75 valoautomatiikka
Valvoja: Moderators
75 valoautomatiikka
Olisi tarkoitus lähteä uudella 75:lla etelä-eurooppaan. Sielläpä vain voi jopa saada sakkoja, jos käyttää valoja keskellä kirkasta päivää
Eli pohjoismaita varten asennettu valoautomatiikka pitäisi poistaa. Kuinkahan tuo tapahtuu? Vänkärin puolelta taitaa löytyä muovipussi, jossa automatiikka sijaitsee, mutta voiko tuon vain poistaa, vai tarvitseeko tehdä muita kytkentöjä?

- Niko Tuomola
- Car(s): 166 ts , 75 ts
Kiitos vinkeistä.
Ajattelin kuitenkin poistaa koko automatiikkasysteemin. Olisi ainakin yksi mahdollinen sähkövian aiheuttaja vähemmän. Tuo pussi ei ole kovin luottamusta herättävän näköinen
Toinen varmaankin jälkiasennettu elektroniikkahärveli löytyi keskikonsolin sisältä. N. 20X7cm musta laatikko, josta lähtee piuhat tuulilasin alakulmaan ledille ja nippu johtoja eri suuntiin. Onkohan tuo ajonestolaite?
Ajattelin kuitenkin poistaa koko automatiikkasysteemin. Olisi ainakin yksi mahdollinen sähkövian aiheuttaja vähemmän. Tuo pussi ei ole kovin luottamusta herättävän näköinen

Toinen varmaankin jälkiasennettu elektroniikkahärveli löytyi keskikonsolin sisältä. N. 20X7cm musta laatikko, josta lähtee piuhat tuulilasin alakulmaan ledille ja nippu johtoja eri suuntiin. Onkohan tuo ajonestolaite?
- Niko Tuomola
- Car(s): 166 ts , 75 ts
En minä ainakaa alkais kauheesti noita muuttelemaan reissun takia. Ja valoautomaatiikasta sen verran, että mulla ei sitä ole tai se ei sitten toimi? Se rele pussi siellä repsikan jalkatilassa ei mun mielestä liity noihin valoihin. Korjatatkaa toki , jos olen väärässä
No mulla on huomiovalot, jotka myös voisi aiheuttaa ihmetystä tuolla etelän mailla 

- Alfistipohjoosesta
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Kyllä se pussi on valoautomatiikkaa.Itse ainakin törmännyt siihen että jos valoautomatiikka ei toimi niin syynä on rosvoliitin joka löytyy irroittamalla sulakerasian yläpuolella olevan "kolikko"syvennyksen.Pidä virrat päällä ja heiluta ko.johtonippua ja valot tod.näk syttyvät.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)