Cuore Sportivo III Jurva
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
Cuore Sportivo III Jurva
Onkos Jurvaan menijöitä? Foreca lupaa ainakin vielä hyvää keliä lauantaille.
Viimeksi muokannut Satakuusnelonen, 18 Elo 2011, 11:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
- GTA ROSSO
- Viestit: 400
- Liittynyt: 12 Loka 2007, 10:33
- Car(s): Alfa-Romeo 156 GTA Q2 3.2 v. 2003
Seat Leon FR 200 TFSI Turbo v. 2007
Seat Ibiza FR 1.8 T v. 2006 - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Oiskohan sama auto kun on myynnissä ?
Alfa Romeo GTV Bertone GT Veloce 2000 Gr. 1 FIA-Passi
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/gtv/3992889
Alfa Romeo GTV Bertone GT Veloce 2000 Gr. 1 FIA-Passi
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/gtv/3992889
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Jurva on paska kaupunki jossa on paska, tylsä rata.. tai eihän se Jurva ole edes kaupunki.
Toivon lauantaiksi kaatosadetta, ei muuten pärjää. Lisäksi haluan Kostin GT:ltä vetoapua suorilla, ei kerkee muuten.
Ei vaan taida toiveet toteutua.
PS. Köh, missäs välissä ratavaraus on muuttunut klo 12-18:sta klo 11-16:sta?
Toivon lauantaiksi kaatosadetta, ei muuten pärjää. Lisäksi haluan Kostin GT:ltä vetoapua suorilla, ei kerkee muuten.
Ei vaan taida toiveet toteutua.
PS. Köh, missäs välissä ratavaraus on muuttunut klo 12-18:sta klo 11-16:sta?
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
Kerhon sivuille oli jäänyt vanhingossa vanha varausaika. Tänä vuonna Lancia kerho on mukana näillä ratapäivillä, joten kalustoa on toivottavasti vähän enemmän paikalla. Tervetuloasilverine kirjoitti:Jurva on paska kaupunki jossa on paska, tylsä rata.. tai eihän se Jurva ole edes kaupunki.
Toivon lauantaiksi kaatosadetta, ei muuten pärjää. Lisäksi haluan Kostin GT:ltä vetoapua suorilla, ei kerkee muuten.
Ei vaan taida toiveet toteutua.
PS. Köh, missäs välissä ratavaraus on muuttunut klo 12-18:sta klo 11-16:sta?
Terveisin
Mikko Koskinen
Klubimestari
- GTA ROSSO
- Viestit: 400
- Liittynyt: 12 Loka 2007, 10:33
- Car(s): Alfa-Romeo 156 GTA Q2 3.2 v. 2003
Seat Leon FR 200 TFSI Turbo v. 2007
Seat Ibiza FR 1.8 T v. 2006 - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
GTA ROSSO kirjoitti:
Oiskohan sama auto kun on myynnissä ?
Alfa Romeo GTV Bertone GT Veloce 2000 Gr. 1 FIA-Passi
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/gtv/3992889
Siitä sais varmaakin hyvän kilpa-auton.
Juhako sähän voisit ostaa ton kakkoskilpuriksi Alfa Racing talliisi.
Saisit sen 3 sekkaa pois kierrosajoista.
Oiskohan sama auto kun on myynnissä ?
Alfa Romeo GTV Bertone GT Veloce 2000 Gr. 1 FIA-Passi
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/gtv/3992889
Siitä sais varmaakin hyvän kilpa-auton.
Juhako sähän voisit ostaa ton kakkoskilpuriksi Alfa Racing talliisi.
Saisit sen 3 sekkaa pois kierrosajoista.
Viimeksi muokannut GTA ROSSO, 18 Elo 2011, 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Ghost
- Viestit: 456
- Liittynyt: 18 Marras 2003, 14:47
- Car(s): GT 3.2 Q2
156 2.0 T.S - Paikkakunta: Tampere
Olipa huono päivä monelle. Omat vastoinkäymiset alkoivat muutaman "hitaalla ajalla " ajetun kierroksen jälkeen havaittulla öljynkäryllä. Vaihteiston öljytikku oli noussut ylös ja öljyä tullut reiästä ties kuinka kauan. Nyt muutama kierros vähän rajumpia käännöksiä sisältänyttä ajoa sai öljyn roiskumaan putken päälle ja käryämään. Onneksi näin. Jos öljytikun laittaa laatikkoon niin, että tikku "taittuu" taaksepäin niin se todennäköisesti ottaa kovassa ajossa kiinni tehostimen putkeen ja nousee ylös, tällainen johtopäätös ongelmasta tehtiin. Kiitokset Keltsille öljystä ja työkaluista ja Zarrelle lisäkäsistä.
Kun viimein oli öljyt laatikossa oli aikaa ennen cupia vielä sen verran, että ehti käydä vetämässä muutaman nopean kierroksen... ja ikään kuin etupyöränlaakeri pitäisi ääntä... Cupin lämmittelykierroksella diagnoosi vahvistui ja oli otettava Cup vähän varovasti. Siinä kun uuden laakerin hankintaa suunnitteli, niin tuli sössittyä yksi mutka ja missattua yksi kakkoselta kolmoselle vaihto.
No, kotona olla ja pyöränlaakeri on ihan finaalissa, enää ei ajeta kuin pajalle. Kesti muuuten 20tkm, että sellaista tarvikelaatua. Se alkuperäinenhän meni kun ruostesuojaamo painoi sen täyteen vettä.
Kun viimein oli öljyt laatikossa oli aikaa ennen cupia vielä sen verran, että ehti käydä vetämässä muutaman nopean kierroksen... ja ikään kuin etupyöränlaakeri pitäisi ääntä... Cupin lämmittelykierroksella diagnoosi vahvistui ja oli otettava Cup vähän varovasti. Siinä kun uuden laakerin hankintaa suunnitteli, niin tuli sössittyä yksi mutka ja missattua yksi kakkoselta kolmoselle vaihto.
No, kotona olla ja pyöränlaakeri on ihan finaalissa, enää ei ajeta kuin pajalle. Kesti muuuten 20tkm, että sellaista tarvikelaatua. Se alkuperäinenhän meni kun ruostesuojaamo painoi sen täyteen vettä.
- JaniW
- Viestit: 840
- Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
- Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
Rellu - Paikkakunta: Jyväskylä
Varaosamyyjiä taitaa tosiaan hymyilyttää tämän päivän jälkeen. Harmillista kun vehkeet hajoaa ja vielä mahdollisimman kaukana kotoa.
Itselläni tosin oli sellainen enemmän kuin vaan puoliksi hyvä päivä. Kävin ekaa kertaa ulkoiluttamassa seiskavitosta radalla. Aloittelin varovasti hitailla kierroksilla ottamassa tuntumaa rataan ja totesin että 75 on siellä todella paljon 156:sta hauskempi ajaa. Nopeuksista en tiedä mutta tuntui menevän mutkissa helpommin, tarkemmin ja kevyemmin.
Tunnelma hieman kylläkin latistui sitten kun piti ajaa kovaa - vasen eturengas hankasi lokasuojaan tiukemmissa mutkissa niin paljon että jäi lopulta kokeilematta kuinka lujaa olisin päässyt.
Niin ja kiitos vielä Sapelle GTV:n koeajosta!
Itselläni tosin oli sellainen enemmän kuin vaan puoliksi hyvä päivä. Kävin ekaa kertaa ulkoiluttamassa seiskavitosta radalla. Aloittelin varovasti hitailla kierroksilla ottamassa tuntumaa rataan ja totesin että 75 on siellä todella paljon 156:sta hauskempi ajaa. Nopeuksista en tiedä mutta tuntui menevän mutkissa helpommin, tarkemmin ja kevyemmin.
Tunnelma hieman kylläkin latistui sitten kun piti ajaa kovaa - vasen eturengas hankasi lokasuojaan tiukemmissa mutkissa niin paljon että jäi lopulta kokeilematta kuinka lujaa olisin päässyt.
Niin ja kiitos vielä Sapelle GTV:n koeajosta!
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Erittäin tapahtumarikas päivä, parin ukon osalta hyvinkin negatiivisissa merkeissä...
Omat murheet olivat suhteellisen pieniä mutta vittumaisia;
slicksejä alle vaihtaessani huomasin että juuri äsken asennetun
tehdaskorjatun vetarin ulomman nivelen suojakumi oli päästänyt vaseliinia reippaammin ulos...
Muutaman rivakan treenikierroksen jälkeen sitten eturenkaat
menivät törkeästi kankaille, ei muuta kuin auto kokonaan ylös ja fataalit
renkaat taakse ja ristiin jotta uskalsi cup-kierroksen vetää.
Aika oli lähes sama kuin viime vuonnakin eli mitään ei ole opittu. Tosin eipä tuo rata omalle autolle
ja ajotyylille sovi pätkääkään kun nopeat mutkat puuttuvat eikä ole kakkosvaihteen mutkia kuin yksi hassu.
Siihen päälle nälkävuoden mittainen suora niin takkiin tulee ja rankasti.
Mutta Cup-tilanne vaikuttaa varsin herkulliselta ajatellen lokakuun Apparaa..
Omat murheet olivat suhteellisen pieniä mutta vittumaisia;
slicksejä alle vaihtaessani huomasin että juuri äsken asennetun
tehdaskorjatun vetarin ulomman nivelen suojakumi oli päästänyt vaseliinia reippaammin ulos...
Muutaman rivakan treenikierroksen jälkeen sitten eturenkaat
menivät törkeästi kankaille, ei muuta kuin auto kokonaan ylös ja fataalit
renkaat taakse ja ristiin jotta uskalsi cup-kierroksen vetää.
Aika oli lähes sama kuin viime vuonnakin eli mitään ei ole opittu. Tosin eipä tuo rata omalle autolle
ja ajotyylille sovi pätkääkään kun nopeat mutkat puuttuvat eikä ole kakkosvaihteen mutkia kuin yksi hassu.
Siihen päälle nälkävuoden mittainen suora niin takkiin tulee ja rankasti.
Mutta Cup-tilanne vaikuttaa varsin herkulliselta ajatellen lokakuun Apparaa..
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- GTA ROSSO
- Viestit: 400
- Liittynyt: 12 Loka 2007, 10:33
- Car(s): Alfa-Romeo 156 GTA Q2 3.2 v. 2003
Seat Leon FR 200 TFSI Turbo v. 2007
Seat Ibiza FR 1.8 T v. 2006 - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Oma ratapäivä loppu 16 harjoituskierroksen jälkeen ennen Alfa Cuppia,
kun GTA:sta hajosi vaihteisto tai jotain muuta meni paskaksi.
Harmi Alfa luokassa harjoitus kierrosajoilla olis oltu palkintopallilla.
KIITOKSET kuitenkin kaikille Alfa kerholaisille suuresta avusta.
SUPER KIITOKSET vielä (Rocca) Pekalle että saatiin sairastunut GTA kuljetettua takaisin Hesaan kotipihalle asti.
Paskan päivän paras anti oli kun pääsin Pekan 75 kilpuria kokeilee radalla ja ajamaan Hesaan asti, se laittoi kyllä hymyn naamalle vaikka kuinka muuten v...tti, on se sellainen peli ettei taida toista ihan heti löytyä.
kun GTA:sta hajosi vaihteisto tai jotain muuta meni paskaksi.
Harmi Alfa luokassa harjoitus kierrosajoilla olis oltu palkintopallilla.
KIITOKSET kuitenkin kaikille Alfa kerholaisille suuresta avusta.
SUPER KIITOKSET vielä (Rocca) Pekalle että saatiin sairastunut GTA kuljetettua takaisin Hesaan kotipihalle asti.
Paskan päivän paras anti oli kun pääsin Pekan 75 kilpuria kokeilee radalla ja ajamaan Hesaan asti, se laittoi kyllä hymyn naamalle vaikka kuinka muuten v...tti, on se sellainen peli ettei taida toista ihan heti löytyä.
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- Tärjätom
- Viestit: 211
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 22:28
- Car(s): Alfa Romeo Alfetta GTV-85 ->Supercharged GTV6
- Paikkakunta: Terjärv
Minun video Jurvasta
http://www.youtube.com/watch?v=z8SW6fekkK4
Se oli hauska päivä
Onko kukaan kuvia tai videoita jurvasta?
http://www.youtube.com/watch?v=z8SW6fekkK4
Se oli hauska päivä

Onko kukaan kuvia tai videoita jurvasta?
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Hoho, silmämääräisestikin tuosta näkee kuinka turpolla lyödään vaparia isän kädellä mutkista lähdöissä ja suorilla. 

Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- Keltsi
- Viestit: 1683
- Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
- Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Tällä kertaa tuli poikkeuksellisesti lähdettyä matkaan trailerin kanssa ja onneksi tulikin... Itse pelkäsin tuon jatkuvasti kovemmin ääntävan vaihdelaatikon pettävän, mutta koneelle tulikin tunnit täyteen:(
Melkoista harakiriä oli lähteä cuppikierrokselle kun kone käy enään kolmella pyttyllä, mutta pisteet on kireässä
No, kuusi pistettä näyttäisi tulleen, joten pakko se on vielä saada 164 viivalle lokakuussa...
Tämän "huollon" yhteydessä tulee varmasti asennettua painemittari jäähdytysjärjästelmään!
Melkoista harakiriä oli lähteä cuppikierrokselle kun kone käy enään kolmella pyttyllä, mutta pisteet on kireässä

Tämän "huollon" yhteydessä tulee varmasti asennettua painemittari jäähdytysjärjästelmään!
"No smoke => no power => no hope"
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Ynnäilepäs Mikko vielä noiden 3:n ajetun kisan tulokset
sinne sarakkeen alaosaan niin voidaan ruveta kaivamaan
lähtökuoppia lokakuun ratkaisevaa Apparaa varten...
sinne sarakkeen alaosaan niin voidaan ruveta kaivamaan
lähtökuoppia lokakuun ratkaisevaa Apparaa varten...
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- Tärjätom
- Viestit: 211
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 22:28
- Car(s): Alfa Romeo Alfetta GTV-85 ->Supercharged GTV6
- Paikkakunta: Terjärv
Eikö sinun vapari sutii mutkista lähdöissä enemmän kuin minun ja Pekkan autoja?silverine kirjoitti:Hoho, silmämääräisestikin tuosta näkee kuinka turpolla lyödään vaparia isän kädellä mutkista lähdöissä ja suorilla.

Miksi minun 8+10+10 on 26? Jos te laskee näin minä haluan että me ajamme viimeinen alfacup Kemorassa

Voittaako Pekka koko Romeo luokka jos hän voittaa viimeinen kilpailu ja minä saan toinen sija?
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Itse asiassa vaparini ei sudi Jurvan mutkissa juurikaan (paitsi viimeisessä mutkassa ennen ajanottoviivaa) koska en pääse auton välityksien ja Jurvan mutkien takia runttaamaan kakkosvaihteella kuten esim. Alastarossa. Kolmosella kun joutuu ajamaan hitaahkot mutkat niin vääntö ei vaan riitä eikä autoa pysty väkisin ohjaamaan vedolla. Mutta se selittelyistä. Vielä joskus koittaa toisenlainen päivä..Tärjätom kirjoitti:Eikö sinun vapari sutii mutkista lähdöissä enemmän kuin minun ja Pekkan autoja?silverine kirjoitti:Hoho, silmämääräisestikin tuosta näkee kuinka turpolla lyödään vaparia isän kädellä mutkista lähdöissä ja suorilla.![]()
Voittaako Pekka koko Romeo luokka jos hän voittaa viimeinen kilpailu ja minä saan toinen sija?


Jos Pekka voittaa viimeisen kisan niin luultavasti Pekka myös voittaa kokonais-cupin koska Apparalla(Pekan voittaessa) oli keväällä enemmän kilpailijoita kuin voittamissasi Alastaron ja Jurvan kisoissa ja olettaa sopii ettei lokakuun Apparallakaan vähän osallistujia ole.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
Köh!Tärjätom kirjoitti:Eikö sinun vapari sutii mutkista lähdöissä enemmän kuin minun ja Pekkan autoja?silverine kirjoitti:Hoho, silmämääräisestikin tuosta näkee kuinka turpolla lyödään vaparia isän kädellä mutkista lähdöissä ja suorilla.![]()
Miksi minun 8+10+10 on 26? Jos te laskee näin minä haluan että me ajamme viimeinen alfacup KemorassaKemorassa on monta vapaa päivä: http://partial.sportum.info/partial4/ke ... month=true
Voittaako Pekka koko Romeo luokka jos hän voittaa viimeinen kilpailu ja minä saan toinen sija?

Mikko Koskinen
klubimestari