Kyllä noilla tikuilla kelpaa kyrsää käristää...
Missäs tämä Seppä pitää putiikkia. Minullakin olisi asiaa sille.

Valvoja: Moderators
Tuossa on särmää!doublesix kirjoitti:Seppä Veini yllätti!
Itse lyhensin edeltävän 156:n vaihdekeppiä, kun vaihdoin nupin. Onhan se alkuperäisenä aika julmetun mittainenFinest kirjoitti:Uusi nuppi
fiilis nousi potenssiin 10Vielä kun ideoi miten keppiä voisi lyhentää tai löytyisi valmis lyhyempi pakkilukon putkilo.
Se onkin sitten ainut asia mikä Alfisteilla on julmetun mittainen-Tomi- kirjoitti:Itse lyhensin edeltävän 156:n vaihdekeppiä, kun vaihdoin nupin. Onhan se alkuperäisenä aika julmetun mittainenFinest kirjoitti:Uusi nuppi
fiilis nousi potenssiin 10Vielä kun ideoi miten keppiä voisi lyhentää tai löytyisi valmis lyhyempi pakkilukon putkilo.
Rautasahalla vaan keppiä lyhyemmäksi ja pakkilukon putkiloa saman verran. Pakkilukon putkilon saa yhdistetty jälleen yhdeksi esimerkiksi lyömällä pätkien päälle sopiva mittaisen metalliputken holkiksi. Kaikkihan jää piiloon vaihdekeppipussukan alle.
Eihän mulla kyseistä autoa ole ollut enää kohta neljään vuoteen. Kyllähän se toimi ihan niin kuin pitikin, ilman sitä hirveetä veivaamistaNikodemus kirjoitti:Se onkin sitten ainut asia mikä Alfisteilla on julmetun mittainen-Tomi- kirjoitti:Itse lyhensin edeltävän 156:n vaihdekeppiä, kun vaihdoin nupin. Onhan se alkuperäisenä aika julmetun mittainenFinest kirjoitti:Uusi nuppi
fiilis nousi potenssiin 10Vielä kun ideoi miten keppiä voisi lyhentää tai löytyisi valmis lyhyempi pakkilukon putkilo.
Rautasahalla vaan keppiä lyhyemmäksi ja pakkilukon putkiloa saman verran. Pakkilukon putkilon saa yhdistetty jälleen yhdeksi esimerkiksi lyömällä pätkien päälle sopiva mittaisen metalliputken holkiksi. Kaikkihan jää piiloon vaihdekeppipussukan alle.
, ei vaan, huonoa huumoria. Onkos miten toiminut lyhentämisen jälkeen?
Viimeisimpänä hankintana on muutama litra benzinaa.
-Tomi- kirjoitti:Itse lyhensin edeltävän 156:n vaihdekeppiä, kun vaihdoin nupin. Onhan se alkuperäisenä aika julmetun mittainen
Kyllä tuota vaihdekepin lyhentämistä voi todellakin suositella. Itsekin nappasin sen 3cm pois 147:an kepistä nupin vaihdon yhteydessä, niin on nyt kyllä huomattavasti parempi tuntuma ja jämäkämmän oloinen kuin alkuperäinen. Ja onhan tuo tyylikkäämmän näköinenkin: KLIK Eilen tuossa ajelin toisella 147:lla missä oli vakiokeppi, niin olipahan veivaamista sen kanssa. En muistanutkaan miten kauhea se oli.-Tomi- kirjoitti:Kyllähän se toimi ihan niin kuin pitikin, ilman sitä hirveetä veivaamista
Samaa ideoin, vielä parempi jos sisäpuolellekin mahtuisi ohut seinäinen putki.-Tomi- kirjoitti:Itse lyhensin edeltävän 156:n vaihdekeppiä, kun vaihdoin nupin. Onhan se alkuperäisenä aika julmetun mittainenFinest kirjoitti:Uusi nuppi
fiilis nousi potenssiin 10Vielä kun ideoi miten keppiä voisi lyhentää tai löytyisi valmis lyhyempi pakkilukon putkilo.
Rautasahalla vaan keppiä lyhyemmäksi ja pakkilukon putkiloa saman verran. Pakkilukon putkilon saa yhdistetty jälleen yhdeksi esimerkiksi lyömällä pätkien päälle sopiva mittaisen metalliputken holkiksi. Kaikkihan jää piiloon vaihdekeppipussukan alle.
En tiedä, oliko tuo halpa, mutta n. 80€ jäi maksamaan. Oli sinänsä onni, että sattui löytymään ja vielä läheltä. Sai auton kasaan ja ajoon; vanha osa ei ollut enää pelastettavissa.VMTD kirjoitti:^Saitko halvalla? Eperin hinta taisi olla aika arvokas.
No juu, etenkin tuohon verrattuna. Ei näyttäis olevan ihan ilmainen maailmallakaanVMTD kirjoitti:No oli kyllä edullinen, eperin hinta oli joskus liki 300 euroa.
Ellei hylättynä prisman parkkihallista...KJS kirjoitti:^^ei tainnu ihan paikallisesta Prismasta kuitenkaan löytyä?
Siitä öööh, Musasta?ko ostit...?A Bart kirjoitti:Tuommonen seurasi kotiin kun kävin kaupassa.
Mitähän tuolle tekisi?
Historiasta ei mitään tietoa.
Onkos jollain muulla?
A Bart kirjoitti:Tuommonen seurasi kotiin kun kävin kaupassa.
Mitähän tuolle tekisi?
Historiasta ei mitään tietoa.
Onkos jollain muulla?
90 kirjoitti:A Bart kirjoitti:Tuommonen seurasi kotiin kun kävin kaupassa.
Mitähän tuolle tekisi?
Historiasta ei mitään tietoa.
Onkos jollain muulla?
löytyykö konehuoneesta nordin 2.0 motronic versio ala 90 iniezione jos näin niin olisiko nimim scuoren EX ?
löytyykö konehuoneesta nordin 2.0 motronic versio ala 90 iniezione jos näin niin olisiko nimim scuoren EX ?A Bart kirjoitti:Tuommonen seurasi kotiin kun kävin kaupassa.
Mitähän tuolle tekisi?
Historiasta ei mitään tietoa.
Onkos jollain muulla?
Kaikkea sääkin kerkiät väkertämään itekö väänsit?ragazza kirjoitti:Sai 147 uutta väriä vaihdekeppiin ja käsijarruunsa. Vanhat "nahat" oli karseat reikinensä... Nyt kyllä kepin nuppi jää toiseksi ILUn ja muiden versioille
Kuulemma tuossa on kaksilitrainen laitettu tulille, ja lienee alkuperäisenä ollut 1.6:nen.90 kirjoitti:löytyykö konehuoneesta nordin 2.0 motronic versio ala 90 iniezione jos näin niin olisiko nimim scuoren EX ?A Bart kirjoitti:Tuommonen seurasi kotiin kun kävin kaupassa.
Mitähän tuolle tekisi?
Historiasta ei mitään tietoa.
Onkos jollain muulla?
Onnewa uuden hankinnan johdosta! Oliko tämä se hyvinkään peli?jeQQ kirjoitti:164 2.0TS