LeKu kirjoitti:Aquatica kirjoitti:Täällä kun ei ole öljyä, ei vettä. Ei puolissa mitään. Eli samat oireet, syy huomattavasti hämärämpi
Johdotkin vilkuiltu, oli hilkun rispaantunutta tulpanjohtoa, mutta ei mitään merkkejä läpilyönnistä.. Ongelma tosiaan katoaa about täysin heti, ku kone on vähän lämmennyt. Noh, ehkä tässä vielä joskus tulee joku selkeä idea =)
Ootko kattonu tulpanhatut mitkä on puolissa kiinni(luulen et ne on puolat?) nehän lähtee irti.. itsel oli nekin hapettunu ja öljyä ym roinaa täynä

yläpuolelta kun nappasin tulpan johdot irti nii pöllähti vaan sellane vihertävä pilvi

En itse kattonut, vaan Carpojilla ihmeteltiin sitä ihan. Ne katto, että näyttäs kaikki kyllä olevan ihan kunnossa niinku pitääkin ja et ainoa, mikä siel näytti mitään väsymisen merkkejä, oli ne jumalattoman kalliit tulpanjohdot - joita en siis tilannut. Siellä oli muistaakseni 2 ja 4:n piuhat rispaantunu juurikin jostain ruuvin kohdalta; eli ne _voi_ lyödä läpi. Mitään jälkiä läpilyönnistä ei ollut, eikä näkynyt eristeiden läpi itse lanka.
Mut tuota epäiltiin, mut se oli vähän semmonen "Noh, voidaan tilata ja kattoa josko ois, mut tulee kallis johtosarja jos ei ollut". Piuhoilla hintaa reilusti 400+äyriä Suomesta (lisäks Tehdastilaus:D) Hollanista olis 170euroa + rahti, jos suostuisivat ylipäänsä rahtaamaan Suomeen.
Osanumeroita en nyt heti löydä, mutta löytyvät tuolta foorumilta kyllä "Case: 156 2.0 TS '99"-alta. Osa 1 tai 2.