Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 11 Loka 2011, 17:14
OL kirjoitti: En voi sille mitään, mutta nuo QV helmat 164:ssä ei ole oikein koskaan istunut omaan silmään.
Ei kai sille mitään tarvitse voida. Aika kolhothan ne on, ja tuskin peräisin Pininfarinan piirustuslaudalta.
"Mutku vauhtipainoksessa pitää olla spoilereita."
- Epäkelpokeräilijä -
jeQQ
Viestit: 4190 Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti
Viesti
Kirjoittaja jeQQ » 11 Loka 2011, 22:26
Joo voi olla, että Zenderin satsi oli kuraisaa. Tosi lörpöt ne helmat ainakin oli.
Ja se takaspoileri oli kyllä koomisin tapaus. Kunnon kasarimeiningin muovidilduroita huhhuh..
Jakke
Viestit: 3336 Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 166 3.0 Super, 159 2.2 SW Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Jakke » 15 Loka 2011, 10:32
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
EBITDA
Viestit: 1858 Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma
Viesti
Kirjoittaja EBITDA » 15 Loka 2011, 12:41
^ Cool! Tuollainen avolava olisi käytännöllinen. ja oikean merkkinen.
Jakke
Viestit: 3336 Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 166 3.0 Super, 159 2.2 SW Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Jakke » 15 Loka 2011, 13:05
EBITDA kirjoitti: ^ Cool! Tuollainen avolava olisi käytännöllinen. ja oikean merkkinen.
Kyllä vaan tuolla passais perunoita markkinoille myytäväksi kuskailla (vai mitä ne maajussit noilla sitten tekeekään?)
Joku näkyy rakentaneen myös Alfetasta vastaavan. Erittäin siistin näköinen toteutus. Harmi kyllä, en onnistunut enemmän kuvia löytämään.
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 15 Loka 2011, 20:23
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Satakuusnelonen
Viestit: 1773 Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano
Viesti
Kirjoittaja Satakuusnelonen » 15 Loka 2011, 21:07
Ihan hirveitä... kaikki. Eihän noin voi tehdä... eihän.
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 15 Loka 2011, 21:15
Tykkään. Edit. Jos itse olisin ollut rakentelemassa, niin olisin kyllä jättänyt nuo valoluomet pois.
Meen oksentamaan.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
jeQQ
Viestit: 4190 Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti
Viesti
Kirjoittaja jeQQ » 16 Loka 2011, 12:15
Toi 164 pick-up on kyllä härski
Q4:sta raiskaamaan, niin on sitten ajo-ominaisuudetkin kunnossa.
EBITDA
Viestit: 1858 Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma
Viesti
Kirjoittaja EBITDA » 16 Loka 2011, 12:59
Ei tuo avolava-Giuliakaan hassumpi ole.
Jarsan
Viestit: 2479 Liittynyt: 04 Helmi 2010, 14:30
Paikkakunta: Varsinais-Suomi
Viesti
Kirjoittaja Jarsan » 16 Loka 2011, 13:04
Aika veikeän näköinen oli myös keltainen lavamese teliperällä, joku 126-korinen tms... Näky liikenteessä Forssassa maanantaina. Kuvaa en tähän hätään löytänyt, joku tietänee tuonkin vempeleen?
sataviisviis
Viestit: 2037 Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja sataviisviis » 16 Loka 2011, 16:11
Jarsan kirjoitti: Aika veikeän näköinen oli myös keltainen lavamese teliperällä, joku 126-korinen tms... Näky liikenteessä Forssassa maanantaina. Kuvaa en tähän hätään löytänyt, joku tietänee tuonkin vempeleen?
Tarkoititko sitä Demecin tekemää vanhaa näyttelyautoa, jossain vaiheessa se oli jonku Tivolin pitäjällä.
Jakke
Viestit: 3336 Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 166 3.0 Super, 159 2.2 SW Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Jakke » 16 Loka 2011, 16:40
sataviisviis kirjoitti: Jarsan kirjoitti: Aika veikeän näköinen oli myös keltainen lavamese teliperällä, joku 126-korinen tms... Näky liikenteessä Forssassa maanantaina. Kuvaa en tähän hätään löytänyt, joku tietänee tuonkin vempeleen?
Tarkoititko sitä Demecin tekemää vanhaa näyttelyautoa, jossain vaiheessa se oli jonku Tivolin pitäjällä.
Mecklinin Make rankensi sen alunperin muistaakseni jollekin rengas/vannefirmalle. Oli näyttelyissä ja joskus jopa liikenteessäkin niin, että toisella puolella autoa oli erilaiset vanteet. Aiemmin viritelmä oli demecin sivuillakin, mutta näkyy uudistuneen koko sivut viime näkemän jälkeen...
Off-topiccina mainittakoon, että Make lahjoitti vuosia sitten ex-vaimolleni Jaguar -avaimenperän. Perusteluna se, että "Kun sulla on tuo Jakke"
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Jarsan
Viestit: 2479 Liittynyt: 04 Helmi 2010, 14:30
Paikkakunta: Varsinais-Suomi
Viesti
Kirjoittaja Jarsan » 16 Loka 2011, 20:12
Kyllä se taisi tämä samainen mobiili olla. Tai tuskin noita kovin montaa täällä maassa pyörii.
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 17 Loka 2011, 22:11
Teho: Riittävä. On ainakin erilainen Silver Shadow.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
michael
Viestit: 704 Liittynyt: 11 Elo 2007, 14:18
Car(s): 159 2.2, ex: 156 V6
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti
Kirjoittaja michael » 17 Loka 2011, 23:42
^paino: yli kaksi tonnia. kevennyshommia tuossa malmivuoressa varmaan riittää.
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 18 Loka 2011, 00:05
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
h_lauri
Viestit: 6198 Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen
Viesti
Kirjoittaja h_lauri » 22 Loka 2011, 14:36
Toi Chevy HHR 2.2 L on varmaan rullattu hihnalta tuon näköisenä!
Liitteet
Kauhistus.JPG
(285.34 KiB) Tiedosto ladattu 4810 kertaa
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 22 Loka 2011, 16:23
^ Juu ei oo mikään maailman kaunein auto. Positiiviseksi puoleksi voi laskea sen, että ainakin ton erottaa paikallisen marketin parkkarilta. Tuossahan muuten taitaa olla sama perusmoottori kuin 2.2 litrasessa 159:ssä?
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
h_lauri
Viestit: 6198 Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen
Viesti
Kirjoittaja h_lauri » 24 Loka 2011, 09:15
h_lauri kirjoitti: Toi Chevy HHR 2.2 L on varmaan rullattu hihnalta tuon näköisenä!
Pojat oli löytäny sen esikuvan:
http://www.carbodydesign.com/archive/20 ... burban.jpg " onclick="window.open(this.href);return false;
Sukunäköä havaittavissa, mutta kyllä ne mun mielestä molemmat kuuluvat sarjaan "ihmeelliset rakennelmat".
KauGoH
Viestit: 2114 Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja KauGoH » 24 Loka 2011, 15:56
^Veit jalat suustani, namun näköinen on.
Life is too short to drive boring cars.
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 24 Loka 2011, 20:43
^^ Pakko laittaa tuo Pantera näkyviin. On se vaan niin karkin näköinen!!!
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
tsav
Viestit: 672 Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
Car(s): '58 Hermes 2000 '53 Jaguar XK120SE FHC (MR)
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja tsav » 25 Loka 2011, 06:59
jknracing kirjoitti: ^^ Pakko laittaa tuo Pantera näkyviin. On se vaan niin karkin näköinen!!!
Panteran koeistuneena voin sanoa, että 180 cm pitkälle kaverille alkaa olemaan jo vaikea/tukalaa istua ainakin pidempiä matkoja. Piti istua/maata penkillä persaus etureunalla että pään sai pidettyä suorassa. Hieno auto jokatapauksessa.
Tazio
Viestit: 3123 Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69 Alfa Romeo GTV 2.0 '86 Alfa Romeo 156 JTS '02
Viesti
Kirjoittaja Tazio » 25 Loka 2011, 08:51
h_lauri kirjoitti: Toi Chevy HHR 2.2 L on varmaan rullattu hihnalta tuon näköisenä!
:=)
Mulla on joskus ollut tuollainen vuokralla. Kyllähän silläkin ajeli, rehellisyyden mieluummin tuollaisella liikkuisin kuin jollain vag-poralla
-Tazio
VMTD
Viestit: 3178 Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
Paikkakunta: Hausjärvi
Viesti
Kirjoittaja VMTD » 25 Loka 2011, 10:49
Tuollainen 164 avolava olisi kova sana varsinkin dieselinä. Muutama vuosi sitten Mobilessa oli bensaversio myynnissä ja hinta oli jotain 17000 e. Hinta vaikutti hieman korkealta.
Farina
Viestit: 1478 Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti
Kirjoittaja Farina » 27 Loka 2011, 08:14
TM:ssä olisi luultavasti maininta peittävistä A-pilareista
MiNkO^^
Viestit: 869 Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75 käyttöauto: Saksalainen Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme
Viesti
Kirjoittaja MiNkO^^ » 27 Loka 2011, 17:51
Tänään erikoinen näky työpaikalla.Mattamusta Ford escort cosworth.Vissiinkin mk6.huomio kiinnittyi pelkästään takapyöriiin,koska olivat ainoat vetävät pyörät
Poikkeusluvilla haettu liikennekäyttöön ja huvitteluun.Taitaa olla omistajalla pitkät luistot mielessä.Katsastus ei murheitta mennyt.Neljän vuoden rakentelu taisi saada uuden alun.Vissiin lohko halki kun tuoreet öljyt tiputteli jarru/iskari dynolle.
Epämääräisen tietojen mukaan laitteessa on 500-600hv.
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
Satakuusnelonen
Viestit: 1773 Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano
Viesti
Kirjoittaja Satakuusnelonen » 27 Loka 2011, 21:45
^Ja todellisia hevosvoimia 0.
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 28 Loka 2011, 13:55
MiNkO^^ kirjoitti: Mattamusta Ford escort cosworth.Vissiinkin mk6.huomio kiinnittyi pelkästään takapyöriiin,koska olivat ainoat vetävät pyörät
On noita ainakin pari tehty. Huomattavasti halvempaa rakentaa se voimansiirto kestämään pelkästään takavetoisena.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Farina
Viestit: 1478 Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti
Kirjoittaja Farina » 28 Loka 2011, 19:35
jknracing kirjoitti: MiNkO^^ kirjoitti: Mattamusta Ford escort cosworth.Vissiinkin mk6.huomio kiinnittyi pelkästään takapyöriiin,koska olivat ainoat vetävät pyörät
On noita ainakin pari tehty. Huomattavasti halvempaa rakentaa se voimansiirto kestämään pelkästään takavetoisena.
Rallikäytössä lienee tosiaan useampikin. D-mallin Kadettiinkin on jokunen vetävien pyörien paikanvaihto toteutettu.
http://ralli.verkkonen.net/kuvat/vesa/2 ... /11b1.html " onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
MiNkO^^
Viestit: 869 Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75 käyttöauto: Saksalainen Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme
Viesti
Kirjoittaja MiNkO^^ » 28 Loka 2011, 21:42
se voi olla mut siiviiliajossa harvempi näky,ei ihan joka nurkassa tuu vastaan...
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
OL
Viestit: 848 Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä
Viesti
Kirjoittaja OL » 29 Loka 2011, 12:44
Farina kirjoitti: Rallikäytössä lienee tosiaan useampikin. D-mallin Kadettiinkin on jokunen vetävien pyörien paikanvaihto toteutettu.
http://ralli.verkkonen.net/kuvat/vesa/2 ... /11b1.html " onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuo linkin laitehan ei tosin taida olla ralliauto, vaan sprinttivehje. Sprint/rallicrossi/jokkis/jne. autojahan on tehty vaikka kuinka voimansiirron muutoksilla koska säännöt ovat vapaammat ja niillä ei yleisillä teillä liikuta. Mutta tosiaan sekä siviilissä, että rallissa ovat vähän harvinaisempia. Autojen kun pitäisi pysyä kelvollisina liikkumaan yleisillä teillä jos ei muuten, niin ainakin siirtymillä. Rallissakin taitaa saada tehdä takavetoisen vain sellaisesta, joka on alunperin ollut nelivetoinen ja muutetaan F-ryhmän takia kaksivetoiseksi. Jotenkin sellaisessa käsityksessä olen ollut, korjatkaa jos olen väärässä. Siviilipuolen kuvioista en edes tiedä, että miten ne menevät.
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 29 Loka 2011, 17:05
^ Oikeassa olet. F-ryhmään saa nelivetoisen muuttaa kaksivetoiseksi ja ahtimen poistaa. Siis se ahdin pitääkin poistaa. Sierra Cossuja F:ssä on ollut paljon ja Escort Cossujakin vissiin 3-4 kappaletta. Alkaa noi Escortitkin olemaan vaan hiljakseen niissä hinnoissa, että jos koppa on kohtalaisessa kunnossa, niin kannattaa alkaa sullomaan sitä nelivetotekniikkaa takaisin sinne koriin, tai ainakin yrittää säilyttää koppa ehjänä. Joku ajeli F:ssä myös etuvetoiseksi muutetulla 16v Integralella, mutta eipä sitäkään ole näkynyt muutamaan vuoteen.
Vähän harvinaisempi avo AutoScoutissa kaupan.
http://www.autoscout24.eu/Details.aspx? ... 1z&asrc=fa
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
EBITDA
Viestit: 1858 Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma
Viesti
Kirjoittaja EBITDA » 30 Loka 2011, 19:24
Kohtalaisen härskin näköinen laite. Vetoaa kyllä ainakin meikäläiseen, ihan niin kuin RZkin.
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 30 Loka 2011, 21:17
^ Oudon näköinen tuo 348 ilman noita takavalojen ritilöitä.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Seiska5mma
Viestit: 1275 Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja Seiska5mma » 30 Loka 2011, 22:06
Maybach Exelero on äärimmäinen taideteos härskin autodesignin saralla.
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 31 Loka 2011, 00:00
^ Eikös tolla ajettu jotain nopeusennätyksiä tms?
Edit. Onks tämmönen oikeasti Opelin omistajan käsikirjan välissä?
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
_rico
Viestit: 1178 Liittynyt: 13 Kesä 2011, 00:06
Car(s): Proceed GT Ex Giulietta ja 3x 156
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja _rico » 31 Loka 2011, 01:09
^Pakko tulostaa huomenna ja antaa pomolle, joka ajelee Astralla.
Satakuusnelonen
Viestit: 1773 Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano
Viesti
Kirjoittaja Satakuusnelonen » 02 Marras 2011, 08:07
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong
Suba
Viestit: 3210 Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): - Giulia super 159 sw
Paikkakunta: Tuusula
Viesti
Kirjoittaja Suba » 02 Marras 2011, 09:54
Voi kiesus!
Tallin takana on tekijälle tilaa.
One life, live it!
Seiska5mma
Viestit: 1275 Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja Seiska5mma » 02 Marras 2011, 11:15
Ilman tuota paskaa scooppia konepellissä tuo solahtaa murtolukufiatin Startoksen väliin. Ei tuo ihan päiväunelta näytä, mutta tyylisuunnasta ei ole livetty.
michael
Viestit: 704 Liittynyt: 11 Elo 2007, 14:18
Car(s): 159 2.2, ex: 156 V6
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti
Kirjoittaja michael » 02 Marras 2011, 11:22
on tuossa jotain hyviä elementtejä mutta karmilliset ovet, kiinteä turvakaari ja ruma rätti kyllä viimeistään pilaa tuon.
Cadamuro
Viestit: 1056 Liittynyt: 26 Touko 2011, 22:34
Car(s): 159 2.4 TI farkku. 155 2.0 TS WB 75 2.0 TC 75 3.0 V6 America Fiat Tipo sport 2000 Roadsport 2B 156 TS (ex) Fulvia 1.3 HF (ukon). Giulietta -81 (^) 128SC Kilpuri (^) (ex) 155 v6 (ex)
Paikkakunta: Mänttä
Viesti
Kirjoittaja Cadamuro » 02 Marras 2011, 16:27
_rico kirjoitti: ^Pakko tulostaa huomenna ja antaa pomolle, joka ajelee Astralla.
Kuin myös tehty
Kantapään kautta vuodesta -93..