
Jotta ei mene ihan off-topiciksi; niin tuo Giulia vaikuttaisi aika kivalta, jos on tuollainen. Tosin Giulietta iski minuun enemmän silloin kun ensimmäiset kuvat näin.
Valvoja: Moderators
Samassa lehdessä myös käytetyt osiossa Spider 916 "Alfa on aina ollut ikävän nopea ruostumaan" "auto muistuttaa tarkoituksella 66-93 valmistettua Spideria"WWWVespa kirjoitti:Tänään postilaatikkoon ilmestyneessä Moottori-lehdessä oli Giulietta QV:n ja Megane RS:n vertailu. Kumpaakin kehuttiin, minkä huomasin silmäilyllä.
Näin kanavasurffatessa väläyksen ovenkahvaa ja kylkilinjaa, ja jäin katsomaan hetkeksi, että olikse vai eikseolluWile E. Coyote kirjoitti:Tämän illan Van Damme leffassa oli lopussa pahiksen autotallissa tulitaistelu. Perinteisesti kukaan ei tuntunut osuvan mihinkään mutta itse jännitin enemmän tuhotaanko tallissa ollut punainen kolmossarjalainen spider viihteen alttarille. Mustat nahkajakkarat, ja muutenkin vaikutti hyvä kuntoiselta. Onneksi jätettiin muutamaa luodin reikää lukuun ottamatta ehjäksi, huolimatta siitä että sen takana oltiin suojassa konetuliaseilta. Ihmeellisiä on elokuvaluodit!
Tässä perusteellisempi juttu:
Johan Clarksonkin sanoi sen ajaessaan sitä Top Gearissa: Uskomattoman kaunis ja upeat äänet, mutta kauhea ajaa...michael kirjoitti:Tässä perusteellisempi juttu:
http://news.drive.com.au/drive/motor-ne ... 1dxa0.html
ei kovin mairittelevaa kuvaa anna autosta.
no riippuu paljonko tuollaisen stigin arvioille antaa arvoa, kannattaa kuitenki lukaista vaikka tuolta lisää, siellä on mm Quattrorouten kierrosajat. Stigin arviot perustuvat kai lähinnä 10 sentin vesipatjalla ajettuun top gearin power lappii.michael kirjoitti:Tässä perusteellisempi juttu:
http://news.drive.com.au/drive/motor-ne ... 1dxa0.html
ei kovin mairittelevaa kuvaa anna autosta.
Näytti jenkit tykkäävän
Pukinmäessä oli yks päivä musta 159 ti farkku parkissa kun koiran kanssa ohi kävelin katsoin oikein sisään ja tosiaan hieno on sisusta, toivottavasti en kuolannut pahemmin kuskin ikkunaan.Xehpuk kirjoitti:Eilen formuloita odotellessa taustalla pyöri tv1:n "Ps:n kesä". Siinä oli etsitty tosi hassunhauskoja paikannimiä Suomesta, muutamaa kävivät ihmettelemässä ja vaivaamassa paikallisia. Ajoautona oli punainen 159 sw, jota penkin selkänojan toppausten perusteella väitän TI-varusteiseksi.
Nih, kenes hämis se oli? Hopea.V6 kirjoitti:PSn kesä Tv1 oli Spider
Voi olla, että tuolla on merkitystä. Toisaalta muidenkin merkkien huolloissa on parantamisen varaa ja silti niitä myydään enemmän. Itse olen tulkinnut Fiatin ja Alfan myyntimäärien olevan alhaisia siksi, että täällä asuu liikaa tuulipukukansaa eikä LADA-maahantuojan käsissä liian pitkään ollut markkinointi tehnyt merkkien imagolle hyvää. Vai tarkoititko, että huolto stridii koska autoja ei ole tarpeeksi? Nyt niin toki voi käydäkin, kun AK sai korsettitehtailijankin tuotteet. Itsellä tosin ei ole huolloista (massiivisen) huonoja kokemuksia AK:lta eikä Deltalta.Peeveli kirjoitti:Mietityttää myös, korreloiko (onko yhteistä) merkin myyntimäärä huolto-ja takuukorjaustoiminnan laadun kanssa?
Pitäisi saada dataa Saksasta, Britanniasta, Ranskasta, Italiasta sekä Espanjasta, jotta tuosta voisi jotain sanoa.Peeveli kirjoitti: Ei tainnut Giuliettasta ja Mitosta olla merkin pelastajaksi myyntimääriltään, ja kun vielä 159:n ja Giulian välissä on piiitkä väli niin ei lupaa hyvää.
Noinhan se tuppaa menemään. Autot, jotka ovat haluttuja uutena ovat sitä yleensä myös käytettynä. Ja siitä isompi hyvityshinta. Oma hintaluokka on onneksi sen verran alhainen, että persnettoa verrattuna johonkin VAG-peliin tulee vain joitakin tonneja.Peeveli kirjoitti:Eli tylsyys kannattaisi talousmielessä.
Lainasin dataa italiaspeedin myyntimääräketjusta:Vittorio Jano kirjoitti:Pitäisi saada dataa Saksasta, Britanniasta, Ranskasta, Italiasta sekä Espanjasta, jotta tuosta voisi jotain sanoa.Peeveli kirjoitti: Ei tainnut Giuliettasta ja Mitosta olla merkin pelastajaksi myyntimääriltään, ja kun vielä 159:n ja Giulian välissä on piiitkä väli niin ei lupaa hyvää.
Hep, hep! Pitäähän meidän vaihdokeilla ajavien jostain saada tuoretta tavaraa markkinoille.Peeveli kirjoitti:Jos olisin tämän tekstin nähnyt ennen autonvaihtoa, olisi jäänyt ostamatta:![]()
http://www.iltasanomat.fi/autot/is-selv ... 37773.html
Alfalla siis aivan järkyttävän alhainen jäännösarvo verrattuna vagiin ja johonkin nisukka qashqaihin. Tuolla matikka-kaavalla tämä lie ajettava ns. loppuun, jostain 2-3 v vaihtovälistä lienee turhaa haaveilla....
Jep, oli, ja sen jälkeen se VI-Golf vajaat 4 kk....hullua tahtia.Raimo Miettinen kirjoitti:Eikös Peevelillä ollut vuosi sitten Toyota, mutta lähti vaihtoon? Sulla Peeveli tuntuu olevan italialainen luonne, kun autot vaihtuu tuohon tahtiin. Tämä sitten hyvässä hengessä.
Etpä ole ainoa. Tässäkin osoitteessa auto on vaihtunut parhaimmillaan 3 kuukauden välein. Järjen kanssa siinä ei tietenkään ole mitään tekemistä ja aina kaupanteon jälkeen on tullut joka auton kohdalla jossain vaiheessa fiilis, että "siitä, tästä ja tuosta syystä" olisi pitänyt jättää ostamatta ja hankkia joku muu auto sittenkin.Peeveli kirjoitti: Jep, oli, ja sen jälkeen se VI-Golf vajaat 4 kk....hullua tahtia.
Nyt täytyy päässä kääntää moodiksi ns. hämäläisluonne.![]()
Täytyy nyt keskittyä iloitsemaan taas tästä autosta ja ajatukset pois jostain jälleenmyyntiarvon pohdinnasta. Ajavathan mm. saabistit iloisina autoillaan vaikka se merkki jos mikä on vaakalaudalla.