Hyvännäköistä menoa jäärata-Camarolla, huomaa auton camberkulmat! Hyppää ensimmäisen minuutin yli, se on enemmän lämmittelyä. http://www.youtube.com/watch?v=fG_o-qRZ ... ation_6186" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Olin muutes kattomassa tota Fountainia kun ajo ohi... Voin kertoa etten oo koskaan edes kuvitellut että vene voi pitää tuollaista ääntä Aivan tajuttoman hieno vehe. Ja tuo ääni kuului vielä monta minuttia ohi ajamisen jälkeen.
aika muikeat äänet..
mutta fountain edustaa juurikin veneluokkaa joista ei valitettavasti ole muuta kuin fiilistelyyn.. monikäyttöisyydestä ja kätännöllisyydestä ei voi puhua samana päivänä..
Tää nyt on varmaan ollut jo sata kertaa,mutta laitetaan silti kun taas tuli katsottua.Vai olisiko kuulunut "Alfat Mediassa"-osastolle..telkkarista kun kuitenkin on tullut.. http://www.youtube.com/watch?v=GYIjUGOr0HA" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitenkähän tuo toimii sen jälkeen kun helmaan on jäätynyt kymmenen sentin puikot
Varmaan yksi niistä monista syistä joiden takia tuollaisia ei ole vielä tuotantoautoissa näkynyt.
Hyviin puoliin voi laskea sen, että noilla on melko hankala takoa lommoja viereisissä ruuduissa parkissa oleviin autoihin.
BMW:n Z1:ssä on vähän samantapainen ratkaisu, jota katsellessa tuli mieleen loskakeleillä rätti ylhäällä kabiiniin taiteilu sekä minihameisten ongelmat vähän paremmilla ilmoilla.
Maailman ensimmäinen miehitetty sähkötoiminen "monikopteri"
Ei tuo vielä kovin kätevä ole mutta upea sulka hattuun jo tuo protokin. Mistäpä tietää mihin tuo johtaa. Jos sen hallinta on jo proto vaiheessa noin helppoa niin tuotahan oppii lentämään mekein kuka tahansa, toisin kuin oikeaa kopteria. Nimimerkillä "simulaattorilla olen yrittänyt lentää ja sanotaan vaikka niin että hyvä että oli simu
Cadamuro kirjoitti:Maailman pienin v12 moottori. Ja kaikki on käsin tehty. Ei mikään turha kaveri! http://www.riemurasia.net/jylppy/media. ... 87641&c=11" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Bangladeshissä liikennesääntöjen noudattamisen kanssa ei olla hirveän tarkkoja, mutta tämä ajelu saattaa olla pikkuisen törkeä heidänkin mittapuullaan:
Ohjaamani opiskelijaryhmä pääsi finaaliin Turun AMK:n projektipajakilpailussa, toivottavasti myös ansaittuun voittoon. Kilpailussa eri linjojen ensimmäisen vuosikurssin opiskelijoista kootut ryhmät tekevät lyhyessä aikataulussa arvotun projektityön tekulla ja tuottavat siitä posterin sekä muuta materiaalia. Skaban juonena on, että kukaan kilpailijoista ei ole aiemmin tehnyt annettuja työtehtäviä, kuten taittanut Photoshopilla tai meillä myös kuvannut ja leikannut videoita. Tässä makua Rakennustekniikan koulutusohjelman patentoiman Timperi-liimapuupalkin hieman erilaisesta promootiomateriaalista. Aika paljon on minullakin tässä opiskelijaohjaajana näppini pelissä...
jknracing kirjoitti:Top Fuel dragsterin polttoainepumppu/suutin demo. Ensin tyhjäkäyntiä ja sitten "hana auki". Ei se ole ihme jos sitä soppaa hieman kuluu.
Huuuuuh, aika makeeta! Kyllähän se tiedossa on ollut että Dragstereille soppa maistuu, mutta kun tosiaan näin havainnollistetaan ( ja kerrotaan vielä kahdeksalla ) niin vasta tajuaa tuon kulutuksen. Tosin ei se WOIMA tyhjästä synnny
jknracing kirjoitti:Top Fuel dragsterin polttoainepumppu/suutin demo. Ensin tyhjäkäyntiä ja sitten "hana auki". Ei se ole ihme jos sitä soppaa hieman kuluu. http://www.youtube.com/watch?v=xGTbQuhhluY&NR=1
SaLexi kirjoitti:Tämä on tainnut jo joskus olla, mutta ainakaan haulla löytämäni linkki ei enää toiminut. Vetää kyllä hiljaiseksi tuo vauhti ja taituruus. Ja pelottaa.
Huhhuh... ei ihan jokapojalta onnistukkaan. Videon kommentissa oleva lause kiteyttää koko jutun aika hyvin: " But how did they fit his balls in the car? "
Harjunpään "75 SZ" on kuulemma Tanskassa nykyään. tässä nykyisen omistajan kasaama filminpätkä http://www.youtube.com/watch?v=S8DkyfrIpMA" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;