Kiveen kolahti, runko lähes poikki
Valvoja: Moderators
Kiveen kolahti, runko lähes poikki
Kolautin sitten kiveen ihan kunnolla. Tiesin kyllä että koppa oli laho ja joku reikäkin oli jo valmiina, mutta silti lopputulos yllätti. Moottori repeytyi puoliksi irti ja etupyörän ripustuksetkin melkein irti asti. Onneks moottori säilyi ehjänä...
Tais tulla isompi peltiremontti eteen... olin kyllä aatellut tehdä sen vasta ens talvena mutta pakko kai ottaa hitsikone esille jos meinaa vielä tänä kesänä ajella. Linkin takana kuva vaurioista
http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=1389
Tais tulla isompi peltiremontti eteen... olin kyllä aatellut tehdä sen vasta ens talvena mutta pakko kai ottaa hitsikone esille jos meinaa vielä tänä kesänä ajella. Linkin takana kuva vaurioista
http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=1389
-
- Viestit: 301
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07
Siksipä pistin sekalaisiin kun ei ole alfa Mutta kyllä mun 33 oli lähes yhtä ruosteessa helmamuovien alta kun sen ostin...
Mietin yhä korinvaihtoa, olis toinen hieman tuoreempi Briggs&Strattoni jonka kone ei tykkää käydä mutta koppa paremmassa kunnossa. Tai sitten jos nurmikko kasvaa nopeasti niin pitänee tyytyä tuohon pelti&popniitti ratkaisuun, saa nyt nähdä
Mietin yhä korinvaihtoa, olis toinen hieman tuoreempi Briggs&Strattoni jonka kone ei tykkää käydä mutta koppa paremmassa kunnossa. Tai sitten jos nurmikko kasvaa nopeasti niin pitänee tyytyä tuohon pelti&popniitti ratkaisuun, saa nyt nähdä
-
- Viestit: 136
- Liittynyt: 13 Loka 2003, 18:56
- Paikkakunta: Lahti
tutunnäköinen voikukantuhooja, viime kesänä etupihan shikaanissa
lähti käsistä ja terä osui kiveen.
Puolikas terästä tuli aikasenmoista vauhtia katsomaan kuljettajaa,
onnex ei osunu jalkaan. ois voinnu tulla ikävä lommo koipeen.
On se vaan ihme vekotin, kesät talvet ulkoruokinnassa ja toimii ku
junanvessa.
lähti käsistä ja terä osui kiveen.
Puolikas terästä tuli aikasenmoista vauhtia katsomaan kuljettajaa,
onnex ei osunu jalkaan. ois voinnu tulla ikävä lommo koipeen.
On se vaan ihme vekotin, kesät talvet ulkoruokinnassa ja toimii ku
junanvessa.
164ts-89 400tkm
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
Muistakaa kunnon nelitahtikoneen antama efekti naapuruussuhteille. Vielä kun sais B&S koneen paukkumaan moottorijarrutuksessa ennen kurvaa
Eikä kukaan käy mittaamassa saastearvoja tai rutisemassa säädöistä, musta sauhu vaan pyörii ympärillä kun ruoho katkeaa.
Kannattaisko jättää popparikorjaus, hitsaamalla saattais kestää paremmin seuraavan kolarin jos terä irtoaa..
TimoJ
Eikä kukaan käy mittaamassa saastearvoja tai rutisemassa säädöistä, musta sauhu vaan pyörii ympärillä kun ruoho katkeaa.
Kannattaisko jättää popparikorjaus, hitsaamalla saattais kestää paremmin seuraavan kolarin jos terä irtoaa..
TimoJ
Brooommm_____köhköh_pazum__broooom___köhköh___????
Uusissa leikkureissa on niin laimeat äänet... tuon kun nykäsee käyntiin niin naapuritkin huomaa varmasti että leikkaan nurmikkoa. En ole vielä mistään löytänyt viritys äänenvaimentimia leikkureihin, mutta tietysti jos ostais uuden missä on B&S:n kone niin voisi tuosta vaihtaa tuon vanhan ja ontoksi syöpyneen vaimentajan tilalle ja taas naapurit sais huvia koko rahan edestä
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Elä muuta sano. Isäpappa osti 20 vuotta sitten puolikkaalla kossupullolla naapurilta vastaavan. Ei tahtonut käynnistyä, naapuri olisi raijannut sen jo silloin kaatopaikalle. Kaasarin putsaus vaan ja kovaa ajoa, toimii kuin tauti vaikka talvehtiikin räystään alla kinoksessa. Viime vuosina ei pyöriäkään ole ollut kuin kolme mutta eihän se menoa haittaa.luigilitti kirjoitti:On se vaan ihme vekotin, kesät talvet ulkoruokinnassa ja toimii ku junanvessa.
Koskahan nähtäisiin yhtä varmatoiminen Alfa? Ei ainakaan ennen vuotta 3000?
- Epäkelpokeräilijä -
Jos vaihdetaan magneettotoimiseen sivuventtiilikoneeseen niin sillä alfakin toimii
Niin kauan kun johtosarjoja tehdään mm. Epsanjassa niin vikojen määrä on suorassa suhteessa sähkölaitteiden määrään. Alkoi huimata kun katselin 155 kytkentäkaavioita..
TimoJ
Niin kauan kun johtosarjoja tehdään mm. Epsanjassa niin vikojen määrä on suorassa suhteessa sähkölaitteiden määrään. Alkoi huimata kun katselin 155 kytkentäkaavioita..
TimoJ
Brooommm_____köhköh_pazum__broooom___köhköh___????
- Campari
- Viestit: 599
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:55
- Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
- Paikkakunta: Tampere
Se olis sitten varmaan Alfab&sScuderia Rasvanäppi kirjoitti:Koskahan nähtäisiin yhtä varmatoiminen Alfa? Ei ainakaan ennen vuotta 3000?
Ei vaan, kai nuo käyttötunnit on vuotta kohden niin pienet, että Alfalla
ajaa viikossa samat tunnit kuin rikkavatkaimella 20 vuodessa.
Minullapa onkin takaveto, ja 6 hp:n Stiga/Tecumseh +varakoneena 3,5 hp B&S ja helvetillinen meteli,
ilman kuulosuojaimia ei hommasta tule mitään, muuttolinnutkin kiertää tontin aina keväisin kaukaa. No, korsi katkeaa kumminkin...
vaikkei kolmosvaihdetta isompaa ole uskaltanut pesään lyödä, lähtee
kuski muuten pompuissa lentoon.
Hauskaa Jussia kaikille, nyt on helppo lattialla....
lekotella, kun sataa.
-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka
- Niko Tuomola
- Viestit: 561
- Liittynyt: 23 Loka 2003, 16:49
- Car(s): 166 ts , 75 ts
- Paikkakunta: Orivesi
Ei kai tuo vaan ollut se T kaupan sinivalkoinen . Sellainen meillä on palvellut jo 14 vuotta ja käytettynä sen sain ilmaiseksi. Mä aikoinaan paikkasin rungon sen migillä ja maalasin vihreäksi peltikattomaalilla. Huippu kestävä kone. Äänenvaimentimena 30 cm pitkä huonekaluputken pätkä . Täytyyhän naapureiden tietää koska ruoho ajetaan .
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Topicista innostuneena tuli vaihdettua omaan Jonsserediin öljyt!
Pitäydyin perinteisessä Teboilin 10W30 mineraaliöljyssä vaikka olisi himottanut laittaa kunnon racing Valvolinet koneeseen. Olisi budjetti kestänyt 0,6 litran öljymäärällä laittaa vähän kalliimpaakin tavaraa.
On muuten tämän kesän lomat lomailtu... huomenna ilalla töihin.
Pitäydyin perinteisessä Teboilin 10W30 mineraaliöljyssä vaikka olisi himottanut laittaa kunnon racing Valvolinet koneeseen. Olisi budjetti kestänyt 0,6 litran öljymäärällä laittaa vähän kalliimpaakin tavaraa.
On muuten tämän kesän lomat lomailtu... huomenna ilalla töihin.
Renault Laguna 1999, Punto 55 1996