GTV 916 alustasarja coilover madallus
Valvoja: Moderators
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
GTV 916 alustasarja coilover madallus
Olisko tuo hyvä otsikko niin löytää haulla?
Jos tämmönen ketju jo on niin pahoittelut ja linkkivinkkiä kehiin.
Bilsteinit oli jo kertaalleen tilauksessa korkeahkosta hinnasta huolimatta, mutta niitä ei sitten saanutkaan alfisti-shopista, siellä niitä sivuilla silti on...?! . Nyt pari kk tutkaillut ja ihmetellyt mutta vaikea löytää tietoa(?). E-baysta briteistä löytyy mm tuollaiset mutta ei mitään tarkempaa käykö ne edes 2.0tb malliin. Ainakin sakemannit halusi tietää bilsteinin kohdalla koneen koska niissä etuiskareissa on eroa, muuten samat? Eli tietääkö joku käykö "V6" mainostetut automatic 2.0tb:n? Itse olen jo ihan sekaisin kun toisaalla myytiin erikseen 3.0 ja 3.2 sarjaa.
Mitäs gtv miehillä on autoissaan alla ja mitä olette niistä tykänneet? Ennen kesää jos suinkin budjetti sallii on sellainen tarkoitus asennuttaa. Jos vielä on tarjota hyväksi havaittua myymälää niin aina parempi.
*Tavoitteena maltillinen madallus (säätö on plussaa koska voipi sitten etsiä mieleisen korkeuden)
*Progressiivinen jämäkämpi alusta katukäyttöön ja satunnaiseen ratailuun (vaimennuksien säätöön ei välttämättä tarvetta/varaa)
FK
Koni
Bilstein
KW
...
Kiitollisuudella otan vinkkejä vastaan
http://www.ebay.co.uk/itm/FK-LOWERING-C ... 415c5c736e" onclick="window.open(this.href);return false;
Hiukka tyyris?
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1116.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jos tämmönen ketju jo on niin pahoittelut ja linkkivinkkiä kehiin.
Bilsteinit oli jo kertaalleen tilauksessa korkeahkosta hinnasta huolimatta, mutta niitä ei sitten saanutkaan alfisti-shopista, siellä niitä sivuilla silti on...?! . Nyt pari kk tutkaillut ja ihmetellyt mutta vaikea löytää tietoa(?). E-baysta briteistä löytyy mm tuollaiset mutta ei mitään tarkempaa käykö ne edes 2.0tb malliin. Ainakin sakemannit halusi tietää bilsteinin kohdalla koneen koska niissä etuiskareissa on eroa, muuten samat? Eli tietääkö joku käykö "V6" mainostetut automatic 2.0tb:n? Itse olen jo ihan sekaisin kun toisaalla myytiin erikseen 3.0 ja 3.2 sarjaa.
Mitäs gtv miehillä on autoissaan alla ja mitä olette niistä tykänneet? Ennen kesää jos suinkin budjetti sallii on sellainen tarkoitus asennuttaa. Jos vielä on tarjota hyväksi havaittua myymälää niin aina parempi.
*Tavoitteena maltillinen madallus (säätö on plussaa koska voipi sitten etsiä mieleisen korkeuden)
*Progressiivinen jämäkämpi alusta katukäyttöön ja satunnaiseen ratailuun (vaimennuksien säätöön ei välttämättä tarvetta/varaa)
FK
Koni
Bilstein
KW
...
Kiitollisuudella otan vinkkejä vastaan
http://www.ebay.co.uk/itm/FK-LOWERING-C ... 415c5c736e" onclick="window.open(this.href);return false;
Hiukka tyyris?
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1116.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ayrton Senna da Silva forever
- routasydän
- Viestit: 1555
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Re: GTV 916 alustasarja coilover madallus
AO forumilta muista lukeneeni, että bilsteinin iskareita ei enää olisi tarjolla getvoseen laisinkaan. Koni sportit tilasit eteen ite futurezilta, hintaa etuiskareille tuli 450e postitettuna kotiin. Olikohan se tuolla alfisti netissä vai missä 189e kipale, mutta en tiedä sitten postikuluista ja saatavuudesta. Tuolta futurezilta tilatessa meni yli kk aikaa, koska meni tehdastilaukseen, eli kannattaa olla hyvissä ajoin liikkeellä.
Takaiskarit pitäisi olla halvemmat ja ne menee itellä keväällä tod näk tilaukseen. Jousituspuolesta ei omakohtaista kokemusta...
Takaiskarit pitäisi olla halvemmat ja ne menee itellä keväällä tod näk tilaukseen. Jousituspuolesta ei omakohtaista kokemusta...
- gtvaj
- Viestit: 1320
- Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
- Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
- Paikkakunta: Kangasala
Re: GTV 916 alustasarja coilover madallus
Mulla oli getvosessani (tosin tessu) konin keltaset, weitecin 30mm madaltavilla jousilla. Tykkäsin ja oli hyvät ajaa. Tosin joidenkin mielestä ehkä kova alusta mutta ainakin mä pidin kovasti.
Radalla meni hyvin ja maantiellä muistutti kivirekeä, kuten auton pitääkin
Radalla meni hyvin ja maantiellä muistutti kivirekeä, kuten auton pitääkin
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi
- KJS
- Viestit: 4670
- Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
- Paikkakunta: Nokia
Re: GTV 916 alustasarja coilover madallus
30 millin madallus vaan tuppaa oleen liikaa turbolle. Downpipe on vaarassa jo vakiokorkeudella.
Noista iskarien sopivuuksista en nyt muista sanoa varmaksi mitään. Mulla on 3-litraisesta peräisi oleva alustasarja, mutta mulla on myös 3-litraisen olka-akselit.
Noista iskarien sopivuuksista en nyt muista sanoa varmaksi mitään. Mulla on 3-litraisesta peräisi oleva alustasarja, mutta mulla on myös 3-litraisen olka-akselit.
Alfaholismia vuodesta 2001
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Re: GTV 916 alustasarja coilover madallus
^Siksikin kyselen. Nimimerkillä downpipessa osumaa Vielä en ole pakosarjaa tai downpipea löytänyt, pitääkö tosiaan teettää!?
Oma on liian matala vakioiskareilla ja joillain...olikohan -30mm (väsähtäneillä?) jousilla. Ei näytä hjuvalta kun pyöränaukon ja renkaan välinen rako on huomattavasti matalampi yläreunaltaan. Omaan makuun pitää olla matala rengasprofiili ja mahdollisimman tasan rako Ja myös joka ikisen uran löytöminen ja niidenmukaan ohjautuminen mietityttää. Johtuuko madalluksesta kun pyöränkulmat pitäis olla katsotut? Sen verran hyvin löytää kallistukset että kättä ei parane ratista irroittaa!
Kiitoksia vinkeistä, edelleen otetaan yhteensopivuudesta ja vaihtoehdoista vinkkejä. Ettei käy niin että yks-kaks on kevät ja sitten ajellaan vanhalla alustalla jalka jarrulla. Good bye ajonautinto
Oma on liian matala vakioiskareilla ja joillain...olikohan -30mm (väsähtäneillä?) jousilla. Ei näytä hjuvalta kun pyöränaukon ja renkaan välinen rako on huomattavasti matalampi yläreunaltaan. Omaan makuun pitää olla matala rengasprofiili ja mahdollisimman tasan rako Ja myös joka ikisen uran löytöminen ja niidenmukaan ohjautuminen mietityttää. Johtuuko madalluksesta kun pyöränkulmat pitäis olla katsotut? Sen verran hyvin löytää kallistukset että kättä ei parane ratista irroittaa!
Kiitoksia vinkeistä, edelleen otetaan yhteensopivuudesta ja vaihtoehdoista vinkkejä. Ettei käy niin että yks-kaks on kevät ja sitten ajellaan vanhalla alustalla jalka jarrulla. Good bye ajonautinto
Ayrton Senna da Silva forever
- KJS
- Viestit: 4670
- Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
- Paikkakunta: Nokia
Re: GTV 916 alustasarja coilover madallus
Ainakin niitä pakosarjoilta ahtimelle tulevia putkia sai Heikalta tilaamalla. Ei nyt ihan halvat putkenpätkät, mutta sopii paikalleen, kun orkkikset ovat. Downpipehän tehdään 3" putkesta
Alfaholismia vuodesta 2001
-
- Viestit: 208
- Liittynyt: 01 Loka 2003, 10:12
- Car(s): Alfetta GTV, 145 QV, 156+156 SW, GTV V6, Lodgy
- Paikkakunta: Koria
Re: GTV 916 alustasarja coilover madallus
Ei kokemusta GTV:stä, mutta sanoisin että unohda FK:t. Mulla on ollut FK:n madallusjouset kahdessa eri autossa eikä kummassakaan tiputtannu mitä oli luvattu. Sain sitten hyvityksenä toisesta sarjasta korkeussäädettävän jolla madalluksen sai kyllä kohdalleen, mutta se oli ihan jumalattoman jäykkä ja kova. Toihan on varmasti emännän mieleen jossain asiassa mutta tässä ehkä passaisin sen. Toi 156:ssa alla oleva pesee sen 6-0.
145:ssa on alla KW V2 eikä siinä minusta ole valittamista, joten tallissa odottelee 156 SW:n myös KW:n Coiloverit. Alustahan noissa 145/gtv on osin sama, joten jos keli sallii niin voit vaikka ottaa pientä tyyppiä niin saat vähän tuntumaa miltä se tuntuu. Muita hyviä Eibach ja H&R, mutta ei tarjoa säädettävää sarjaa.
H&R tarjoaa kaikkiin GTV malleihin samaa ilmeisesti samaa jousisarjaa http://www1.carparts-cat.com/webkat.asp ... 001&ROOT=1" onclick="window.open(this.href);return false;" ja Eibach tarjoaa taas Turboon jopa kahta eri sarjaa http://web2.carparts-cat.com/default.as ... =2&31=1460" onclick="window.open(this.href);return false;" joten siinäpähän on tuumailtavaa.
Täältä olen tilannut parit Eibachin jousisetit, iskareita ja renkaita hyvin kokemuksin ja hintakin on ollut kohtuullinen. http://www.tij-power.com/" onclick="window.open(this.href);return false;"
Edit: Tyhmät linkkisotkut
145:ssa on alla KW V2 eikä siinä minusta ole valittamista, joten tallissa odottelee 156 SW:n myös KW:n Coiloverit. Alustahan noissa 145/gtv on osin sama, joten jos keli sallii niin voit vaikka ottaa pientä tyyppiä niin saat vähän tuntumaa miltä se tuntuu. Muita hyviä Eibach ja H&R, mutta ei tarjoa säädettävää sarjaa.
H&R tarjoaa kaikkiin GTV malleihin samaa ilmeisesti samaa jousisarjaa http://www1.carparts-cat.com/webkat.asp ... 001&ROOT=1" onclick="window.open(this.href);return false;" ja Eibach tarjoaa taas Turboon jopa kahta eri sarjaa http://web2.carparts-cat.com/default.as ... =2&31=1460" onclick="window.open(this.href);return false;" joten siinäpähän on tuumailtavaa.
Täältä olen tilannut parit Eibachin jousisetit, iskareita ja renkaita hyvin kokemuksin ja hintakin on ollut kohtuullinen. http://www.tij-power.com/" onclick="window.open(this.href);return false;"
Edit: Tyhmät linkkisotkut
-
- Viestit: 92
- Liittynyt: 11 Huhti 2008, 23:36
- Car(s): Alfa Romeo GTV 3.0 V6 V24
- Paikkakunta: Turku, Suomi
Re: GTV 916 alustasarja coilover madallus
Peukkua thredille
Jäädään odottelemaan ratkaisuja, kesällä voi sitten tulla valmiiseen pöytään..
Jäädään odottelemaan ratkaisuja, kesällä voi sitten tulla valmiiseen pöytään..
"When it comes to style - Italian's always got it right" -Jeremy Clarkson, Top Gear