Ilmastoinnin ylimääräiset äänet? 156sw

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
JustusIvl

Ilmastoinnin ylimääräiset äänet? 156sw

Viesti Kirjoittaja JustusIvl »

Autossa manuaalinen ilmastoini laite ja nyt on ilmennyt, että kun pistää vehkeen päälle, niin alkaa kuulumaan ihmeellistä ja kimeää vinkunaa. Mistä hake syytä? Mahdollinen vika?? Jäähdytys pelaa ihan ok.

Ja toinen juttu. Pakosarjan ns. lämpöpelit aika säpäleinä, voiko sen ottaa kokonaan pois ilman suurempia murheita???? Meinaa helisee ja kilkattaa häiritsevästi....enhän mä mikään skitso ole, mut.... :crazyeyes:

Rolle
Site Admin
Site Admin
Car(s): RRS + F20

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Kompuran hihna vähän luistaa ja vinkuu?

alfa 156 v6
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v

Re: Ilmastoinnin ylimääräiset äänet? 156sw

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

JustusIvl kirjoitti:Autossa manuaalinen ilmastoini laite ja nyt on ilmennyt, että kun pistää vehkeen päälle, niin alkaa kuulumaan ihmeellistä ja kimeää vinkunaa. Mistä hake syytä? Mahdollinen vika?? Jäähdytys pelaa ihan ok.
Millainen vinkuna?? Mulla pitää kanssa Automaatti-ilmastointi vinkunaa muutaman sekunnin päälle laiton jälkeen, kylmäaineet vähissä ja ne vinkuu putkistossa??

JustusIvl

Re: Ilmastoinnin ylimääräiset äänet? 156sw

Viesti Kirjoittaja JustusIvl »

Ilmeisesti saman tyylistä. Nappasee jäähdytyksen päälle ja ihme vikinää ja hirinää....joskus kestään hetken ja joskus kestää pitemmän aikaa...Jospa olis aineen vähyys, no nyt pääsee kokeilee, että mitä Tetta-turva tarkoittaa käytännössä :P

swagoneer

Viesti Kirjoittaja swagoneer »

Samanlainen vika meikäläiselläkin oli taannoin. Minulla kyse oli nesteiden katoaminen putkistoista. Kuulemma yleistä 3-4 vuoden välein. Järjestelmän testaus, uudet nesteet ja paineistus oli 150 euroa, Käsittääkseni halvempiakin löytyy...

Vastaa Viestiin