Kokemuksia autojen hakufirmoista ?

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
mha
Viestit: 3
Liittynyt: 08 Helmi 2012, 18:20
Paikkakunta: Jyväskylä

Kokemuksia autojen hakufirmoista ?

Viesti Kirjoittaja mha »

Eli mitä kautta kannattaisi tilata Alfa Saksasta ? Onko firmoja jolla on enemmän kokemusta nimenomaan Alfojen tuomisesta. Toki jos on kokemuksia luotettavista yksityishenkilöistä esim täällä foorumilla niin voi laittaa vaikka yv:llä tietoa jos ei viitsi mainostaa tässä.

Avatar
mml
Viestit: 1109
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 15:22

Re: Kokemuksia autojen hakufirmoista ?

Viesti Kirjoittaja mml »

GTA:ta olit hakemassa eikös? Oletko tutkinut Ruotsin tarjontaa? Tukholmasta esim löytyy tällä hetkellä noin 100 tkm ajettu GTA SW uudella kytkimellä ja jakopäällä hintaan 70 000 kr, yksityinen myyjä näyttäis olevan ja ilmeisesti vielä uutena Ruotsiin myyty kun käyttöön otto on sama kuin vm.

Klick klick.

Hakeminen maksaa vain murto-osan Saksan matkasta ja jos ei svenska taivu niin mä voin tarvittaessa jeesata ja kysellä autosta.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.

Avatar
niki
Viestit: 1633
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Paikkakunta: Aura

Re: Kokemuksia autojen hakufirmoista ?

Viesti Kirjoittaja niki »

Hyvät kokemukset Carbrokerin Hannu Koivusesta viime kesältä, kun hän avusti Spiderin hakemisessa. Fiksu kaveri ja tekee sen, minkä lupaa. Säästi paljon tunteja ja turhia keikkoja... http://www.carbroker.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ammattina autokauppa

Avatar
VMTD
Viestit: 3178
Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: Kokemuksia autojen hakufirmoista ?

Viesti Kirjoittaja VMTD »

Itse tuotatin aikoinaan Kawa-autolla ja onhan niillä kokemusta kun on monta Alfaa tuoneet. Tosin eihän kukaan voi sanoa mitä vikoja Alfassa on ja tulee hankinnan jälkeen, se vaan on nieltävä. Etupäässä tuontilistalla on kuitenkin Saksalaiset merkit.

Avatar
Jurin
Viestit: 357
Liittynyt: 14 Syys 2008, 10:06
Car(s): 156 2.4 JTDm TI
Ex. 159 1750 TBi TI
Ex.Ex. 156 JTS 2.0 Boselift
Paikkakunta: Tampere

Re: Kokemuksia autojen hakufirmoista ?

Viesti Kirjoittaja Jurin »

Itse tuotin omani täältä: http://www.bayerncar.com/. Erittäin hyvin toimi hommat.

Avatar
hjpp
Viestit: 1568
Liittynyt: 29 Marras 2006, 22:42
Car(s): 159 SW JTDm, Spider V6, 164 ts, (Xf)
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokemuksia autojen hakufirmoista ?

Viesti Kirjoittaja hjpp »

Ääni Koivuselle!
Olen tosin käyttänyt apuna vain täydentämään omia nukuttuja saksanopintojani, mutta siltä osin ainakin täydet pisteet.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Re: Kokemuksia autojen hakufirmoista ?

Viesti Kirjoittaja 90 »

minkäslainen hinoittelu näillä firmoilla on.. itsellä olisi kesäksi maseratin hankinta ajankohtainen mutta mielellään avaimet käteen periaatteella aika kun on työtilanteen takia todellakin kortilla joten itse ei repeä autonhakureissuun..

Avatar
permaat
Viestit: 45
Liittynyt: 28 Loka 2010, 18:56
Car(s): 159 JTD SW
ex 156 2.0 JTS SW
Paikkakunta: Kempele

Re: Kokemuksia autojen hakufirmoista ?

Viesti Kirjoittaja permaat »

Itse tuotatin Alfani viime keväänä Hannu Lindenin kautta (http://www.graulin.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;). Todella hyvää palvelua

Vastaa Viestiin