HELP!
Perästä ei löydy runkonumeroa!!! Minne muualle se olis voitu meistata? Perässä nimittäin on suurinpiirtein niillämain ikävä ruostevaurio... Entäs jos se on sen kohdalla? Mitenkä sitten selvittää runkonumero? Tämä alkaa olla nimittäin oleellinen kysymys kun katsastusmies sitä utelee ja liikenteeseen mieli halajaisi...
Toinen mitä kaipaisin, olisi kuskinpuoleinen etuvaloumpio. Onko eri malleissa eroja? Itse kaipailisin kyseistä osaa Alfa Romeo 75 V6 3.0 -malliseen menopeliin. Keneltä löytyy?
Jos jollain on romukasoissa tuollainen umpio myytävänä puoli-ilmaiseksi, niin laita yhteystietosi, kilautan mahdollisimman pian.
75 H4-umpio vasen
Turku: ei ole varastossa
Vantaa: ON VARASTOSSA
Tampere: ei ole varastossa
Salo: ei ole varastossa
Pori: ei ole varastossa
Espoo: ei ole varastossa
75 H4-umpio oikea
Turku: ei ole varastossa
Vantaa: ei ole varastossa
Tampere: ei ole varastossa
Salo: ei ole varastossa
Pori: ei ole varastossa
Espoo: ei ole varastossa
Kiitos tähänastisesta mutta se ongelma on edelleen siinä runkonumerossa (tai sen katoamisessa)... Eli konttorilla kun kävin, niin setäpä ei laskenu läpi kun ei löytänyt numeroa. Sanoi vaan, että meneppäs etsiskelemään kuukaudeksi. Siinä kohdassa - mihin ohjekirja viittaa - löytyy kyllä takaa pieni laatta johon on joku nuero raapustettu mutta nyt ei kyseessä ole ilm. oikea numero.
Kysymykseni siis kuuluikin, että löytyykö sitä numeroa muualta rungosta? Ainakin (nykyään) autossa mielestäni on juuri tällasten tapausten varalta muuallekin meistetty se numero. Millä muutoin selviää tilanteesta jos numero on ruostunut teille tietymättömille...?
Niin kenelläkään ei siis ollut varaosaumpiota seiskavitoseen?
Heh... Umpio olisi kyllä riittänyt. Vielä yksikin ylimäräinen Alfa saattaisi minut perikatoon No joo, mutta jos tulet sellaisiin aatoksiin, että pelkän umpion kauppaaminen sopuhintaan olisi mahdollista, niin laita vaikka tänne viestiä, niin kilautan.
Aivan valtaisan kokoinen kiitos! Kas kun ei sattunut silmään... Ruosteen ei sitäpaitsi pitäisi olla edes tuolla asti, vaikka sauman se jo ikävästi onkin ehtinyt saavuttaa. Ilm. tässä on juuri nippanappa se peräkoukun rauta tuossa päällä, että ei näe. Varmaan löysäämällä pääsee silmäilemään ko. numeroa. (Että pitää olla hankalaa...)
Mikäs numero se muuten on tuosta kuvan osoittamasta numerosta noin 10cm. alapuolella oleva laatta, johon on kaiverrettu kans joku numero?
Nähtävästi asia on siis niin, että tuota runkonumeroa ei kertakaikkiaan löydy mistään muualta rungosta kuin peräkontista kuvan osoittamassa paikassa...(?) Pitänee meistauttaa johonkin muuallekin sitten.
Mä otin koko koukun ja sen rautahässäkän pois. Ei ollut mulla tarvetta koukulle ja oli vielä niin kamalan rumakin. Edellisellä omistajalla oli ollut sille ilmeisesti ollut käyttöä, kun oli sen laitattanut. Törkeän näköinen ja hakkas mulla pakoputkeen, että jos joku tarvii ? Multa löytyy edullisesti ko. rumilus halvalla.