Elikkä nyt olisi taasen aikaa laittaa tuota autoa ja tuon kiristimen toiminnan ajattelin vielä tarkistaa
Eli se merkin sijainti? Kääntyykö mutteria kääntämällä? ym ym ym..
1.8TS jakopään kiristimen toiminta
Valvoja: Moderators
1.8TS jakopään kiristimen toiminta
Auto on pyörillä liikkuva henkilöiden kuljetukseen tarkoitettu moottorin voimin liikkuva ajoneuvo
- Epezi
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Viesti:
Re: 1.8TS jakopään kiristimen toiminta
Ei kiristy mutteria kääntämällä, vaan itse kiristintä kääntämällä. Jollain ruuvarikikalla sitä varmaan saa kiristettyä, itse oon käyttänyt alkuperäisen työkalun paikalle asennettavaa pulttia johon on hitsattu sopivaan kohtaan epäkeskoksi hiottu prikka.
Nuolenkärki pitäisi tulla kiristimen rungossa olevan reiän kohdalle, kokemukset kertovat että mielummin pikkasen yli merkin.
Nuolenkärki pitäisi tulla kiristimen rungossa olevan reiän kohdalle, kokemukset kertovat että mielummin pikkasen yli merkin.
Itse olen kiroillut pultin ja sopivan ruuvimeisselin kanssa. Laittaa sopivan pultin siihen kiristintyökalun paikkaan ja siitä kampeaa ruuvimeisselillä kiristintä (käyttää siis sitä ruuvimeisseliä vipuna).
Ne harvat kerrat kun moista on jumpannut, niin olen myös laittanut hieman yli siitä merkistä.
Ne harvat kerrat kun moista on jumpannut, niin olen myös laittanut hieman yli siitä merkistä.
VMP
selailin nettiä ja katoin videon remmin vaihdosta..
rupes kiinnostaa et miksi löysättiin imupuolen nokka akselin pyörästä ne 4 pulttia kun hihna ym ym olivat paikoillaan?
rupes kiinnostaa et miksi löysättiin imupuolen nokka akselin pyörästä ne 4 pulttia kun hihna ym ym olivat paikoillaan?

Auto on pyörillä liikkuva henkilöiden kuljetukseen tarkoitettu moottorin voimin liikkuva ajoneuvo
Siksi, että sen hihnan saa kiristettyäLeKu kirjoitti:selailin nettiä ja katoin videon remmin vaihdosta..
VMP
- JiiTeeÄssä
- Car(s): .
Baijerilainen takatuuppari
ex 159 1.9 JTDm -10
ex 159sw 2.4 JTDm -07
ex 159 2.4 JTDm -06
ex 156 2.0 jts -03
ex 156 2.0 ts -98 - Paikkakunta: Kempele
Jos käyttää nokka-akselin lukkopaloja. Jos et käytä, älä löysää niitä 4 pulttia.
2 jakohihnaa olen vaihtanut ilman lukkopaloja.
Itse olen kiristänyt kiristimen laittamalla sopivan poranterän siihen reikään tylsä pää edellä. Sitten sopivalla kiintoavaimella painamalla pystyy kiilaamaan kiristintä kireämmälle, kiintoavaimen leuka kun on sellainen kiilamainen.
2 jakohihnaa olen vaihtanut ilman lukkopaloja.
Itse olen kiristänyt kiristimen laittamalla sopivan poranterän siihen reikään tylsä pää edellä. Sitten sopivalla kiintoavaimella painamalla pystyy kiilaamaan kiristintä kireämmälle, kiintoavaimen leuka kun on sellainen kiilamainen.
"Jos kaikki tuntuu olevan hallussasi, et vain mene tarpeeksi lujaa."
-Mario Andretti-
-Mario Andretti-