Alfa Romeo 156 3.2 V6 GTA Evoluzione
Valvoja: Moderators
Pakoputkisto (tai -sarja) ja alusta uusiksi hintaa 3400 puntaa. Taitaa olla jonkin sortin virityspajan tuotos, mutta varmaankin ihan asiallinen peli. Itsekin saa tuollaisen aikaiseksi. Eibachin väkevämmät kallistuksen vakaajat ja uusi alustasarja.
Tuota 10 heppaa ei välttämättä kaipaa, mutta kieltämättä iskunvaimennuksessa on parannettavaa. Tosin paras mitä minulla on ikinä ollut, mutta eniten häiritsee esim. kuoppiin ajettaessa ulosjouston riittämätön vaimennus.
Tuota 10 heppaa ei välttämättä kaipaa, mutta kieltämättä iskunvaimennuksessa on parannettavaa. Tosin paras mitä minulla on ikinä ollut, mutta eniten häiritsee esim. kuoppiin ajettaessa ulosjouston riittämätön vaimennus.
Alfaton ainakin hetkellisesti...
Nyt meni herneet sieraimiin ja verisuonet paukkuu otsassa... tuo Autocarin kaljasaavitoimittaja kirjoittaa puhdasta paskaa: "That for all its charm, it’s not a very good car." Lapsiraukka ei edes osaa antaa perusteluja tai vertailukohtaa, kertoa mikä on "good car" hänen mielestään. Automaatti AMG mersu ehkä? Tai Subaru WRX? No joo, tuon nyt vielä kestäisi kuin mies, mutta... "standard GTA’s most obvious failing – a hard ride, combined with poor body control at speed." Ehhhhhhhhhhhhhhh! Haloo!!!! Poor body control at speed... vetää velipojankin ihan sanattomaksi. Jessus sentään. Jos missä niin kovassa nopeudessa tuon vakion GTA:n alusta toimi kuin unelma. Mutta sitä ei tietysti voi tietää, jos ei osaa ajaa tai ei mitään autoista ymmärrä.
Muutenkin kyllä nuo annetut hard fact tiedot on kyseenalaisia: jos vakio GTA:n alustaa laskee 46 mm keulasta, niin eihän sillä oikein voi edes ajaa. Maavara jäänee noin 4 senttiin.
Muutenkin kyllä nuo annetut hard fact tiedot on kyseenalaisia: jos vakio GTA:n alustaa laskee 46 mm keulasta, niin eihän sillä oikein voi edes ajaa. Maavara jäänee noin 4 senttiin.
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Samaa mieltä.GTA kirjoitti:Nyt meni herneet sieraimiin ja verisuonet paukkuu otsassa... tuo Autocarin kaljasaavitoimittaja kirjoittaa puhdasta paskaa: "That for all its charm, it’s not a very good car." Lapsiraukka ei edes osaa antaa perusteluja tai vertailukohtaa, kertoa mikä on "good car" hänen mielestään. Automaatti AMG mersu ehkä? Tai Subaru WRX? No joo, tuon nyt vielä kestäisi kuin mies, mutta... "standard GTA’s most obvious failing – a hard ride, combined with poor body control at speed." Ehhhhhhhhhhhhhhh! Haloo!!!! Poor body control at speed... vetää velipojankin ihan sanattomaksi. Jessus sentään. Jos missä niin kovassa nopeudessa tuon vakion GTA:n alusta toimi kuin unelma. Mutta sitä ei tietysti voi tietää, jos ei osaa ajaa tai ei mitään autoista ymmärrä.
Muutenkin kyllä nuo annetut hard fact tiedot on kyseenalaisia: jos vakio GTA:n alustaa laskee 46 mm keulasta, niin eihän sillä oikein voi edes ajaa. Maavara jäänee noin 4 senttiin.
Itsellä vanha 75, mut kulkee suorempaankun noi uudet mersut.
Katsokaa mitä 147 GTA AutoDeltan versiona teki TopGear:ssa!!!

Ratakierroksella jäi taakse se STI ja M3 hävis jotain pari sekuntia!!!
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- Ricambi
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
- Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99.... - Paikkakunta: Tampere
He he ,vaikka katsoisi Alfa lasit silmissä niin ei voi kun olla samaa mieltä, alusta on ollut pakko sopeuttaa niihin nopeuksiin johon ko. auto pystyy eikä tunnu liian kovalta. Jos laskee tuon ehdotetun 46mm jo lasketun alustasta GTA:n spekseistä niin paskaa siitä seuraaGTA kirjoitti:Nyt meni herneet sieraimiin ja verisuonet paukkuu otsassa... tuo Autocarin kaljasaavitoimittaja kirjoittaa puhdasta paskaa: "That for all its charm, it’s not a very good car." Lapsiraukka ei edes osaa antaa perusteluja tai vertailukohtaa, kertoa mikä on "good car" hänen mielestään. Automaatti AMG mersu ehkä? Tai Subaru WRX? No joo, tuon nyt vielä kestäisi kuin mies, mutta... "standard GTA’s most obvious failing – a hard ride, combined with poor body control at speed." Ehhhhhhhhhhhhhhh! Haloo!!!! Poor body control at speed... vetää velipojankin ihan sanattomaksi. Jessus sentään. Jos missä niin kovassa nopeudessa tuon vakion GTA:n alusta toimi kuin unelma. Mutta sitä ei tietysti voi tietää, jos ei osaa ajaa tai ei mitään autoista ymmärrä.
Muutenkin kyllä nuo annetut hard fact tiedot on kyseenalaisia: jos vakio GTA:n alustaa laskee 46 mm keulasta, niin eihän sillä oikein voi edes ajaa. Maavara jäänee noin 4 senttiin.

Mitähän nyt tämä tarkoitti?
The spring kit lowers the ride height (46mm at the front, 29mm at the rear) to help the styling, but most importantly should rectify the standard GTA’s most obvious failing – a hard ride, combined with poor body control at speed.
nim. ajettu on ja vertailtu omaan 156 V6 2,5:een.
ex.156 2.5 V6 -99, 155 TS 2.0 16V -95, 164 TS 2.0 -89, 75 V6 3.0 America -88, Berlina 1750 -69
Niin, tuon taavin engineering-opinnot ovat tainneet jäädä vähän heikoille. Poika kai kuvittelee, että kun jo ennestään matalaa alustaa madaltaa vielä vaatimattomat 46 mm, niin ajo saadaan pehmeämmäksi. Satukirjoista opittua viisautta ilmeisesti.Ricambi kirjoitti:Mitähän nyt tämä tarkoitti?
The spring kit lowers the ride height (46mm at the front, 29mm at the rear) to help the styling, but most importantly should rectify the standard GTA’s most obvious failing – a hard ride, combined with poor body control at speed.
Tai ehkä sille oli jäänyt pubiputki päälle ja juttu oli kirjoitettava, että sai lisää kaljarahaa, vaikka kuukausiin ei ollut rattiin itse kyennytkään. Ja äkkiäkös sitä alkaa sisukalut olemaan tärinälle arkoja ja autot tuntumaan kovilta, kun pari viikkoa on mennyt yhteen putkeen

Mikä pahvi!

- niki
- Viestit: 1633
- Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
- Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
- Paikkakunta: Aura
Hamil kirjoitti:Samaa mieltä teitin kanssa. Todennäköisesti kaverilla on aivot ja perse vaihtanut paikkaa. Se on istunut aivojensa päällä pubissa kaljalla ja ryystänyt bisseä perseellä. Nyt sitä vituttaa kun kukaan ei halua istua sen vieressä kun pelkkä hengityskin haisee paskalle...


Rauhoittukaas nyt jo vähän.. Lähettäkää postia sille ääliölle kuka ton jutun kirjoitti. Itse olen yrittänyt ajatella että mielipiteitä on monia, kaikkia ei voi miellyttää. Joskus aikoinaan haukkusin testiraportissa muutaman auton niin lyttyyn, että palaute oli vielä vuotta myöhemminkin sitä luokkaa, että jälkeenpäin harmitti, että oli koko auto tullut joskus ajettua. Toi hyypiö taitaa tosin saada hommastaan vielä palkkaakin, joten se saa sen kestää...

Ammattina autokauppa