Niin, unohdinpa tosiaan selostaa, mikä tai missä vika lopulta oli. Eli käytännössä kävin läpi tulpat (uudet), kaapelit, hapetukset kaikista mahdollisista ja mahdottomista liittimistä pois ja crc:tä peliin. Polttoaineen sekaan pakkasenestot yms. Auto toiseen asentoon ja lämpimäksi käyttämistä. Lopulinen vika, minkä luulen aiheuttaneen tämän, oli siitä lohkon vierestä lähtevästä boxista (lukee BOSH ja jotain muuta...) - jonka nimeä en tiedä (hävettää tunnustaa taas tietämättömyys

) - oli irronnut sellainen ranteen paksuinen putki ja tätä kautta myllyyn pääsi ilmaa ja ei pysynyt käynnissä. Korjattuani tämän ja käytyäni muutkin vastaavat liitokset läpi, sekä putsattuani virranjakajan kannen, alkoi auto hurista ihan mukisematta. Eli nyt käy tyhjäkäynnit suht tasaisesti ja ottaa kiekkaakin hanakammin
Mitä tästä opimme? En tiedä, mutta itse ainakin osaan nyt taas katsoa useampaan eri paikkaan kuin aikaisemmin
