Tehdaskampanja 4768

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Tehdaskampanja 4768

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

Tuli Delta Motorilta kutsu polttoaineputken kiinnityksen varmistukseen. Onkos muille tullut vastaavaa, onko kovinkin aikaaviepä operaatio vai selviääkö vieressä odottelemalla, kun ei viittisi koko päiväksi autoa pajalle jättää?

Ilokseni huomasin, että Automilanokin oli listattu paperin kääntöpuolen huoltoverkostossa DA:n ohella. Voikohan sinne viedä muissakin takuuasioissa huoltoon maahantuojan piikkiin vai pitääkö käyttää telttaa? Ei silti että minulla mitään DA:ta vastaan, mutta kun Milano sattuu olemaan lähinnä :mrgreen:

Avatar
ärrä
Viestit: 751
Liittynyt: 08 Huhti 2003, 07:57
Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ärrä »

Ei ole kutsua vielä ainakaan tullut.

Avatar
MKT
Viestit: 654
Liittynyt: 10 Syys 2003, 18:35
Car(s): 159 SW 2.4JTDm Q4 Ti
ex. 156/164/166
Paikkakunta: Muurame

Re: Tehdaskampanja 4768

Viesti Kirjoittaja MKT »

Sassicaia kirjoitti:Ilokseni huomasin, että Automilanokin oli listattu paperin kääntöpuolen huoltoverkostossa DA:n ohella. Voikohan sinne viedä muissakin takuuasioissa huoltoon maahantuojan piikkiin vai pitääkö käyttää telttaa? Ei silti että minulla mitään DA:ta vastaan, mutta kun Milano sattuu olemaan lähinnä :mrgreen:
AutoMilano on maahantuojan valtuuttama huolto joten siellä voi täysin vastaavasti teettää takuuhuoltoja kuin TelttaMoottorissakin. Kuten tälläkin foorumilla on tullut useasti esille, niin vieläpä paremmin lopputuloksin. Tulee siellä käytettyä määräaikaishuollossa vaikka ei todellakaan ole kaikkein lähin pulju 8)

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

Varailin Milanosta ajan operaatiolle, Sihvonen ei osannut suoralta kädeltä sanoa, onko kyse pienestä operaatiosta vai pitääkö purkaa puoli autoa, mutta ottaa selvää ja soittaa, jos ei hoidu odotellessa. Juhannukseksi joka tapauksessa homma klaari, joten ei tarvitse lähteä räjähdysherkällä autolla mökkiteitä rämpimään :shock: .

Jostain ulkomaanpalstalta muistan lukeneeni, että kyse olisi muutaman kiinnitysklipsin asentamisesta tjsp.

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Mulle osui arpa myös ;)

Pienenisiköhän bensankulutus tuolla kiinnityksellä... jos puolet kulutuksesta onkin täyttöletkusta loiskunutta :wink:
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

Mitenkäs paljon sitä menee? Mulla on ollut himpan verran alle 12l/100. Tosin olen ajellut hyvin ukkoutuneesti viime aikoina enkä affenistollekaan ehtinyt :cry:

gtj
Viestit: 137
Liittynyt: 11 Syys 2003, 00:21
Paikkakunta: Kauniainen

huolto

Viesti Kirjoittaja gtj »

Teltta-auto ja Auto Pilaamo!! Jos kahdesta pahasta joutuisin valitsemaan niin kyllä tuo Teltta ois ainoa vaihtoehto. Niin paljon olen Pilaamon työnjälkiä joutunut korjaamaan. Tottakai rapatessa roiskuu, mutta kuitenkin. Ja eri mieltäkin saa olla. Sen jälkeen kun Juutinen lopetti niin mennyt vain alamäkeä.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Re: huolto

Viesti Kirjoittaja 90 »

gtj kirjoitti:Teltta-auto ja Auto Pilaamo!! Jos kahdesta pahasta joutuisin valitsemaan niin kyllä tuo Teltta ois ainoa vaihtoehto. Niin paljon olen Pilaamon työnjälkiä joutunut korjaamaan. Tottakai rapatessa roiskuu, mutta kuitenkin. Ja eri mieltäkin saa olla. Sen jälkeen kun Juutinen lopetti niin mennyt vain alamäkeä.
aika hyvä kommentti viitaten tuohon Teltta-autoon ja
Auto Pilaamoon.. :-D

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Sassicaia kirjoitti:Mitenkäs paljon sitä menee? Mulla on ollut himpan verran alle 12l/100. Tosin olen ajellut hyvin ukkoutuneesti viime aikoina enkä affenistollekaan ehtinyt :cry:
Tuota luokkaa... noin 500 km tankkausvälillä. Eli ei ainakaan paljoa falskaa ;)

Pitänee odotella pari viikkoa ja sitten viedä auto hoitoon, niin ovat jo ehtineet harjoitella toimenpidettä ;)
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

BSTR kirjoitti:Tuota luokkaa... noin 500 km tankkausvälillä. Eli ei ainakaan paljoa falskaa ;)
Jännää sinänsä, että talvipakkasilla meni ½l vähemmän, vaikka en mielestäni sen hiljempaa päästellyt. Ehkä talvinakit rullaa paremmin?

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Vai hillitseekö luistonesto kovimpia kiihdytyksiä kaasuläppää ohjaamalla...
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

No niin, olipas iso homma. Bensaputken päähän vain joku kummallinen muoviklipsi kiinni, kesti noin 4 sekuntia. Luigin kanssa ihmeteltiin että onkohan sillä jotain virkaa, mutta kai se jotenkin estää putken liitosta irtoamasta ihan kokonaan ja bensan roiskumasta koneen päälle.

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

No, hyvä alku tuokin... vielä kun ne kutsuisivat GTA:t takaisin jarrujen vuoksi. Toisaalta itselläni ei ole ollut toistaiseksi mitään ongelmia jarrujen kanssa ja mittarissa sentään jo 22 tkm.
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

BSTR kirjoitti:Toisaalta itselläni ei ole ollut toistaiseksi mitään ongelmia jarrujen kanssa ja mittarissa sentään jo 22 tkm.
Tuon kun joku kopioi vaikka Toyota-foorumille niin jopa siellä riemu ratkeaa :mrgreen:
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin