^ Täällä kanssa tulostin ja jaoin parille Opelixilla ajavalle työkaverille
Mitä taas tulee tuohon laikka-cabriolettiin, niin onhan siinä ajatusta, mutta toteutus kyllä tässä tapauksessa tökkii ja pahasti. Varsinkin scooppi on järkyttävä.
Toivon autotuntemukseni pettävän, mutta pahasti näyttää: "klik"
Miksi HELVETISSÄ tuohon 348:iin on ollut PAKKO pultata joku pirun alumiininen "teinisiipi"!!?? Parantaako se muka Ferrarin ajo-ominaisuuksia......mutimutimuti.....
Tämmöiseen kuvaan törmäsin. Osaako kukaan kertoa tarinaa tästä ? Tuningiahan tämä ei ole, mutta aika ihmeellinen on kuitenkin http://www.flickr.com/photos/68630209@N ... otostream/" onclick="window.open(this.href);return false;
Olen nähnyt kisoissa kuvan Alffan. Yleensä luokassaan kolmas. Pohjanmaalta kotoisin oleva kuormaautoilija nimeä en muista, Vm:ssä juttua kyseisestä Alffasta ja kuskista joskus -80 luvun½maista. Kone muistaakseni 16venanen n.200kaakkia irronnut.
Niko Tuomola kirjoitti:Tämmöiseen kuvaan törmäsin. Osaako kukaan kertoa tarinaa tästä ? Tuningiahan tämä ei ole, mutta aika ihmeellinen on kuitenkin http://www.flickr.com/photos/68630209@N ... otostream/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Pohjanmaalta munkin muistini mukaan ja kaveri nimeltään Reif Fagerrud, oliskohan ollu 70/80-luvulla kun rata-SM:ää ajettiin viellä 5-ryhmän laitteilla eli virityssäännöt oli kohtuulliseen vapaat.
Innostuin tossa noista harjunpään tuningeista ja rupesin SZ:n kuvia selaamaan, yllätyin siitä että kaikki eivät olleetkaan punaisia, keltaisia tai mustia.
Sit tietenkin se punainen:
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong
Satakuusnelonen kirjoitti:Mielestäni se on sama auto, on vain kokenut muutaman päivityksen ja taitaa nykyään olla keltainen
jeps, niinhän se taitaapi olla, on yainnut väri vaihtua useampaankin otteeseen sillä vuoden -92 väri on keltainen ja päivityksen yhteydessäväri vaihtunut punaiseksi ja taitaapi olla sitten taas nykyään keltainen..
Etupuskuri on hollantilaisen Alfa-dealerin/kilpa-autoilijan/virittäjän Sam van Lingenin firman (savali-tuotemerkki) tuotteita. Yksi myynnissä Hollannissa tällä hetkellä.
Hienosti asennettu ahdin... En ymmärrä mikä tuossa oikein viehättää, mutta jokin miellyttää mun silmää. Väri ainakin on todella hyvä ja vanteissa on jotain lamborghinimäistä Onko tuo 75:sen ts vai onko 155/164:sta?
jknracing kirjoitti:
Voishan tota vielä vähän korottaakkin...
Tuo on japanissa Oni-Camberiksi kutsuttu tyyli.
Joka joisain tapauksissa ihan makea.
---------------------------------------------
Tässä vielä selvennys asialle.
Oni ( 鬼 ) is the Japanese word for demon or ogre. When it comes to cars, it’s about running the absolute craziest amount of camber possible and in the pursuit of going over the top, wheels are coming close to sitting horizontally – supporting the cars weight on a contact patch of no more than 2 inches a corner in some cases.
Ei helvetti, näen tuota melkein päivittäin asioidessani hämeenlinnan abc:llä, mutta ikinä en oo tota keulaa nähny ku se on aina ruudussa perä muhun päin ollu. HYI
Giallo Pozzuoli kirjoitti:Ruotsalaiset kunnostautuneet taas Maseratin tuunaamisessa. Voi miksi? Sisäkaton fresko kruunaa näkemyksen aiheesta kuinka tuunaan Giugiarosta Toyotan.
Putkibasso orkkisverhoillun takaluukun kannessa vie jo sarjaan "Motonetin kesärieha - tuunaa autosi neljässä tunnissa käyttäen ainostaan myymälämme tarjouslaarista löytyviä komponentteja - voittaja voittaa putkibasson!"
Giallo Pozzuoli kirjoitti:Ruotsalaiset kunnostautuneet taas Maseratin tuunaamisessa. Voi miksi? Sisäkaton fresko kruunaa näkemyksen aiheesta kuinka tuunaan Giugiarosta Toyotan.
Huh, tässä oli kyllä mauttomin rakennelma pitkiin aikoihin. Maseratista tehty ruma japsiauto? Millähän tuon kuvan saisi pyyhittyä muistista, se puskee yöllä tajuntaan ja aiheuttaa painajaisia.