Iso Rivolta
Valvoja: Moderators
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
V6 kirjoitti:aika harvinainen muuten toi Iso Rivolta Lele , tuo taisi olla tuolla 5.7 litraisella koneella
Valmistusmäärät Chevyn koneella:
Lele 300 hp (Chevrolet): 112
Lele 350 hp (Chevrolet): 13
Finnsharkin Iso Italiasta-ketjusta omistaja kirjoitti:Tämä on loppupään SBC-Lele, joten 350 CID moottorin todennäköisyys on erittäin korkea - varsinkin jos kannen valunumerotkin kerran tukevat asiaa. Auton otteessa lukee 350 hv (257 kw), mutta se on oikeasti 300 hv versio BW:n (edit: Muncie M21) nelipykäläisellä manuaalilla. Vuosimalli on 1971, mutta tieto ensirekisteröinnistä näyttäisi kadonneen Ruotsiin tuodessa ja vain vuosimallitieto on säilynyt kun auto on rekisteröity vuonna 1976. Puulaatikkomoottorihan on voinut lojua ties missä hangaarissa kuukausi- tai vuositolkulla, ennen kuin on päätynyt italialaisen tehtaan linjalle.
Nippeleistä ja nappeleista suurin osa näyttäisi olevan Alfa-ryjää.
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
^ Isorivoltan omistaja kertoili, että esim. perämurikka on Jaguarista ja raidetangonpäät on samat kuin jossain traktorissa. Olivat ihmetelleet saksalaisessa traktorien varaosanettikaupassa, kun omistaja oli tilannut traktorin raidetangonpäät Isorivoltaan. 

Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
^ Ja että autossa on vain 2 äänenvaimmeninta vakiona, pälyilin Fiat osastolla ja sivukorvalla kuulin kun joku tekee erikoista ääntä. Pakitteli Isorivolta juuri ruutuun, faija siinä tokasi, että menee ihan kylmiä väreitä 

I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
Piti lukea koko ketju läpi ja ei taida olla täyttä varmuutta mitä tuosta pannusta irtoaa, koska...Raimo Miettinen kirjoitti:V6 kirjoitti:aika harvinainen muuten toi Iso Rivolta Lele , tuo taisi olla tuolla 5.7 litraisella koneella
Valmistusmäärät Chevyn koneella:
Lele 300 hp (Chevrolet): 112
Lele 350 hp (Chevrolet): 13Finnsharkin Iso Italiasta-ketjusta omistaja kirjoitti:Tämä on loppupään SBC-Lele, joten 350 CID moottorin todennäköisyys on erittäin korkea - varsinkin jos kannen valunumerotkin kerran tukevat asiaa. Auton otteessa lukee 350 hv (257 kw), mutta se on oikeasti 300 hv versio BW:n (edit: Muncie M21) nelipykäläisellä manuaalilla. Vuosimalli on 1971, mutta tieto ensirekisteröinnistä näyttäisi kadonneen Ruotsiin tuodessa ja vain vuosimallitieto on säilynyt kun auto on rekisteröity vuonna 1976. Puulaatikkomoottorihan on voinut lojua ties missä hangaarissa kuukausi- tai vuositolkulla, ennen kuin on päätynyt italialaisen tehtaan linjalle.
Nippeleistä ja nappeleista suurin osa näyttäisi olevan Alfa-ryjää.
omistaja jatkaa kirjoitti:Olen tässä ihmetellyt, että miksi mun autossa on korotettu konepelti. Kirjallisuuden mukaan tuo tuli tuotantoon vasta Ford-koneiden myötä 1972, mutta on mahdollista, että Holleyn kaasuttimella varustetut moottorit vaativat myös lisää tilaa. Vakiokoneessa (300 hv) käytettiin Carterin kaasutinta ja kireämmissä (350 hv) oli taas Holley. Mun auto on listattu jossain kirjoissa 300-heppaiseksi, mutta ihan mahdoton ajatus ei ole, että se olisi sittenkin toimitettu tehokkaammalla koneella. Holleyn kaasarin ja konepellin väliin jää 10 millin rako. Ensimmäinen ruotsalainen omistaja sanoi, että se nakutti 100-oktaanisella ja että autoa joutui ajamaan 102-oktaanisella lentobensalla... Otteessakin lukee 257 kW (=350hv). Puristuksia pudotettiin myöhemmin, jotta autoa voisi myös käyttää...
- Xehpuk
- Viestit: 697
- Liittynyt: 09 Loka 2009, 19:05
- Car(s): Pitkäkattoinen 159 2.0JTDm 2011
ex AR 156 V6 1998 - Paikkakunta: Valkeakoski
Itse tykkään enemmän Grifosta, 7 litri tietty.Riqu Ruisku kirjoitti: Himputti ku jäi tuo Isorivolta jyskyttämään takaraivoon suht vahvana omistamisenhaluna. Ei nuo jenkkikoneet yleensä puhuttele mua yhtään mut jotenkin tuo paketti toimi kaikessa mystisyydessään varsin koukuttavasti.
ps. video tarvitsee äänet

- Riqu Ruisku
- Viestit: 30
- Liittynyt: 23 Heinä 2011, 18:51
Piti eilen googletella ISO matskua ruudulle oikein urakalla, mut jostain syystä Grifo jää mun maun puitteissa kakkoseksi. Tai oikeastaan kolmoseksi kun kärkikaksikkoon kiilaa vielä tämä: http://www.conceptcarz.com/view/photo/5 ... photo.aspx
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
http://www.conceptcarz.com/view/photo/5 ... photo.aspx
Mikä toi harmaa "perheauto" tuossa takana on?
Sairaan hieno!
Mikä toi harmaa "perheauto" tuossa takana on?
Sairaan hieno!

- Riqu Ruisku
- Viestit: 30
- Liittynyt: 23 Heinä 2011, 18:51
http://www.classiccarsforsale.co.uk/cla ... rno/103294
Tuolla on ollut Fidia pitkään myytävänä. Hp. 50.000 euroa tuntuu aika kovalle, varmaan melkoisesti tinkimisen varaa. Classic Cars-lehden taulukko antaa puolestaan Lelen arvoksi noin 12.000 puntaa, Fidian pitäisi olla samaa luokkaa. Toisaalta näin harvinaisissa autoissa on aika vaikea määritellä mitään yleistä hintatasoa, loppujen lopuksi se on aina ostajan ja myyjän välinen kompromissi. Grifon arvohan on sitten jotain ihan muuta.
Kiitos kaikille hienoista kuvista, niin Isosta kuin muistakin. Oli myös hyvä ajatus niputtaa linkit yhteen.

- Liitteet
-
- fidia.jpg
- (21.73 KiB) Tiedosto ladattu 3865 kertaa
"l'Alfa Romeo non è una semplice fabbrica di automobili"
Mun tuorein Classic Cars on jo viiden vuoden takaa, mutta monien italialaisten hinta-arviot pistävät hymyilemään. Mun tulkintani on, että hintataulukko on jäänne jostain 80-luvulta ja sen ajan tasalla pitämiseen ei ole riittänyt intoa eikä energiaa enää vuosikymmeniin varsinkaan harvinaisemman kaluston suhteen. Lopputulos on sitten ihan mitä sattuu.Satta kirjoitti:Tuolla on ollut Fidia pitkään myytävänä. Hp. 50.000 euroa tuntuu aika kovalle, varmaan melkoisesti tinkimisen varaa. Classic Cars-lehden taulukko antaa puolestaan Lelen arvoksi noin 12.000 puntaa, Fidian pitäisi olla samaa luokkaa. Toisaalta näin harvinaisissa autoissa on aika vaikea määritellä mitään yleistä hintatasoa, loppujen lopuksi se on aina ostajan ja myyjän välinen kompromissi.
Mitä Fidiaan tulee, niin kaikki paitsi ehkä 20-30 autoa lienee puserrettu kuutioksi. Valtaosa säilyneistä on kohtalaisen minttejä ja halvempaa neliovista kasilinttaa halajava joutuu kyllä aika helposti tyytymään Bel Airiin.
jep-jep.
Sen mitä olen vuosikymmenien ajan seurannut, en omasta puolestani ole valmis leimaamaan Classic Carsin hintataulukkoa täydeksi roskaksi. Totta kai arviot ovat parhaimmillaankin vain suuntaa antavia ja laahaavat koko ajan enemmän tai vähemmmän jäljessä todellisesta tilanteesta. Niitä kuitenkin päiviteetään jatkuvasti mm. huutokauppatulosten pohjalta. Hintataso vaihtelee eri maissa, valuuttojen arvot muuttuvat, ja tällaisilla autoilla on aina mm. omistajista riippuva yksilöllinen arvo jne. Muista lehdistä tai netistä löytyy ehkä parempia arvonmäärityksiä tai -taulukoita.kare kirjoitti:Mun tuorein Classic Cars on jo viiden vuoden takaa, mutta monien italialaisten hinta-arviot pistävät hymyilemään. Mun tulkintani on, että hintataulukko on jäänne jostain 80-luvulta ja sen ajan tasalla pitämiseen ei ole riittänyt intoa eikä energiaa enää vuosikymmeniin varsinkaan harvinaisemman kaluston suhteen. Lopputulos on sitten ihan mitä sattuu.Satta kirjoitti:Tuolla on ollut Fidia pitkään myytävänä. Hp. 50.000 euroa tuntuu aika kovalle, varmaan melkoisesti tinkimisen varaa. Classic Cars-lehden taulukko antaa puolestaan Lelen arvoksi noin 12.000 puntaa, Fidian pitäisi olla samaa luokkaa. Toisaalta näin harvinaisissa autoissa on aika vaikea määritellä mitään yleistä hintatasoa, loppujen lopuksi se on aina ostajan ja myyjän välinen kompromissi.
Mitä Fidiaan tulee, niin kaikki paitsi ehkä 20-30 autoa lienee puserrettu kuutioksi. Valtaosa säilyneistä on kohtalaisen minttejä ja halvempaa neliovista kasilinttaa halajava joutuu kyllä aika helposti tyytymään Bel Airiin.
http://www.motorbase.com/auctionlot/by-id/1877276213
Tuolta pitäisi löytyä Essenissä 2009 huutokaupattu Fidia noin 25.000 euroa josta on vielä matkaa 50.000 euroon. Hollannissa pitäisi edelleen olla henkilö, joka on vuosien ajan keräillyt (huonokuntoisia) Fidioita ja omistanee niitä toistakymmentä kappaletta. Ne tuskin ovat rekisterissä tai välttämättä edes ajokuntoisia, ja samoin on varmasti muissa maissa. On ylipäänsä aika rohkeaa varmuudella arvioida, kuinka paljon vajaasta 200:sta Fidiasta on vielä jäljellä.
Ei tarvitse mennä minnekään 1980-luvulle, vielä muutamia vuosia sitten Lelejä vilahteli toisinaan englantilaisissa huutokaupoissa 5-10.000 punnalla. Punta oli silloin ehkä 1,5 euroa. Em. CC:ssa oli keväällä myytävänä Lele noin 50.000 GBP, se oli kuitenkin ilmoituksen mukaan jonkinlainen erikois- tai kilpamalli, jota oli tehty vain muutama.
"l'Alfa Romeo non è una semplice fabbrica di automobili"
Mä olen. Moni auto, josta mä olen ollut viime vuosina ollut hieromassa kauppaa, on tuossa taulukossa hinnoiteltu perin eriskummallisesti. Se johtuu kai aika pitkälle siitä, että hudari on usein se viimeinen keino realisoida käteen jäänyt kama kun sille ei muilla keinoilla löydy ostajaa ja sitten se noteeraus on just sitä mitä se sattuu olemaan eikä meille jää oikeastaan mitään keinoa selvittää minkä tasoisesta autosta oli kysymys. Luettelokuvauksen uskomaton säilymäihme saattaa todellisuudessa olla kolmesta puun alta löytyneestä raadosta koottu pakkelikasa ja ne kuvaukset on tosiaan lähes poikkeuksetta täyttä fiktiota; luetteloon ja huutosopimukseen on kuitenkin aina painettu ehto, joka siirtää lopullisen vastuun ostajalle. Kun autossa on vakava virhe niin ammattilaiset luopuvat huutamisesta ja kittikasa menee sitten jollekin hyväuskoiselle hölmölle johonkin hintaan. Lehdessä sitten lukee, että upea harvinaisuus myytiin käsittämättömän halvalla kun ei se huutokauppaa turistina seurannut toimittajakaan tiedä mistä oli loppujen lopuksi oli kysymys. Kirjoittaapahan vaan, että hyvältä näytti ja tommoseen hintaan se sitten meni!Satta kirjoitti:Sen mitä olen vuosikymmenien ajan seurannut, en omasta puolestani ole valmis leimaamaan Classic Carsin hintataulukkoa täydeksi roskaksi.
Hollannin mittava Iso-varikkokin on kaikessa hiljaisuudessa myyty pois (tuskin siellä useampia em. tunnusmerkistön täyttäviä kokoelmia kuitenkaan on?). Viimeiset tavarat hävitettiin vähän yli vuosi sitten ja ostajilta edellytettiin täydellistä vaitioloa. Mulla on sellainen käsitys, että osa projekteista meni käyttökelpoisten osien irrottamisen jälkeen paaliin.
Jäi tuossa edellä sanomatta, että pidän Fidian käypänä arvona paria kymppiä ja että sen alapuolella täytyy aika helposti tyytyä siihen Bel Airiin. Mulle koko Fidia on kuin Porschen Panamera; ei nyt ihan täysin aukea kuka tuollaisen voisi haluta ja miksi. Lievää vakavammasta päävammasta voisi ehkä olla apua.
jep-jep.
- Eero
- Viestit: 2584
- Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
- Car(s): 75 Turbo America -88
156 SW 2,4 JTD -00 - Paikkakunta: Janakkala
Ja otsikosta puhumattakaan...jutut bellasta jo hiukan kaukana, vaikka siellä Iso olikin.Satta kirjoitti:Tässä alunperin keskusteltiin Fidiasta, sitten teema siirtyi sujuvasti Classic Carsin hintataulukon ala-arvoisuuteen, ja lopputulos oli, että vain täydellinen idiootti voisi ostaa Fidian. Enpä viitsi tuosta enempää jatkaa.
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
Ai tällänen tehty tänne!
Hienoa!
Tosiaan; tullut tuo Tammelassakin nähty Lele kuvattua nyt vähän paremmin. Tosin ne Tammelan kuvat vielä ovat pahasti vaiheessa, mutta ensimmänen kerta kun Stadin Cruisingeissa tuon pongasin; oli aika pysäyttävä hetki kun ei heti tiennyt mitä näkee, Italialaisuus oli selvää, mutta.....
No onneksi Internetti on nykyään kattava kaikilta osin, joten nopeasti löytyi vastauksia.
Hienoa, että näitä laitteita on tänne eksynyt!
Tänne tulee kuvia Tammelasta, jahka kerkeän.
http://kuvablogi.com/blog/1949/198/


Hienoa!
Tosiaan; tullut tuo Tammelassakin nähty Lele kuvattua nyt vähän paremmin. Tosin ne Tammelan kuvat vielä ovat pahasti vaiheessa, mutta ensimmänen kerta kun Stadin Cruisingeissa tuon pongasin; oli aika pysäyttävä hetki kun ei heti tiennyt mitä näkee, Italialaisuus oli selvää, mutta.....

No onneksi Internetti on nykyään kattava kaikilta osin, joten nopeasti löytyi vastauksia.
Hienoa, että näitä laitteita on tänne eksynyt!
Tänne tulee kuvia Tammelasta, jahka kerkeän.
http://kuvablogi.com/blog/1949/198/

http://www.classiccarsforsale.co.uk/cla ... rno/144563
Tuolla on ensi viikon lauantaina myytävänä Grifo. Pikkuisen kalliimpi kuin Fidia.
^Eikös Lahden Classic Car showssa ollut keltainen Lele?
Tuolla on ensi viikon lauantaina myytävänä Grifo. Pikkuisen kalliimpi kuin Fidia.
^Eikös Lahden Classic Car showssa ollut keltainen Lele?
- Liitteet
-
- isogrifo.jpg
- (19.69 KiB) Tiedosto ladattu 2602 kertaa
"l'Alfa Romeo non è una semplice fabbrica di automobili"
http://www.auto-invest.co.uk/category_s ... tegoryID=2
Tuolla on myynnissä Lele Sport hinta 52.000 GBP, väitetään olevan viimeinen valmistettu. Auto on myös esitelty Classic Carsin kesäkuun numerossa, jonka mukaan Lelen Sport-versiota olisi tehty vain noin 20 kpl. Samassa artikkelissa Iso-Bizzarrini Clubin Chris Lackner mainitsee kunnollisen tavallisen Lelen arvoksi 12-15.000 GBP. Se on siis samaa suuruusluokkaa kuin yllä siteeramani CC:n taulukkoarvo. Mutta on perin selvää, että täällä Impivaara-Suomessa nämä asiat tiedetään paljon paremmin kuin Englannissa. Parhaiden arvo kohoaa Lacknerin mukaan noin 30.000 GBP:an. Mutta jos joku nyt menee ostamaan Lelen tai tuon Lele Sportin, ainakaan minä en ole valmis leimaamaan häntä idiootiksi.
Tuolla on myynnissä Lele Sport hinta 52.000 GBP, väitetään olevan viimeinen valmistettu. Auto on myös esitelty Classic Carsin kesäkuun numerossa, jonka mukaan Lelen Sport-versiota olisi tehty vain noin 20 kpl. Samassa artikkelissa Iso-Bizzarrini Clubin Chris Lackner mainitsee kunnollisen tavallisen Lelen arvoksi 12-15.000 GBP. Se on siis samaa suuruusluokkaa kuin yllä siteeramani CC:n taulukkoarvo. Mutta on perin selvää, että täällä Impivaara-Suomessa nämä asiat tiedetään paljon paremmin kuin Englannissa. Parhaiden arvo kohoaa Lacknerin mukaan noin 30.000 GBP:an. Mutta jos joku nyt menee ostamaan Lelen tai tuon Lele Sportin, ainakaan minä en ole valmis leimaamaan häntä idiootiksi.

- Liitteet
-
- isolele.jpg
- (91.32 KiB) Tiedosto ladattu 2445 kertaa
"l'Alfa Romeo non è una semplice fabbrica di automobili"
Luultavasti (?) tuo Bellassa ollut Lele - tai sitten joku muu - on tullattu kesäkuussa, tiedot tullin verotuspäätöksistä:
ISO RIVOLTA LELE 5.7 2D COUPE 257KW
Kunto: N=normaali
Verotuspäätös: 2011-06-08
Käyttöönottopvm: 1976-07-19
Verotusarvo: 744.00€
Maksetut verot: 239.56€
ISO RIVOLTA LELE 5.7 2D COUPE 257KW
Kunto: N=normaali
Verotuspäätös: 2011-06-08
Käyttöönottopvm: 1976-07-19
Verotusarvo: 744.00€
Maksetut verot: 239.56€
"l'Alfa Romeo non è una semplice fabbrica di automobili"
http://www.stolzeclassiccars.nl/
Joop Stolzella myytävänä edelleen punainen Lele hintaan 14.000€. Lause "needs paint and some cosmetic work" tarkoittanee, että autossa on aika paljon työtä normaaliin käyttökuntoon saamiseksi.
Kaipa tuollaisessa tuo tekniikkapuoli on aina pienempi murhe, ei luulisi jenkkilän varaosien olevan kovin hintavia vaikka Maseratiin verrattuna?
Joop Stolzella myytävänä edelleen punainen Lele hintaan 14.000€. Lause "needs paint and some cosmetic work" tarkoittanee, että autossa on aika paljon työtä normaaliin käyttökuntoon saamiseksi.

Kaipa tuollaisessa tuo tekniikkapuoli on aina pienempi murhe, ei luulisi jenkkilän varaosien olevan kovin hintavia vaikka Maseratiin verrattuna?
- Liitteet
-
- lele.JPG
- (75.76 KiB) Tiedosto ladattu 2050 kertaa
"l'Alfa Romeo non è una semplice fabbrica di automobili"
Jaha, nyt alettiin siirtämään maaleja; just äskenhän se Classic Carsin taulukko väitti erinomaisen (showroom condition) Lelen arvoksi 12000 puntaa. Oikeassa maailmassa sillä rahalla saa semmoisen joka ehkä liikkuu vielä omin voimin, mutta on päätynyt myyntiin omistajan uuvuttua keskivakaviin ongelmiin. Yleensä vaivana tuntuu olevan pitkälle edennyt rakenteellinen ruostuminen yhdistettynä yleiseen hoitamattomuuteen, joka on sitten poikinut jonkin välitöntä huomiota vaativan ison vian. Stolzen auto on aika hyvä esimerkki siitä tarjonnasta; konehuoneesta tursuava ruoste ja halvan näköinen ylimaalaus ei hyvää lupaa.Satta kirjoitti:Samassa artikkelissa Iso-Bizzarrini Clubin Chris Lackner mainitsee kunnollisen tavallisen Lelen arvoksi 12-15.000 GBP. Se on siis samaa suuruusluokkaa kuin yllä siteeramani CC:n taulukkoarvo. Mutta on perin selvää, että täällä Impivaara-Suomessa nämä asiat tiedetään paljon paremmin kuin Englannissa. Parhaiden arvo kohoaa Lacknerin mukaan noin 30.000 GBP:an.
Henkilökohtaiselta haiskahtavan impivaarakuittailun sivuutan olan kohautuksella.
jep-jep.
En ole esittänyt enkä esitä tuosta Stolzen Lelestä mitään hintakäsitystä enkä jatka täällä kiistelelyä maailman johtavan suomalaisen Iso Rivolta-asiantuntijan kanssa eri mallien arvoista. En myöskään halua leimata kaikkia Ison omistajia tai sellaisen ostoa harkitsevia täysiksi idiooteiksi.kare kirjoitti: ei nyt ihan täysin aukea kuka tuollaisen voisi haluta ja miksi. Lievää vakavammasta päävammasta voisi ehkä olla apua.

"l'Alfa Romeo non è una semplice fabbrica di automobili"
Basta! ja voi lollero sentään! Sovitaan nyt niin, että mä ryömin ihan hiljaa takaisin kiveni alle mököttämään niin sä saat leikkiä täällä ihan rauhassa kukkulan kuningasta!Satta kirjoitti:En ole esittänyt enkä esitä tuosta Stolzen Lelestä mitään hintakäsitystä enkä jatka täällä kiistelelyä maailman johtavan suomalaisen Iso Rivolta-asiantuntijan kanssa eri mallien arvoista.
jep-jep.
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
^
Ulkokuori puhuttelee tyylillisesti tässä yksilössä, mutta ainakin helmat ja ovien sovitukset ovat pahan näköiset.
Sisältäkin aika, hmm... amis
Vaatisi mustaa tai ruskeaa nahkaa, hieman kromia ja ehkäpä jalopuutakin... ja helmojen korjauksen ja ovien sovituksen ja...
Tällaisen yksilön voisi laittaa oman maun mukaiseksi ilman suurempia tunnon tuskia, mutta tuo hinta... Vähän turhan suolainen.
Räpellän mieluummin tuon Gt:n oman maun mukaiseksi. (lue: raiskaan)

Ulkokuori puhuttelee tyylillisesti tässä yksilössä, mutta ainakin helmat ja ovien sovitukset ovat pahan näköiset.
Sisältäkin aika, hmm... amis

Vaatisi mustaa tai ruskeaa nahkaa, hieman kromia ja ehkäpä jalopuutakin... ja helmojen korjauksen ja ovien sovituksen ja...

Tällaisen yksilön voisi laittaa oman maun mukaiseksi ilman suurempia tunnon tuskia, mutta tuo hinta... Vähän turhan suolainen.
Räpellän mieluummin tuon Gt:n oman maun mukaiseksi. (lue: raiskaan)

^^Uskalsin arvella tuolla ylempänä olevaa, Belgiassa myytävää Fidiaa hieman hintavaksi, mitä nyt syvästi kadun. Mutta ajatusleikkinä - saisikohan tuosta yllä olevasta Fidiasta belgialaisen veroisen, jos sitä kunnostaisi 35.000 eurolla se kun näyttäisi vaaativan vähän yhtä sun toista? Mitähän Fidian puskurit maksaisivat kappaleelta, jos sellaiset jostakin löytyisi? 

"l'Alfa Romeo non è una semplice fabbrica di automobili"