oli nainen ratissa... itse nimittäin olin tuolloin keskustassa töissä ja jätin auton emännän käyttöön. Huomenna 20 tkm huoltoon ja periaatteena on ettei ikinä tule ylitettyä huollon määräämää kilometrirajaa => ei olisi riittänyt kilometrit keskustassa käyntiin
Meikkis moikkaa kaikille!!!
Harvemmin 156 kuskeilta tulee vastauksia, mut ainakin täällä lahdessa noin 1/3 osa moikkaa takas. Ehkä ne loputkin oppii joskus!
Sit se bongaus. Noin about -74 GTV karjalankadulla. Itse olin americanraudan kyydissä hi ei kehdannu morjenstella.
Melkein kaikille kerkesin moikkaan, ei kyl näkynyt vastauksia .
Tunnustaako kukaan?
Harvoin tulee nähtyä noin montaa parin tunnin sisään. Tiedä sitten oonko normaalisti vain enempi puusilmä, nyt oli vaimo messissä niin huomiokyky oli tuplaantunu
tod näk me nähtiin ja ainakin koitin takas morottaa...
ilta cruisinkia oli myös..
Sininen 156 Itiksen itäpuolella.
Oli vastakkaisella kaistalla liikennevaloissa.
Valot vaihtu meille vihreelle ja käännyimmen noka ohi.
Todella varovasti sieltä käsi nousi pystyyn mutta kummiskin
155TS kirjoitti:Terve tv . Oli vähän kädet täynnä, joten en voinut tervehtiä
Käsi nousi sieltä reippaasti, mulla oli jotenkin ajotapahtuma kesken niin etten saanut kuin sormea nostetuksi, ei varmaan näkynyt edes
Äsken Munkkaan Turun moottoritietä tullessani oli punainen Sprint juuri hyytynyt tien poskeen. Todella suuret pahoittelut kuskille, huomasin vähän liian myöhään. Olisin muuten voinut hinata vaikka tuohon Teboilille.
Ehkä viikonloppuna pystyy olemaan parempi alfisti sitten
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
Eilen tai toissa päivänä 6-tiellä Lappeenrannan kohdilla sähkönsininen 156 suuntasi Kouvolan suuntaan, oli levikettä ja spoikkaa ja jotain ?tribaali?-koukeroita takakyljessä, itseasiassa oli aika yöks.(Toivottavasti omistaja ei pahoita mieltään) Noh, itse ajelin rumalla 33:lla.
Georgios Terziakis kirjoitti:Eilen tai toissa päivänä 6-tiellä Lappeenrannan kohdilla sähkönsininen 156 suuntasi Kouvolan suuntaan, oli levikettä ja spoikkaa ja jotain ?tribaali?-koukeroita takakyljessä, itseasiassa oli aika yöks.
Tuota joskus täälläkin päivitelty. Omistaja taitaa kuulua alfa-omistajien harvalukuiseen fast-and-furious-alajaostoon.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
Tuosta lapanen pystyssä ajelemisesta vaan, joskus silloin vuonna nakkisota (199?) kun ostin 33:n, ei paljon ollut Alfoja liikenteessä, silloin lapanen nousi melkein Alfasta kuin Alfasta, nykyään en jaksa edes yrittää moikkaamista, katsovat vaan pitkään että mikä kylähullu tuossakin morjestaa... Suurin osa täällä (imatra) olevista Alfoista on 156 tai 147 ja kuskina hmm... ei-alfisti...
155TS kirjoitti:Terve tv . Oli vähän kädet täynnä, joten en voinut tervehtiä
Käsi nousi sieltä reippaasti, mulla oli jotenkin ajotapahtuma kesken niin etten saanut kuin sormea nostetuksi, ei varmaan näkynyt edes
Äsken Munkkaan Turun moottoritietä tullessani oli punainen Sprint juuri hyytynyt tien poskeen. Todella suuret pahoittelut kuskille, huomasin vähän liian myöhään. Olisin muuten voinut hinata vaikka tuohon Teboilille.
Ehkä viikonloppuna pystyy olemaan parempi alfisti sitten
Silloin kun haettiin projekti 164:nen Turusta Tampereelle jouduttiin pysähtymään ennen moottoritietä ja iloisesti amislippikset Fordissa tööttäsi meille seisoessamme tienposkessa