Homma on sen osalta toiminut hyvin. Mutta: negatiivisena puolena nousee heti esiin se, että automerkin asiakaslehdet eivät ole tulleet automaattisesti enää kotiin, koska maahantuoja lähettää ne rekkarin perusteella, ei autoliikkeen asiakastiedoston perusteella. Siksi lehdet on joutunut pyytämään postittamaan erikseen soittamalla ja seuraus on nyt se , että mm. Volkkarin ja Toyotan lehdet tulevat kotiin vaikkei niitä autoja ole toviin ollutkaan.

Isompi miinus on ollut se, että autoliikkeiden tarjouksia kaupanteosta tai kampanjoista jne ei tipu myöskään postiluukusta. Tuskin tulisi edes autotehtaan ns. takaisinkutsujakaan jonkun korjattavan vian tms. osalta?
Tämän luovutuskiellon osalta mietityttää myös autoliikkeiden hyvitystarjoukset, eli siis osoitetietojen luovutuskiellon mahdollinen vaikutus negatiivisesti liikkeiden antamaan vaihtotarjoukseen, etenkin tapauksissa joissa tarjous pyydetään sähköpostitse muualta maasta. En tiedä onko todellista vaikutusta?
Miten olette te muut kokeneet tuon rekisterinron perusteella saatavien yhteystietojen luovutuskiellon, jos siis semmoinen on teillä sattunut olemaan nyt tai joskus aiemmin?