edit: Ehdin siis jo säikähtää, että ihan väärinkö teen, kun en aina vetäise liinoja kiinni kun keltainen valo lävähtää

Valvoja: Moderators
Juu. Jos ei muuten muista, niin viimeistään inssissä tällä tavalla mokaamalla muistaah_lauri kirjoitti:Niin, kaikkihan toki tietävät, että risteysalueelle ei saa ajaa, jos sinne joutuu pysähtymään.
Mulla inssiä huvitti kun en uskaltanut oktaavialla lähteä Lappeenrannan Koulutuskeskuksen (tjsp) rekan eteen... Tosin mulla oli hyvä perustelu: kone kävi huonosti (silloin ei tiedetty vikaa, tuossa pari vko sitten sain kuulla et oli ECU muusinaMorre kirjoitti:Juu. Jos ei muuten muista, niin viimeistään inssissä tällä tavalla mokaamalla muistaah_lauri kirjoitti:Niin, kaikkihan toki tietävät, että risteysalueelle ei saa ajaa, jos sinne joutuu pysähtymään.
Höh. Mä sentään mokasin miehekkäästi: meinasin ajaa siten, että ratikka olis tullu repsikan ovesta sisään.Morre kirjoitti:Juu. Jos ei muuten muista, niin viimeistään inssissä tällä tavalla mokaamalla muistaah_lauri kirjoitti:Niin, kaikkihan toki tietävät, että risteysalueelle ei saa ajaa, jos sinne joutuu pysähtymään.
Helsingissä tuo aina ihanasti korostuu ja keskustelupalstoillakin (samat) hesalaiset huutelevat aiheesta ristiin. Itkevät siitä kun "maalaiset" ei vihreillä liiku sekä siitä, että "maalaiset" ajavat risteykset tukkoon. Jomman kumman joutuu valitsemaan, jos risteyksen toisella puolella ei ole tilaa, eikä tunne liikennevalorytmejä niin, että tietäisi tuleeko sinne tilaa. Ja sit ne torvet soi, kun "maalaiset ei osaa ajaa".h_lauri kirjoitti:Niin, kaikkihan toki tietävät, että risteysalueelle ei saa ajaa, jos sinne joutuu pysähtymään. Muutamakin mulkero soittanut mulle torvea, kun en ole mennyt keskelle aluetta stondailemaan, kun olen nähnyt, ettei se suma siitä mihinkään katoa ennen kuin valot ovat taas punaiset.
Meikä otti kevari-inssistä hylsyn lähes vastaavalla tavalla. Oli kierros heitetty Valkeakoski-cityn ympäri ja lähestyttiin maalia. Valot vaihtuivat punaiseksi ja pysähdyin jonon keulalla paikoilleen odottelemaan. Ajatuksissani ryömitin kevaria kohti risteystä ja yht´äkkiä kuulokkeista kuului, että mitä se tolleen teit, se on hylätty. Olin aivan kuohuksissa, kun en tajunnut mistä hylsy tuli. Inssi selitti lopuksi, että kevarin etupyörä oli siirtynyt punaista osoittavan valopylvään etupuolelle, mikä on tieliikennelaissa kiellettyä. Näin varmasti onkin, mutta kyseisessä paikassa ei ollut pysäytysviivaa ja suojatiekin oli lähempänä risteystä, enkä sen päälle ajanut kuitenkaan. Tarkkaa oli, niin pirun tarkkaa.SaLexi kirjoitti:Itse mokasin ensimmäisen inssin aika taidokkaasti. Olin hyvin epävarma koko inssin suhteen ja jännitti niin helvetisti. Mutta ajohan sujui varsin hyvin ja alkoi oikeasti jännittämään; mähän saatan päästä tästä läpi! Ja sitten tuli viimeinen valoristeys, toiseksi viimeinen risteys ennen konttoria. Valot rupesivat vaihtumaan kun lähestyin risteystä. Panikoin, että pysähtyäkö vai ei. No pysähdyin, mutta keula ehti panikoinnin takia risteysalueen puolelle ja hylsy napsahti.
Tällä tavalla http://youtu.be/VNJfyMIGHhs" onclick="window.open(this.href);return false;h_lauri kirjoitti:Niin, kaikkihan toki tietävät, että risteysalueelle ei saa ajaa, jos sinne joutuu pysähtymään.
Kyllä minä sanoisin, että tuo oli rrseestä kotoisin.maybetomorrow kirjoitti:Kai tuo on meiltä maalta kotosin. Tai jos ykköstien väärässä päässä todella ajetaan yleensä noin niin en taida toista kerraa tullakaan. :b
Ei pitäisi olla valojen suuntauksessa vikaa, enkä siinä tampion perässä kovin pitkään ajanut eli tuskin onnistuin häikäisemään. Vaikka olisin häikäissytkin, niin eikös normaali mielenosoitus ole vähän vilkutella, eikä ajaa pitkät päällä perässäPolforea kirjoitti:Kuulostaa kieltämättä todella v-mäiseltä tavalta ilmaista asia, mutta objektiivisesti pohtiessa ekana tulee mieleen että jos sillä jotain kerrottavaa oikeasti on, niin tarkasta varmuuden vuoksi valojen suuntaus. Jos se on luullut että sulla on pitkät päällä, on voinut haluta antaa samalla mitalla takaisin.
Jotkut yrittävät myös tuolla viestitellä perän valojen uupumista...Tuomas K kirjoitti:Ei pitäisi olla valojen suuntauksessa vikaa, enkä siinä tampion perässä kovin pitkään ajanut eli tuskin onnistuin häikäisemään. Vaikka olisin häikäissytkin, niin eikös normaali mielenosoitus ole vähän vilkutella, eikä ajaa pitkät päällä perässäPolforea kirjoitti:Kuulostaa kieltämättä todella v-mäiseltä tavalta ilmaista asia, mutta objektiivisesti pohtiessa ekana tulee mieleen että jos sillä jotain kerrottavaa oikeasti on, niin tarkasta varmuuden vuoksi valojen suuntaus. Jos se on luullut että sulla on pitkät päällä, on voinut haluta antaa samalla mitalla takaisin.
Niin on.Laku kirjoitti:Toi ympyrästä ulosmennessä suojatien eteen pysähtyminen on muuten niitä kinkkisimpiä paikkoja, varsinkin jos sen tekee äkkiä töksästen.
Kauan aikaa sitten nuorempana valot oli jo vihrellä, mutta mummo ei ollut rollan kanssa ihan vielä yli ehtinyt, niin lipsahti "jos ei askel pitene, niin elämä lyhenee". Olikin ikkuna auki ja mummo katsoi vähän pahastih_lauri kirjoitti:Kerran pysäsin ja odottelin hetken. Mitään tapahtunut, jolloin manasin notta mene nyt saatana ylitte. Olikin ikkuna auki!![]()
Jos olisikin niin ei sekään ihan täyspäistä toimintaa olisi sen takia ohittaa auto ja ajaa mun perään ajamaan pitkät päällä...maybetomorrow kirjoitti:^^ Onkohan Tuomas 100% varma ettei siellä ollut peräpimppivalot päällä. Ei olis maailmanhistorian ensimmäinen kerta kun 156 sytyttää takasumarit omia aikojaan.
Alfissimo kirjoitti:Kauan aikaa sitten nuorempana valot oli jo vihrellä, mutta mummo ei ollut rollan kanssa ihan vielä yli ehtinyt, niin lipsahti "jos ei askel pitene, niin elämä lyhenee". Olikin ikkuna auki ja mummo katsoi vähän pahasti
Siis voi -ttu. Tänään kun olikin tihkusade niin joo, 120 km/h. ...keleen maalaiset ja muut turkulaiset, kun tulevat sotkemaan kädettömyydellään mun aurinkoiset aamut...h_lauri kirjoitti:Nyt aamuisin kun on aurinko paistanut, niin SENKÖ takia motarilla mennään kolmeakymppiä Tuomarilasta itään!?!? Siis voi juma. Nimittäin pilvisellä säällä seitsemän pintaan on yleensä menty 120 km/h.
Juu siellä mitään ole. Sunnuntaina Hyvinkäältä tullessa vastaan ajoi akantappovehe.Bones kirjoitti:ei ne tiet voi jäässä olla, bongasin tänään aamulla ensimmäisen lepattavissa huomioliiveissä ajelleen motoristin tampereella
Huomasin ihan saman Tervakoskella 130:llä. Vaan pitää suoraan putkeen todeta, että Q4 <3. Saappi ois meinaan sutinu (tai lähinnä yrittäny, olishan ESP pitäny sutimisen kurissa) puoli suoraa, 159 kelasi matkavauhdin tauluun mukavan eleettömästi.SaLexi kirjoitti:Olipas tänään aamusta liukasta, ainakin täällä Hämeenlinnassa! Näytti että tiet ovat vaan märät, mutta oikeasti kaikki olikin jäässä. Ihme jos ei tule muutamaa ylimääräistä peltikolaria tuon takia
Älä ny, Sisiliassa on hienoa ajaa,kukin tyylilläänmaybetomorrow kirjoitti: Kävinkö Palermossa?