1) Tuo mainittu voimansiirtoklappi. Onko kukaan ehtinyt lykätä ko. klapin kanssa jonnekin 150-200tkm mittarilukemille tai havaintohetkestä 50+tkm eteenpäin ja onko se pahentunut tai muuten lisäoireillut? Ts. onko siitä odotettavissa (kallis) porsiainen vai onko se staattinen ominaisuus?
2) Tuplamassavauhtipyörä. Onko nää räjähellyt Alfassa ja jos on, niin missä vaiheessa? Onko kukaan vaihtanut tilalle kiinteää pyörää?
3) Paljonko voimansiirto sietää vääntöä? Enhän minä käyttöautoa softauta (nykyinenkin on vakio!), mutta kuriositeettina olis kiva tietää

4) Onko JTDm:ssä (vakiona) lisälämppäriä ja jos ei, niin miten lämpiää ja pitää lämmöt? Saabin käyttämä 1.9 TiDS (nykyisessä käyttöautossa) on samaa sukua ja siinä lämmitystä on tehostettu 5kW Eberillä. Jos noissa on öljypoltin apulämmittimenä, saako sen ohjelmoitua ajastimelliseksi?
5) Hihnat, niiden vaihtovälit lie samat 120 (apulaite) ja 150 (jakopää) tkm kuin mainitussa 1.9 -versiossa? Entäs öljyt, mikä vaihtoväli on valmistajan suosittelema?
6) Millaiset valot 159:ssä on?
Ja perään vielä rohkea pyyntö: raskiiko joku - mielellään kutakuinkin HML-PKS -akselilla asuva - esitellä 159 Q4:n mulle livenä? Tietty voisin vaan sännätä kauppaan koeajolle, mutta arvostan enemmän jos autonsa tunteva omistaja esittelee kulkineen. Voin vastineeksi tarjota vastaavan, joskin kampauksen sekoittavan, esittelyn avatarin brittipulkkaan, kunhan kesä tulee.