Verolappu tipahti postiluukusta

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

AutonAlfa
Car(s): Alfoja :)

Verolappu tipahti postiluukusta

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

Jep, eli tänään koitti se suuri päivä! :) Saa vihdoinkin maksaa autoveroa. Olenkin tässä jo ehtiny 8.5 - 23.7.2004 välisenä aikana moneen kertaan pohtimaan, mikäköhän se veron määrä mahtaa olla? No tänään se selvis. Elikkä autona -93 vuosi mallinen 155 Q4 ja verot... tädä tädä däm!!
vajaa 2500 eepoa :twisted:
Meni puoleen siitä mitä olin pahimmissani peloissani pelännyt. Elikkä ihan tyytyväinen saa olla (toivottavasti ei tule lisäveroa :evil: )

Bella Italia ja uudet kilvet, voiko kesäloma enää paremmin päättyä?

ps. Pitänee silti kyhätä, joku valitus. Ihan,vaan periaatteesta :mrgreen:

tv

Viesti Kirjoittaja tv »

Oho.. olikos tässä yksilössä jotain vikaa vai onko tuo ihan kurantin auton vero. Pitäisiköhän itsekin..
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia

niki
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01

Viesti Kirjoittaja niki »

No mutta eikös sulla ollut kaikenlaisia lommoja yms. tuossa autossa, täytyyhän niiden tuossa verossa näkyä! Ihmeen kohtuullisella hinnalla pääsit. :wink:

Mätkivät varmaan lisää veroa jos tuosta lähdet vielä tinkaamaan... :lol:
Ammattina autokauppa

Keltsi
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt

Viesti Kirjoittaja Keltsi »

Olen tässä koittanut säästellä ropoja oman Alfan veroja varten. Itse olen arvellut verojen asettuvan luokkaan 4000 - 5000 Eur. Mutta jos tuollainen päätös tuli, niin hyvä juttu! Toivottavasti myös oma saa tuollaisen lempeän kohtelun verokarhulta.
Kannattaa todellakin valittaa, kun eivät voi korottaa kerran annettua verotus päätöstä, vain laskea. Näin olen ymmärtänyt.
Nyt vaan äkkiä 127 kuntoon ja ulos tallista, niin pääsee Alfaan käsiksi.
"No smoke => no power => no hope"

niki
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01

Viesti Kirjoittaja niki »

juuh, ihan vaan vitsinä heitin.. Tottakai kannattaa valittaa (ja työllistää jo entistään ruuhkautunutta "palvelua")

Olen vaan kuullut, että saattaa kestää aika kauan ennen kuin ehtivät käsitellä asiaa, mutta sillähän ei ole tässä tapauksessa niin väliä, koska verot ei tuon pahempia olleet... :wink:
Ammattina autokauppa

Maclane

Viesti Kirjoittaja Maclane »

Eli toivossa on hyvä elää, että saan vielä joskus tuotua sen mustan Spiderin punasilla nahkajakkaroilla ja V6:lla 8)

AutonAlfa

niki kirjoitti:No mutta eikös sulla ollut kaikenlaisia lommoja yms.
Onhan tossa lommoja kummallakin puolella, kuin tikka olis takonu :evil:
Nehän voi nyt suoristaa,koska maalipinnastaan auto ei ole kovinkaan kärsinyt, noista oven hakkaamisista.

AutonAlfa

tv kirjoitti:Oho.. olikos tässä yksilössä jotain vikaa vai onko tuo ihan kurantin auton vero. Pitäisiköhän itsekin..
Autossa (lommoistaan huolimatta) ei ole mitään vikaa. Enempää en sano, koska kyseessä on yleinen foorumi :wink:
Elikkä tämän auton veropäätöstä ei kannata verrata muihin.Täytyy myös muistaa, että mun auto on muihin Q4:siin verrattuna "karvalakki malli" :roll:

AutonAlfa

Maclane kirjoitti:Eli toivossa on hyvä elää, että saan vielä joskus tuotua sen mustan Spiderin punasilla nahkajakkaroilla ja V6:lla 8)
Ei muuta kuin piletti saksaan ja hakemaan 8)

Vastaa Viestiin