Uskalsin taas avata konetta hieman enempi kun edellisellä kerralla, joten enköhän mä kohta saa sieltä jotain levähtämään

. No, kuitenkin törmäsin sytytystulppien kuntoa tarkastellessa sellaseen, että joka ikisen tulpan kolojen pohjalla oli tulpan päällä n.2cm kerros öljyä tai ainakin ihan pikimustaa vettä. Onkohan tähän jotain järkevää syytä? Luulisi ettei johda sähköä ihan samaan tahtiin kun on öljyä liittimien välissä. Mistä se öljy sinne on tullu, eli onko taas kiittäminen Deltaa vai kuuluuko siellä sitä öljyä todellakin olla? Olisiko sittenkin ollut värjäytynyttä vettä?
Imeytin öljyn pois uitetusta tulpankolosta ja mielestäni auto vääntää himppasen paremmin. Ei luulisi johtuvan siitä, että puhdistin ton läppämoottorin. Eiköhän siitä virtaa sitä ilmaa kuitenkin tarpeeks.
Toinen ihmetys johon siis törmäsin oli, kun avasin läppämoottoriin tulevan ilmaputken. Siis se musta iso letku, jonka kokokin on suoraan yöelokuvista

. No kuitenkin lievästä alemmuuskompleksista toivuttuani havaitsin, että läppämoottorin läppä(?), seinämät ja putki ennen sitä ovat täynnä öljyä tai jotain muuta tummaa tököttiä. Tietääkö kukaan miksi letku on täynnä tummaa töhnää?
