Alapallot tiukat, toinen yläpallo uusi ja toinen tiukka.
Liikkellee lähdettäessä klonks polkimien suunnalta ikäänkuin ja jarrutus niin taas klonks.
Käytönnössä kun päästää kaasuun tai kaasuttaa niin klonksahtaa, silloin tällöin montuissakin varsinkin jos pyörät vinossa.
Kaikkihan aina käskee vaihtaa kallistuksenvakaajat runkopuslat noh ensinnäkään ei näytä olevan missään (AD ja Motonet ei tunne koko tuotetta, Heikalla loppu) ja toisekseen tosi tympeä vaihtaa.
Mulla on kyllä autonosturi käytössä että ei tarvi lattialla maaten koittaa edes.
Rautakangella koittelin molemmista päistä ja millin parin liikettä se teki, ehkä se riittää sitten ?
Paljon löysempi sinänsä oli mooottorivaihteiston takatuen iso pusla mutta ei kumpainenkaan kohde tuntunut vastaavan mihinkään sillä lailla että tekisi ääntä.
Samalla kun ko. ääni kuuluu niin huomaan että vaihdekeppi liikkuu, kuuluuko sen tehdä kiihdytyksessä niin näinkin uudessa autossa vielä ?
Konepelti auki ja toinen liikuttaa autoa edes takas niin ääni ei tule konehuoneesta eikä kone liiku mitenkään häiritsevästi. Ääni tuntuu tulevan auton alta pyörän takaa.
Meinaan vaan että jos se on silti se iso pusla, olisi todella helppo vaihtaakin

On ollu sääntönä ettei ehjään ja toimivaan saa koskea niin ei viittisi riisua uusia koiranluuta pois vain kokeillakseen että lähteekö ääni...
Janne
PS. Myynnissä kyseinen pirssi eli vm2005 sw JTD 150hv 175tkm. Ferrarin punainen tietenkin. Bose sound system, kiva verhoilu ja sähköherkut.