Nyt ei satu olemaan kuvaa ko. osasta, enkä nyt tässä tunnin eperiä selailtuani löytänyt sitä sieltäkään...
Kyseessä neliön mallinen alumiininen palikka noin 2cm kanttinsa. keskellä menee reikä, josta se oli pultilla kiinni sylinterin ulkokulmassa yläpinnalla.
Yhdessä reunassa on pyöreä kohouma, joka näyttää joltain eriste matskulta ja siinä on yksinäinen liitin, mallia abiko.
Osassa ei näkynyt varaosanumeroa ja ainoa teksti josta sai selvää oli "luxemburg".
Tietäjä palkitaan ruhtinaallisesti ikuisella maineella ja kunnialla!
33: Mikä hiton osa tämä on.....?
Valvoja: Moderators
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
33: Mikä hiton osa tämä on.....?
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Jännää sinäänsä että tuo mokkula on siis tuollainen alumininen klöntti joka on ruuvilla kiinni koneen kyljessä...
Onkohan varmasti paras paikka tarkaan mittaukseen... Manuaalin mukaan toimii välillä 100 - 117C
Eli siis koneen rungon ulkopinnan lämpötilan ollessa yli 100 astetta syttyy varoitusvalo tauluun(?)
Onkohan varmasti paras paikka tarkaan mittaukseen... Manuaalin mukaan toimii välillä 100 - 117C
Eli siis koneen rungon ulkopinnan lämpötilan ollessa yli 100 astetta syttyy varoitusvalo tauluun(?)
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4