Näinhän tää keissi tais mennä kun ei ole uusiks käyny tällä viikolla. Juu rikkihän se on, kestikin oikein taas yhden kokonaisen talven. Ei oo ikinä tuolleen menny lukkoon. Samaan aikaan palanut ABS-valo sitten viä sekotti. No ei kai LUKKIUTUMATTOMAT jarru joo toimi oikein jos yksi pyörä jarruttaa koko ajan lukossakterkkila kirjoitti:^^ Käppäri jos jää vähän päälle, niin lämmettessään paikat laajenee sopivasti ja alkaa tarraammaan entistä tiukemmin. Sitten jos sattuu menemään liukkaalla lukkoon, niin helposti pyörä myös pysyy lukossa. Uudet käsijarruvaijerit todennäköisesti korjaavat tilanteet, mutta siihen saakka kannattaa ainakin pakkasilla parkkeerata pelkkä vaihde päällä (ja muistettava se ennen virta-avaimen kääntämistä).
Päivän turha mussutus -avautuminen: Duuniautossa ei vaijeri kauheesti liiku jos sen ympärille on jäätynyt kunnon möhkäle talven aikana. Piti kahvinkeitinvedellä sulattaa En vaan jaksa ymmärtää miksei vakikuljettajat voi pyöränkoteloita puhdistaa kun ne kerää hillittömästi lunta. Ei muuta tehdä kun lusikkaa lattiaan ja polttoöljyä tankkiin. Viimeks kun lomitin heinäkuussa, piti käyttää jakohihnan vaihdosa Peugeot kun oli jo yli sekä aika että kilometrit. Mutta vakikuskipa ajaakin "huoltovapaalla T:llä".