Venttiilikopan tiiviste
Valvoja: Moderators
- Jakke
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Venttiilikopan tiiviste
Venttiilikopan tiiviste olis tarkoitus vaihtaa. Mitä mieltä olette, kannattaako laittaa jotain liimaa tiivisteen lisäksi vai pitääkö pelkkä tiiviste?
- 90
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
Re: Venttiilikopan tiiviste
kannattaa laittaa liimaa ohuelti tiivisteeseen...näin olen itse aina menetellyt ja valittamista ei ole ollut...Jakke kirjoitti:Venttiilikopan tiiviste olis tarkoitus vaihtaa. Mitä mieltä olette, kannattaako laittaa jotain liimaa tiivisteen lisäksi vai pitääkö pelkkä tiiviste?

pelkkä tiivistekkin kyllä pitää, ainakin jonkin aikaa...

Re: Sikaa?
Ei kestä lämpöä Sikaflex.Jakke kirjoitti:Mitenköhän Sikaflex toimisi tiivisteliimana? Sitä sattuis olemaan pakin pohjalla. Kauniin ruosteenruskeata vielä
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Re: Venttiilikopan tiiviste
Eikös TS:n venakopan tiiviste ole kuminen? Itse en kyllä kumitiivisteitä liimailisi, pahvisia sen sijaan kyllä.Jakke kirjoitti:Venttiilikopan tiiviste olis tarkoitus vaihtaa. Mitä mieltä olette, kannattaako laittaa jotain liimaa tiivisteen lisäksi vai pitääkö pelkkä tiiviste?
"Älkää tehkö niin kuin minä teen, älkää edes niin kuin minä sanon"

- Epäkelpokeräilijä -
Alumiinikoneisessa TS:ssa tiiviste on pahvia lukuun ottamatta virranjakajan kohtia. Tiivistehän sinällään on aika mielenkiintoinen tekele, sillä se on neliosainen(vai peräti viisiosainen?), ja nuo virranjakajien ylityspaikat ovat kumia ja siis täysin irrallisia siitä muusta tiivisteestä. Kannattaa siis olla varovainen ettei koppaa irroittaessa tiputa niitä koneen sisään.
Itse kyllä laittaisin(tai siis laitoinkin) tiivistemassaa niihin pahvin ja kumin yhtymäkohtiin, kun siinä nyt on aika jyrkät kulmatkin.
Itse kyllä laittaisin(tai siis laitoinkin) tiivistemassaa niihin pahvin ja kumin yhtymäkohtiin, kun siinä nyt on aika jyrkät kulmatkin.